January 2022



Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση νοσηλείας μου σε συμβεβλημένο νοσηλευτικό ίδρυμα;

Σε περίπτωση νοσηλείας σας σε συμβεβλημένο νοσηλευτικό ίδρυμα θα πρέπει κατά την εισαγωγή σας σε αυτό: να δηλώσετε στο Γραφείο Κίνησης τον … Continue reading “Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση νοσηλείας μου σε συμβεβλημένο νοσηλευτικό ίδρυμα;”



Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση νοσηλείας μου σε μη συμβεβλημένο νοσηλευτικό ίδρυμα;

Σε περίπτωση που επιλέξετε να νοσηλευτείτε σε μη συμβεβλημένο νοσηλευτικό ίδρυμα θα πρέπει να ενημερώσετε σχετικά το Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο στο 210 … Continue reading “Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση νοσηλείας μου σε μη συμβεβλημένο νοσηλευτικό ίδρυμα;”



Ποια είναι τα συνεργαζόμενα νοσηλευτικά ιδρύματα και γιατί να τα επιλέξω;

Μπορείτε να ενημερωθείτε για τα συνεργαζόμενα νοσηλευτικά ιδρύματα εδώ, επιλέγοντας «Πρώην ΑΧΑ». Προτείνεται να επιλέγετε συνεργαζόμενα νοσηλευτικά ιδρύματα καθώς δεν χρειάζεται να … Continue reading “Ποια είναι τα συνεργαζόμενα νοσηλευτικά ιδρύματα και γιατί να τα επιλέξω;”



Πώς μπορώ να ενημερωθώ για τις καλύψεις μου;

Μπορείτε να ενημερωθείτε για τις καλύψεις σας, είτε από τον Ασφαλιστικό σας Σύμβουλο, είτε καλώντας το Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο στο 210 8096100, … Continue reading “Πώς μπορώ να ενημερωθώ για τις καλύψεις μου;”



Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση έκτακτου περιστατικού;

Σε περίπτωση έκτακτου περιστατικού μπορείτε να καλέσετε το Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας στο 210 8096100 ώστε να ενημερωθείτε για τα Προνόμια που … Continue reading “Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση έκτακτου περιστατικού;”



Πώς μπορώ να αποζημιωθώ για τα έξοδα νοσηλείας μου;

Για να υποβάλετε αίτημα αποζημίωσης για τα έξοδα νοσηλείας σας, θα πρέπει να μας αποστείλετε ηλεκτρονικά στο email LifeClaimsRetail1@generali.gr το έντυπο Αίτημα … Continue reading “Πώς μπορώ να αποζημιωθώ για τα έξοδα νοσηλείας μου;”



Τι είναι το εκπιπτόμενο ποσό ή απαλλαγή;

«Εκπιπτόμενο ποσό» ή «απαλλαγή» είναι το ποσό που αναγράφεται στο ασφαλιστήριο σας και το οποίο αφορά τη συμμετοχή σας στην εκάστοτε νοσηλεία. … Continue reading “Τι είναι το εκπιπτόμενο ποσό ή απαλλαγή;”



Έχω πληρώσει και δεν έχω λάβει το ασφαλιστήριό μου

Αν είστε ψηφιακός πελάτης , θα λάβετε ενημερωτικό email μετά την εξόφληση του, μέσω του οποίου έχετε την δυνατότητα να συνδεθείτε στην … Continue reading “Έχω πληρώσει και δεν έχω λάβει το ασφαλιστήριό μου”



Είμαι κάτοχος Mediσυν 3. Πού μπορώ να βρω τον πίνακα βαρύτητας χειρουργικών επεμβάσεων που ισχύει για το πρόγραμμα μου;

Πατήστε εδώ για να δείτε τον σχετικό πίνακα