Holds FAQ specific data

June 2016



Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση κλοπής ή πυρκαγιάς του αυτοκινήτου μου;

Να καλέσετε υποχρεωτικά την Φροντίδα Ατυχήματος, στο τηλέφωνο 18112 ή 210 8096100, το αργότερο μέσα σε διάστημα οκτώ (8) ημερών, προκειμένου να … Continue reading “Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση κλοπής ή πυρκαγιάς του αυτοκινήτου μου;”



Ποια δικαιολογητικά / έγγραφα χρειάζεται η Generali για την έκδοση του ασφαλιστηρίου;

Άδεια κυκλοφορίας και δίπλωμα κυρίως οδηγού Tιμολόγιο αγοράς (για καινούργιο αυτοκίνητο) Συμπληρωμένη ηλεκτρονική προσφορά ασφάλισης, με τα πλήρη στοιχεία του ασφαλισμένου και … Continue reading “Ποια δικαιολογητικά / έγγραφα χρειάζεται η Generali για την έκδοση του ασφαλιστηρίου;”



Με συμφέρει να έχω ποσόν ορισμένης συμμετοχής/απαλλαγής ανά περιστατικό;

Ναι, διότι ελαττώνει το ύψος των ασφαλίστρων. Το κυριότερο όφελος που έχει ο ασφαλισμένος από προγράμματα με συμμετοχή είναι σίγουρα το χαμηλό … Continue reading “Με συμφέρει να έχω ποσόν ορισμένης συμμετοχής/απαλλαγής ανά περιστατικό;”



Πώς μπορώ να συνδυάσω το νοσοκομειακό μου πρόγραμμα, με τις παροχές του ασφαλιστικού μου φορέα; Ποια τα οφέλη;

Μπορείτε να κάνετε ταυτόχρονη χρήση του ασφαλιστικού σας φορέα. Με αυτό τον τρόπο θα επωφεληθείτε από τη μη χρήση ποσού απαλλαγής (εάν … Continue reading “Πώς μπορώ να συνδυάσω το νοσοκομειακό μου πρόγραμμα, με τις παροχές του ασφαλιστικού μου φορέα; Ποια τα οφέλη;”



Ποια δικαιολογητικά απαιτούνται σε περίπτωση νοσηλείας μου σε μη συμβεβλημένο νοσοκομείο;

Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται είναι: Δήλωση ατυχήματος ή ασθενείας. Πρωτότυπα τιμολόγια παροχής υπηρεσιών και πρωτότυπα τιμολόγια των ειδικών υλικών που χρησιμοποιήθηκαν για … Continue reading “Ποια δικαιολογητικά απαιτούνται σε περίπτωση νοσηλείας μου σε μη συμβεβλημένο νοσοκομείο;”



Τι πρέπει να κάνω αν χρειαστεί να εισαχθώ σε νοσοκομείο;

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Ιατρικό Συντονιστικό Κέντρο της Generali (18112 ή 210 8096100), προκειμένου να ενημερώσετε για την εισαγωγή σας, … Continue reading “Τι πρέπει να κάνω αν χρειαστεί να εισαχθώ σε νοσοκομείο;”



Με ποιους τρόπους μπορώ να κανονίσω ραντεβού για ιατρική εξέταση;

Μπορείτε να επικοινωνείτε με το Ιατρικό Συντονιστικό Κέντρο της Generali (18112 ή 210 8096100), προκειμένου να οριστεί ραντεβού με συμβεβλημένο ιατρό, της … Continue reading “Με ποιους τρόπους μπορώ να κανονίσω ραντεβού για ιατρική εξέταση;”



Τι πρέπει να κάνω αν χρειαστεί να κάνω διαγνωστικές εξετάσεις;

Θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με το Ιατρικό Συντονιστικό Κέντρο της Generali (18112 ή 210 8096100), προκειμένου να οριστεί ραντεβού σε συμβεβλημένο διαγνωστικό … Continue reading “Τι πρέπει να κάνω αν χρειαστεί να κάνω διαγνωστικές εξετάσεις;”



Πώς μπορώ να αποζημιωθώ σε περίπτωση νοσηλείας μου;

Στην περίπτωση που η νοσηλεία γίνεται σε συμβεβλημένο νοσοκομείο, δεν υπάρχει καμία εμπλοκή του ασφαλισμένου στη διαδικασία αποζημίωσης (εκτός του ποσού συμμετοχής). … Continue reading “Πώς μπορώ να αποζημιωθώ σε περίπτωση νοσηλείας μου;”



Τι διαφορά έχει ένα Νοσοκομειακό από ένα Εξωνοσοκομειακό Πρόγραμμα Generali;

Το νοσοκομειακό πρόγραμμα καλύπτει επιπλέον – πέρα από ανάγκες πρωτοβάθμιας περίθαλψης –  και ανάγκες που σχετίζονται με την εισαγωγή σε νοσοκομείο και όλη τη … Continue reading “Τι διαφορά έχει ένα Νοσοκομειακό από ένα Εξωνοσοκομειακό Πρόγραμμα Generali;”