Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση εισαγωγής μου σε νοσοκομείο;

Είναι εξαιρετικά σημαντικό να επικοινωνείτε με την Generali προκειμένου να ενημερώσετε για την εισαγωγή σας σε νοσοκομείο, είτε πρόκειται για προγραμματισμένη νοσηλεία είτε για έκτακτο/ επείγον περιστατικό. Με τον τρόπο αυτό, θα ενεργοποιήσετε τις σχετικές παροχές του ασφαλιστηρίου σας και θα μπορέσετε να κινητοποιήσετε τη διαδικασία αποζημίωσής σας.

Μπορείτε να επιλέξετε να επικοινωνήσετε με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Τηλεφωνικά, στο Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας Generali, στο 210-80.96.100 ή στο 18112 ή
  • Υποβάλλοντας αίτημα αναγγελίας ή προέγκρισης νοσηλείας μέσω του MyGenerali, της ψηφιακής πλατφόρμας εξυπηρέτησης πελατών (διαθέσιμη από υπολογιστή και εφαρμογή για tablets και κινητά). Δείτε περισσότερα εδώ.