Ασφάλεια Σκάφους, Ποδηλάτου & Συσκευών - Συχνές Ερωτήσεις

Στην Generali έχουμε δημιουργήσει ασφαλιστικές λύσεις για κάθε σας ανάγκη. Ανακαλύψτε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τις παροχές της ασφάλισής σας παρακάτω.

ΦΟΡΗΤΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ

Τι πρέπει να γνωρίζω για την ασφάλισή μου;

  • Το πρόγραμμα παρέχεται σε νεοαποκτηθείσες συσκευές και ισχύει αποκλειστικά για τον πρώτο χρόνο ζωής της συσκευής. Δεν υπάρχει δυνατότητα ανανέωσης τους προγράμματος.
  • Το πρόγραμμα προβλέπει την επισκευή των φορητών σας συσκευών ή την αποζημίωσή σας μέσω χρηματικού ποσού, σε περίπτωση ζημιάς που καλύπτουμε (Πυρκαγιά/κεραυνός, κλοπή μετά από διάρρηξη, τυχαία θραύση οθόνης/κρυστάλλων, τυχαία επαφή με νερό ή άλλο υγρό στοιχείο).
  • Επισκευάζουμε την ασφαλισμένη συσκευή μέσω του δικτύου συνεργαζόμενων επισκευαστών με την Generali.
  • Σας αποζημιώνουμε στην περίπτωση που η συσκευή σας δεν επισκευάζεται ή έχει κλαπεί από το σπίτι ή το όχημά σας.
  • Συμμετέχετε κατά 20% στα έξοδα επισκευής της συσκευής σας.
  • Αν η συσκευή δεν επισκευάζεται ή είναι ασύμφορη η επισκευή της, σας αποζημιώνουμε με χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στο 80% της αξίας αγοράς της.

Ποια βήματα θα ακολουθήσω σε περίπτωση ζημιάς της συσκευής μου;

Βήμα 1ο: Επιλέγω πώς θα ενημερώσω την Generali για να κάνω χρήση του προγράμματος ασφάλισής μου

Επισκέπτεστε ένα Κατάστημα του Δικτύου εξουσιοδοτημένων επισκευαστών (δείτε και αναγγέλλετε τη ζημιά ενημερώνοντας το κατάστημα ότι είστε κάτοχος του προγράμματος ασφάλισης φορητών συσκευών της Generali.

ή Εναλλακτικά:

Επικοινωνείτε απευθείας μαζί μας (τηλ.: 210 8096100, e-mail: customerservice@generali.gr), μας ενημερώνετε για το συμβάν και εμείς σας παραπέμπουμε σε ένα κατάστημα του Δικτύου εξουσιοδοτημένων επισκευαστών Generali της επιλογής σας.

 

Βήμα 2ο: Παραδίδω τη συσκευή στο συνεργαζόμενο κατάστημα

Ο εξουσιοδοτημένος επισκευαστής ελέγχει αν το πρόγραμμα ασφάλισής σας είναι σε ισχύ, και εφόσον συμφωνείτε, προχωρά στη διαδικασία επισκευής.

 

Βήμα 3ο: Παραλαμβάνω τη συσκευή μου

Ο εξουσιοδοτημένος επισκευαστής σάς ενημερώνει ότι έχει ολοκληρωθεί η επισκευή της συσκευής σας και την παραλαμβάνετε άμεσα εξοφλώντας στο κατάστημα το ποσό της συμμετοχής σας.

 

Τι κάνω σε περίπτωση που η συσκευή μου δεν επισκευάζεται ή είναι οικονομικά ασύμφορη η επισκευή της;

Βήμα 1ο: Παραλαμβάνω τη συσκευή μου από το κατάστημα

Το κατάστημα σας παραδίδει πίσω τη συσκευή και σας ενημερώνει ότι θα αποζημιωθείτε με χρηματικό ποσό από την Generali.

Βήμα 2ο: Παραδίδω στην Generali τη συσκευή και δίνω τον αριθμό ΙΒΑΝ του τραπεζικού λογαριασμού μου για την κατάθεση του ποσού αποζημίωσης

Εμείς επικοινωνούμε μαζί σας και σας ζητούμε να μας παραδώσετε τη συσκευή και να μας ενημερώσετε για τον τραπεζικό σας λογαριασμό που επιθυμείτε να γίνει η κατάθεση της αποζημίωσης.

Τι κάνω σε περίπτωση κλοπής της συσκευής μου;

Επικοινωνείτε απευθείας μαζί μας και μας ενημερώνετε για το συμβάν στο τηλέφωνο 210 8096100. Για να προχωρήσουμε στην άμεση αποζημίωσή σας θα πρέπει να μας στείλετε:

  • Αντίγραφο της βεβαίωσης συμβάντος από το Αστυνομικό Τμήμα που δηλώσατε την κλοπή
  • Φωτογραφία που να αποτυπώνει τα ίχνη διάρρηξης της κατοικίας ή του οχήματος
  • Τον αριθμό ΙΒΑΝ του τραπεζικού λογαριασμού σας για την κατάθεση του ποσού αποζημίωσης

ΣΚΑΦΟΣ

Τι καλύπτει η μικτή ασφάλιση σκάφους;

Η μικτή ασφάλιση σκάφους αφορά ζημιές που μπορεί να υποστεί το ίδιο το σκάφος σας από πυρκαγιά, κλοπή, ζημιές από σύγκρουση ή πρόσκρουση και κινδύνους θαλάσσης.

