Φτιάξε το δικό σου πρόγραμμα υγείας με βάση τις ανάγκες και τον προϋπολογισμό σου
Ένα πλήρες πρόγραμμα υγείας σε συνεργασία με το Ιατρικό Διαβαλκανικό Κέντρο Θεσσαλονίκης
Παροχές και επιδόματα για επιπλέον εξατομίκευση της ασφάλισής σου
Προστασία την κύριας και της εξοχικής κατοικία με ένα πλήρες και ευέλικτο πρόγραμμα ασφάλισης
Εστιασμένη κάλυψη έναντι συγκεκριμένων κινδύνων σε ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή
Πλήρης προστασία με βασικές και συμπληρωματικές καλύψεις για κάθε ενδεχόμενο
Ευέλικτες λύσεις για κάθε είδους επιχειρηματικής δραστηριότητας με πληρότητα καλύψεων
Το Business On είναι μία ολοκληρωμένη και ευέλικτη λύση που ανταποκρίνεται στις στοχευμένες ανάγκες της επιχείρησής σου
Δημιουργία τoυ κατάλληλου εργασιακού περιβάλλοντος για το ανθρώπινο δυναμικό
Θωράκιση των υπαλλήλων έναντι κάθε απροόπτου για κάθε είδος & μέγεθος επιχείρησης
Προστασία έναντι κινδύνων που μπορεί να προκύψουν από τη λειρουργία της επιχείρησης
Βασικές και προαιρετικές καλύψεις για κάθε απρόοπτο με επιλογές για εξειδικευμένες ανάγκες
Φροντίδα για το σύνολο της επιχείρησης με μια σειρά βασικών & προαιρετικών καλύψεων
Στην Generali εστιάζουμε στην εξυπηρέτηση των πελατών μας και επιδιώκουμε την άριστη συνεργασία μας, ανταποκρινόμενοι άμεσα στα ερωτήματα και σε τυχόν παρατηρήσεις σου. Παρά την προσπάθειά μας αυτή, ενδεχομένως να έχεις κάποιο παράπονο για το οποίο θέλεις να επιστήσεις την προσοχή μας. Το Τμήμα Παραπόνων είναι πάντα στη διάθεσή σου για να λάβει τις παρατηρήσεις σου, να ασχοληθεί με κάθε μία περίπτωση προσωπικά και να σου απαντήσει έγκυρα και υπεύθυνα. Θα καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια να διαχειριστούμε τα θέματα που σε αφορούν με ακεραιότητα και προσήλωση.
Εάν επιθυμείς να υποβάλεις παράπονο, μπορείς να επιλέξεις έναν από τους παρακάτω τρόπους:
Εντός 50 ημερών από την ημέρα παραλαβής του αιτήματος ή παραπόνου σου, θα σου αποστείλουμε έγγραφη και αιτιολογημένη απάντηση. Εάν δεν είμαστε σε θέση να δώσουμε απάντηση εντός του προβλεπόμενου χρονικού περιθωρίου, θα σου εξηγήσουμε τους λόγους καθυστέρησης αναφέροντας κατά προσέγγιση τον εκτιμούμενο χρόνο ολοκλήρωσης. Σε περίπτωση που η απάντηση της Εταιρίας δεν ικανοποιεί ή καλύπτει το παράπονο ή θέμα που σε αφορά, μπορείς να απευθυνθείς στις αρμόδιες Αρχές (ενδεικτικά):
Σε κάθε περίπτωση, σε ενημερώνουμε ότι η ενεργοποίηση της διαδικασίας διαχείρισης παραπόνου/αιτίασης δεν διακόπτει την παραγραφή των έννομων αξιώσεών σου, όπως ορίζει η νομοθεσία.
Παρακαλούμε να περιγράψεις αναλυτικά κάθε γεγονός που αφορά στο παράπονό σου, τις ημερομηνίες και τα ονοματεπώνυμα των εμπλεκόμενων προσώπων.