Υποβολή Παραπόνων | Generali

Υποβολή Παραπόνων

Στην Generali εστιάζουμε στην εξυπηρέτηση των πελατών μας και επιδιώκουμε την άριστη συνεργασία μας, ανταποκρινόμενοι άμεσα στα ερωτήματα και σε τυχόν παρατηρήσεις σου. Παρά την προσπάθειά μας αυτή, ενδεχομένως να έχεις κάποιο παράπονο για το οποίο θέλεις να επιστήσεις την προσοχή μας. Το Τμήμα Παραπόνων είναι πάντα στη διάθεσή σου για να λάβει τις παρατηρήσεις σου, να ασχοληθεί με κάθε μία περίπτωση προσωπικά και να σου απαντήσει έγκυρα και υπεύθυνα. Θα καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια να διαχειριστούμε τα θέματα που σε αφορούν με ακεραιότητα και προσήλωση.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

Εάν επιθυμείς να υποβάλεις παράπονο, μπορείς να επιλέξεις έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Ηλεκτρονικά
    Μέσω της ηλεκτρονικής Φόρμας Υποβολής Παραπόνου, που θα βρεις στη συνέχεια της σελίδας
  • E-mail
    Στο complaints@generali.gr (παρακαλούμε όπως συμπεριλάβεις τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας σου, μέσα στο μήνυμά σου)
  • Ταχυδρομικά
    Τμήμα Αιτιάσεων,
    Generali Hellas Α.Α.Ε.,
    Λεωφ. Συγγρού & Λαγουμιτζή 40,
    11745 Αθήνα

Εντός 50 ημερών από την ημέρα παραλαβής του αιτήματος ή παραπόνου σου, θα σου αποστείλουμε έγγραφη και αιτιολογημένη απάντηση. Εάν δεν είμαστε σε θέση να δώσουμε απάντηση εντός του προβλεπόμενου χρονικού περιθωρίου, θα σου εξηγήσουμε τους λόγους καθυστέρησης αναφέροντας κατά προσέγγιση τον εκτιμούμενο χρόνο ολοκλήρωσης. Σε περίπτωση που η απάντηση της Εταιρίας δεν ικανοποιεί ή καλύπτει το παράπονο ή θέμα που σε αφορά, μπορείς να απευθυνθείς στις αρμόδιες Αρχές (ενδεικτικά):

  • Τράπεζα της Ελλάδος
    Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης
    Ελευθερίου Βενιζέλου 21,
    10250 Αθήνα
    Τηλ.: 210 3205222, 210 3205223
    Fax: 210 3205437-8
  • Υπουργείο Οικονομίας & Ανάπτυξης
    Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
    Πλατεία Κάνιγγος,
    10181, Αθήνα
    Tηλ.: 1520
    Fax: 210 3843549
  • Συνήγορος του Καταναλωτή
    Λεωφ. Αλεξάνδρας 144,
    11471, Αθήνα
    Τηλ.: 210 6460862, 210 6460814, 210 6460612, 210 6460734, 210 6460458
    Fax: 210 6460414

Σε κάθε περίπτωση, σε ενημερώνουμε ότι η ενεργοποίηση της διαδικασίας διαχείρισης παραπόνου/αιτίασης δεν διακόπτει την παραγραφή των έννομων αξιώσεών σου, όπως ορίζει η νομοθεσία.

Φόρμα Υποβολής Παραπόνων

Παρακαλούμε να περιγράψεις αναλυτικά κάθε γεγονός που αφορά στο παράπονό σου, τις ημερομηνίες και τα ονοματεπώνυμα των εμπλεκόμενων προσώπων.

    Τα Στοιχεία σου

    Όνομα*

    Πόλη/Περιοχή*

    Τηλέφωνο*

    ΑΦΜ*

    Αριθμός Ασφαλιστηρίου


    Το Παράπονό σου

    Θέμα

    Παρακαλούμε να περιγράψεις αναλυτικά κάθε γεγονός που αφορά στο παράπονό σου, τις ημερομηνίες και τα ονοματεπώνυμα των εμπλεκόμενων προσώπων.

    Κωδικός Captcha:*

    CAPTCHA