Φροντίδα & Δήλωση Ατυχήματος – Πληροφορίες

Στην Generali είμαστε πάντα δίπλα σας με ολοκληρωμένα προγράμματα ασφάλισης και υπηρεσίες για να νιώθετε ασφαλείς σε κάθε σας διαδρομή. Σε περίπτωση ζημιάς του οχήματός σας ή τροχαίου ατυχήματος, θα βρείτε παρακάτω χρήσιμες οδηγίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση και καθοδήγησή σας.

Δίπλα σας 24/7!

Είμαστε δίπλα σας ανά πάσα στιγμή, με ένα τηλεφώνημα στη Φροντίδα Ατυχήματος στο 210 8096100 ή μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας εξυπηρέτησης πελατών MyGenerali!

Αναγγελία Περιστατικού

Σε περίπτωση ζημιάς του οχήματός σας ή τροχαίου, καλείτε τη Φροντίδα Ατυχήματος της Generali. Έχετε δύο επιλογές:

  • Να αναμένετε τον εξειδικευμένο συνεργάτη της Φροντίδας Ατυχήματος, οποίος θα σας βοηθήσει να συντάξετε τη δήλωση ατυχήματος και θα συγκεντρώσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά ή
  • Να ολοκληρώσετε εξ’ αποστάσεως τη δήλωση ατυχήματος με βίντεο κλήση μέσω της υπηρεσίας “My eClaim”, μειώνοντας με αυτόν τον τρόπο σημαντικά τον χρόνο αναμονής σας στον τόπο του περιστατικού, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις

My e-Claim

Ολοκληρώστε τη αναγγελία του ατυχήματος ή ζημιάς του οχήματός σας, άμεσα και εύκολα, μέσω βίντεο κλήσης, με 4 απλά βήματα:

  • Καλείτε τη Φροντίδα Ατυχήματος της Generali στο 210 8096100 και ενημερώνετε για το περιστατικό
  • Λαμβάνετε με sms ένα link για να κατεβάσετε την εφαρμογή στο κινητό σας
  • Δέχεστε βίντεο κλήση μέσω της εφαρμογής από τον εκπρόσωπο της Generali ο οποίος σας καθοδηγεί στην καταγραφή του περιστατικού και σε περίπτωση τροχαίου των στοιχείων των οδηγών και των οχημάτων που έχουν εμπλακεί
  • Λαμβάνετε και αποδέχεστε τη δήλωση ατυχήματος μέσα από την οθόνη του κινητού σας

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ

MY GENERALI

Ασφάλεια σε κάθε σας βήμα

Μπείτε στην ψηφιακή πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών MyGenerali και παρακολουθήστε την πορεία του αιτήματός σας βήμα – βήμα.

Συχνές ερωτήσεις

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ζημιάς του οχήματός μου;

Σε περίπτωση ζημιάς του οχήματός σας ή τροχαίου ατυχήματος, πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

  • Να καλέσετε αμέσως τις αρμόδιες αρχές (π.χ. σε περίπτωση τροχαίου, κλοπής ή πυρκαγιάς) και
  • Να ενημερώσετε την Generali εντός οκτώ (8) ημερών από τη στιγμή που συνέβη το περιστατικό

Με ποιο τρόπο μπορώ να αποκαταστήσω τη ζημιά του αυτοκινήτου μου χωρίς να πληρώσω;

Μπορείτε να απευθυνθείτε σε ένα από τα συνεργαζόμενα συνεργεία, που συνεργάζονται μαζί μας και να επισκευάσετε το αυτοκίνητό σας εύκολα και γρήγορα χωρίς να εκταμιεύσετε χρήματα.

Δεν θα καταβάλετε οποιοδήποτε χρηματικό  ποσό, παρά μόνο τη συμφωνημένη απαλλαγή της κάλυψης, εάν υπάρχει. Η αποκατάσταση των ζημιών πραγματοποιείται σε συνεννόηση της Generali με το Συνεργαζόμενο Συνεργείο της επιλογής σας.