Τι καλύπτει η υποχρεωτική ασφάλιση αστικής ευθύνης σκάφους;

Η ασφάλιση της αστικής ευθύνης σας προστατεύει από τυχόν οικονομικές απώλειες που μπορεί να υποστείτε, εάν κληθείτε να αποζημιώσετε τρίτους για περιπτώσεις όπως: τραυματισμός ή θάνατος τρίτου, υλικές ζημιές άλλων σκαφών ή λιμένων.

Είναι υποχρεωτική η ασφάλιση του σκάφους μου;

Σύμφωνα με το νόμο 2743/99 του ελληνικού κράτους, όλοι οι κάτοχοι σκαφών πρέπει να τα ασφαλίσουν για αστική ευθύνη.

ΠΟΔΗΛΑΤΟ

Τι πρέπει να προσέχω ως ποδηλάτης και ασφαλισμένος;

Σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ., τα ποδήλατα οφείλουν να είναι εφοδιασμένα με φώτα και αντανακλαστικά στοιχεία, για τη νύχτα και οποτεδήποτε υπάρχει ανεπαρκής ορατότητα.

Τα ποδήλατα επιβάλλεται να είναι εφοδιασμένα με κουδούνι.

Απαγορεύεται η κυκλοφορία ποδηλάτων σε αυτοκινητοδρόμους και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Συνεπώς, το ασφαλιστήριό σας δεν σας παρέχει κάλυψη αν το ποδήλατο κινείται σε αυτούς τους δρόμους. Να θυμάστε ότι σε αυτές τις περιπτώσεις θα πρέπει ακολουθείτε τους προβλεπόμενους παραδρόμους.

Πώς καθορίζεται η ασφαλισμένη αξία του ποδηλάτου μου;

Η ασφαλισμένη αξία του ποδηλάτου σας καθορίζεται από την τιμή και το έτος αγοράς του. To ποσοστό παλαιότητας, το οποίο αφαιρείται από την αξία που αρχικά αγοράσατε το ποδήλατό σας, ορίζεται ως εξής:

0-3 έτη: 0%
3-5 έτη: 20%
5-7 έτη: 30%
7-10 έτη: 40%
Πάνω από 10 έτη: 50%

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος ή ζημιάς;

Πρέπει οπωσδήποτε να καλέσετε τη Φροντίδα Ατυχήματος στο 18112 ή 210 8096100, για να σας καθοδηγήσουν οι συνεργάτες μας. Οι υπηρεσίες της Φροντίδας Ατυχήματος παρέχονται 24 ώρες στο 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, σε πανελλαδική κάλυψη.

Μπορώ να αποκαταστήσω τη ζημιά του ποδηλάτου μου χωρίς να εκταμιεύσω χρήματα;

Αν προτιμήσετε τα συνεργαζόμενα συνεργεία του δικτύου μας μπορείτε να επισκευάσετε το ποδήλατό σας χωρίς να εκταμιεύσετε χρήματα.

Πώς αποζημιώνομαι σε περίπτωση που το ποδήλατό μου καταστραφεί τελείως ή κλαπεί;

Η Generali σας αποζημιώνει για την ασφαλισμένη αξία του ποδηλάτου σας. Επίσης σας παρέχει τη δυνατότητα να το αντικαταστήσετε με άλλο – ίσης αξίας και ποιότητας, σε ένα από τα συνεργαζόμενα συνεργεία του δικτύου μας.

Τι είδους ποδήλατα ασφαλίζονται;

Ασφαλίζονται συμβατικά ποδήλατα μέχρι 2 τροχών και ηλεκτρικά ποδήλατα ισχύος μέχρι 250 watt.

Καλύπτεται οποιοσδήποτε οδηγεί το ποδήλατο με τη συγκατάθεσή μου;

Καλύπτεται αποκλειστικά και μόνο ο Ασφαλισμένος, δηλαδή το πρόσωπο που έχει δηλωθεί ως οδηγός του ασφαλισμένου ποδηλάτου.

Καλύπτεται η κλοπή του ποδηλάτου μου από εξωτερικούς χώρους;

Η κλοπή του ποδηλάτου καλύπτεται μόνο από την κατοικία, την αποθήκη ή το κλειστό γκαράζ του Ασφαλισμένου και με την προϋπόθεση ότι αυτά ήταν κλειδωμένα και έχουν εμφανή σημάδια παραβίασης.

Καλύπτονται τα εξαρτήματα ή αξεσουάρ του ποδηλάτου μου από κλοπή;

Δεν καλύπτονται. Το ασφαλιστήριό σας καλύπτει μόνο Ολική Κλοπή του ποδηλάτου σας.