BLOG
Tags
Archives
January 2022
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση νοσηλείας μου σε συμβεβλημένο νοσηλευτικό ίδρυμα;
Σε περίπτωση νοσηλείας σας σε συμβεβλημένο νοσηλευτικό ίδρυμα θα πρέπει κατά την εισαγωγή σας σε αυτό: να δηλώσετε στο Γραφείο Κίνησης τον … Continue reading “Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση νοσηλείας μου σε συμβεβλημένο νοσηλευτικό ίδρυμα;”
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση νοσηλείας μου σε μη συμβεβλημένο νοσηλευτικό ίδρυμα;
Σε περίπτωση που επιλέξετε να νοσηλευτείτε σε μη συμβεβλημένο νοσηλευτικό ίδρυμα θα πρέπει να ενημερώσετε σχετικά το Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο στο 210 … Continue reading “Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση νοσηλείας μου σε μη συμβεβλημένο νοσηλευτικό ίδρυμα;”
Ποια είναι τα συνεργαζόμενα νοσηλευτικά ιδρύματα και γιατί να τα επιλέξω;
Μπορείτε να ενημερωθείτε για τα συνεργαζόμενα νοσηλευτικά ιδρύματα εδώ, επιλέγοντας «Πρώην ΑΧΑ». Προτείνεται να επιλέγετε συνεργαζόμενα νοσηλευτικά ιδρύματα καθώς δεν χρειάζεται να … Continue reading “Ποια είναι τα συνεργαζόμενα νοσηλευτικά ιδρύματα και γιατί να τα επιλέξω;”
Πώς μπορώ να ενημερωθώ για τις καλύψεις μου;
Μπορείτε να ενημερωθείτε για τις καλύψεις σας, είτε από τον Ασφαλιστικό σας Σύμβουλο, είτε καλώντας το Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο στο 210 8096100, … Continue reading “Πώς μπορώ να ενημερωθώ για τις καλύψεις μου;”
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση έκτακτου περιστατικού;
Σε περίπτωση έκτακτου περιστατικού μπορείτε να καλέσετε το Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας στο 210 8096100 ώστε να ενημερωθείτε για τα Προνόμια που … Continue reading “Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση έκτακτου περιστατικού;”
Πώς μπορώ να αποζημιωθώ για τα έξοδα νοσηλείας μου;
Για να υποβάλετε αίτημα αποζημίωσης για τα έξοδα νοσηλείας σας, θα πρέπει να μας αποστείλετε ηλεκτρονικά στο email LifeClaimsRetail1@generali.gr το έντυπο Αίτημα … Continue reading “Πώς μπορώ να αποζημιωθώ για τα έξοδα νοσηλείας μου;”
Τι είναι το εκπιπτόμενο ποσό ή απαλλαγή;
«Εκπιπτόμενο ποσό» ή «απαλλαγή» είναι το ποσό που αναγράφεται στο ασφαλιστήριο σας και το οποίο αφορά τη συμμετοχή σας στην εκάστοτε νοσηλεία. … Continue reading “Τι είναι το εκπιπτόμενο ποσό ή απαλλαγή;”
Έχω πληρώσει και δεν έχω λάβει το ασφαλιστήριό μου
Αν είστε ψηφιακός πελάτης , θα λάβετε ενημερωτικό email μετά την εξόφληση του, μέσω του οποίου έχετε την δυνατότητα να συνδεθείτε στην … Continue reading “Έχω πληρώσει και δεν έχω λάβει το ασφαλιστήριό μου”
Είμαι κάτοχος Mediσυν 3. Πού μπορώ να βρω τον πίνακα βαρύτητας χειρουργικών επεμβάσεων που ισχύει για το πρόγραμμα μου;
Πατήστε εδώ για να δείτε τον σχετικό πίνακα