 

Τι πρέπει να κάνω εάν δεν είμαι υπαίτιος για το περιστατικό;

Σε αυτή την περίπτωση, αφού επικοινωνήσετε μαζί μας για την αναγγελία του περιστατικού αναλαμβάνουμε να επικοινωνήσουμε με την ασφαλιστική εταιρία του εμπλεκόμενου: και να θέσουμε ερώτημα αποδοχής ευθύνης του ασφαλισμένου της, εφόσον συμμετέχει στο Σύστημα Φιλικού Διακανονισμού. Σε περίπτωση θετικής απάντησης, προχωράμε άμεσα τη διαδικασία αποζημίωσής σας. Εφόσον δεν αποδεχτεί την υπαιτιότητα, επικοινωνούμε μαζί σας, προκειμένου να απευθυνθείτε στην ασφαλιστική εταιρία του υπαιτίου για να αποζημιωθείτε.

Σε περίπτωση που η ασφαλιστική εταιρεία του εμπλεκόμενου δεν συμμετέχει στο Σύστημα Φιλικού Διακανονισμού, θα σας ενημερώσουμε, προκειμένου να επικοινωνήσετε με την εταιρία αυτή για την αποζημίωσή σας.

Τι είναι ο Φιλικός Διακανονισμός Ζημιών;

Είναι μια συμφωνία μεταξύ των ασφαλιστικών εταιριών, μέσω της οποίας η καταβολή της αποζημίωσής σας από την ασφαλιστική σας (σε περίπτωση που το ατύχημα δεν προκλήθηκε από δική σας υπαιτιότητα) γίνεται πολύ πιο γρήγορα. Πρέπει να συμπληρώσετε το έντυπο Φιλικού Διακανονισμού και να υπογράψετε, τόσο εσείς όσο και ο άλλος οδηγός που έχει εμπλακεί στο τροχαίο, και να το υποβάλετε στη Generali για να φροντίσει άμεσα για την αποζημίωσή σας.

Σε περίπτωση ατυχήματος που προκλήθηκε από ανασφάλιστο όχημα αποζημιώνομαι και αν ναι, πώς;

Αποζημιώνεστε για τις υλικές ζημιές του αυτοκινήτου σας απευθείας από την Generali, αποφεύγοντας τη διαδικασία εμπλοκής με το Επικουρικό Κεφάλαιο. Προϋπόθεση είναι η υπαιτιότητα του ανασφάλιστου οδηγού να αποδεικνύεται από δημόσιο έγγραφο (π.χ. Δελτίο Συμβάντων της Αστυνομίας ή ποινική δικογραφία).

Στην περίπτωση που ο ανασφάλιστος οδηγός δεν επιθυμεί την εμπλοκή της Αστυνομικής Αρχής, θα πρέπει να τον παροτρύνετε να συμπληρώσει θεωρημένη Υπεύθυνη Δήλωση, στην οποία θα αποδέχεται την ευθύνη του.

 

Για να ενεργοποιηθεί η διαδικασία αποζημίωσης θα πρέπει:

  • Το ατύχημα να έχει συμβεί εντός της Ελληνικής Επικράτειας
  • Να αποδεικνύεται ο χαρακτηρισμός του ανασφάλιστου οχήματος από επίσημο Δημόσιο έγγραφο (Απόσπασμα Δελτίων Συμβάντων Τροχαίας)
  • Η ευθύνη για το ατύχημα να βαρύνει αποκλειστικά τον οδηγό του ανασφάλιστου οχήματος

Πώς μπορώ να έχω κάλυψη και στο Εξωτερικό και πώς εκδίδεται η πράσινη κάρτα

Εάν θέλετε να ταξιδέψετε στο Εξωτερικό με το όχημά σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 8096100 ή με τον Ασφαλιστικό σας Σύμβουλο προκειμένου να εκδώσετε δωρεάν την «Πράσινη Κάρτα» η οποία σας προσφέρει κάλυψη Αστικής Ευθύνης (δηλαδή τις Σωματικές Βλάβες και Υλικές Ζημιές τρίτων). Σε περίπτωση που επιθυμείτε και ενεργοποίηση συμπληρωματικών καλύψεων παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. 

Αν προσθέσω στο όχημά μου ρυμουλκούμενο όχημα ή κοτσαδόρο, ποιες είναι οι ενέργειες που πρέπει να κάνω;

Να το δηλώσετε στο Υπουργείο Μεταφορών για να εκδοθεί η σχετική άδεια, την οποία πρέπει στη συνέχεια να προσκομίσετε στην Generali για να συμπεριληφθεί στο ασφαλιστήριο σας.