BLOG
Tags
Archives
November 2021
Τι πρέπει να γνωρίζω για την ασφάλισή μου;
Το πρόγραμμα παρέχεται σε νεοαποκτηθείσες συσκευές και ισχύει αποκλειστικά για τον πρώτο χρόνο ζωής της συσκευής. Δεν υπάρχει δυνατότητα ανανέωσης τους προγράμματος. … Continue reading “Τι πρέπει να γνωρίζω για την ασφάλισή μου;”
Ποια βήματα θα ακολουθήσω σε περίπτωση ζημιάς της συσκευής μου;
Βήμα 1ο: Επιλέγω πώς θα ενημερώσω την Generali για να κάνω χρήση του προγράμματος ασφάλισής μου Επισκέπτεστε ένα Κατάστημα του Δικτύου εξουσιοδοτημένων … Continue reading “Ποια βήματα θα ακολουθήσω σε περίπτωση ζημιάς της συσκευής μου;”
Τι κάνω σε περίπτωση που η συσκευή μου δεν επισκευάζεται ή είναι οικονομικά ασύμφορη η επισκευή της;
Βήμα 1ο: Παραλαμβάνω τη συσκευή μου από το κατάστημα Το κατάστημα σας παραδίδει πίσω τη συσκευή και σας ενημερώνει ότι θα αποζημιωθείτε … Continue reading “Τι κάνω σε περίπτωση που η συσκευή μου δεν επισκευάζεται ή είναι οικονομικά ασύμφορη η επισκευή της;”
Τι κάνω σε περίπτωση κλοπής της συσκευής μου;
Επικοινωνείτε απευθείας μαζί μας και μας ενημερώνετε για το συμβάν στο τηλέφωνο 210 8096100. Για να προχωρήσουμε στην άμεση αποζημίωσή σας θα … Continue reading “Τι κάνω σε περίπτωση κλοπής της συσκευής μου;”