Generali

Συνέντευξη του Παναγιώτη Βασιλόπουλου στο ασφαλιστικό marketing

Ο Chief Technical Manager της Generali, κ. Παναγιώτης Βασιλόπουλος, παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing, στη στήλη Faces, όπου ανέπτυξε τη σύγχρονη πρόταση υγείας της Generali, το ρόλο των ψηφιακών εργαλείων και των telematics στην ασφάλιση καθώς και για τις απαιτήσεις του δικού ρόλου ως CTO. 

Το μοντέλο του σύγχρονου καταναλωτή επιτάσσειπιο έξυπνα, απλά και value for money προϊόντα και υπηρεσίες που θα δίνουν μια ολιστική απάντηση στις αυξημένες ανάγκες του. Στην Generali έχουμε σχεδιάσει ένα Οικοσύστημα Υπηρεσιών, Προστασίας και Ασφάλειας, που δεν εστιάζει σε προϊόντα, αλλά σε ολιστικές λύσεις που καλύπτουν κάθε ανάγκη, από την υγεία, την οικογένεια, το σπίτι, τη μετακίνηση, την εργασία, τα μικρά ή μεγάλα επιχειρηματικά εγχειρήματα. Η καθημερινή μας προσπάθεια εστιάζει στο να είμαστε «απλοί κι έξυπνοι» στην προσέγγισή μας και στις διαδικασίες μας, να συνδυάζουμε την τεχνολογική καινοτομία με τη φροντίδα και την εξατομικευμένη συμβουλευτική, μέσα από ένα δίκτυο επαγγελματιών ασφαλιστικών συμβούλων και να απαντάμε στις προκλήσεις που αναδύονται κάθε μέρα, ενσωματώνοντας την πρόληψη και την ουσιαστική φροντίδα σε κάθε μας υπηρεσία.

Οι τύπου pay per use ασφαλιστικές υπηρεσίες… είναι μία προσπάθεια συγκράτησης του κόστους ασφάλισης για τον χρήστη. Ωστόσο, η τεχνολογία κάνει άλματα και οι τύπου, pay per use ασφαλιστικές υπηρεσίες μπορεί σύντομα να αποτελούν παρελθόν καθώς εστιάζουν στην ποσότητα και όχι στην ποιότητα. Πλέον, τα telematics έχουν εισέλθει σε μια νέα εποχή, προσφέροντας αναβαθμισμένες δυνατότητες προσέγγισης και κατανόησης του καταναλωτή. Με τη χρήση των smartphones, αποκτούν μεγαλύτερη ευελιξία στην εφαρμογή τους και επιτρέπουν μια πιο ποιοτική αντιμετώπιση και διαφοροποίηση του πελάτη, καταμετρώντας πλέον όχι τη συχνότητα χρήσης του αυτοκινήτου, αλλά την οδηγική συμπεριφορά του οδηγού. Αντίστοιχα στον κλάδο υγείας με την χρήση των telematics ο ασφαλισμένος επιβραβεύεται γιατί ενθαρρύνεται και υιοθετεί ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Εν ολίγοις, η ενεργοποίηση της έξυπνης τεχνολογίας και των δεδομένων θα αυξήσει το επίπεδο ικανοποίησης του πελάτη, θα κάνει τη σχέση του με αυτήν ακόμη πιο διάφανη και ουσιαστική. Σε αυτήν την κατεύθυνση, η Generali αναπτύσσει υπηρεσίες και ψηφιακά εργαλεία ώστε η ασφάλιση να βρίσκεται δίπλα στον πελάτη κάθε στιγμή και να μην παραμένει απλώς μια υπόσχεση ενόψει ενός επικείμενου κινδύνου. Για παράδειγμα, στον κλάδο του αυτοκινήτου μέσω της εφαρμογής Generali MyDrive, επιβραβεύουμε την ασφαλή οδήγηση. Mέσω της συνεργασίας με την dacadoo θα παρέχουμε μία εφαρμογή που θα βοηθά τους ασφαλισμένους να έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, ενθαρρύνοντάς τους να διαχειριστούν πιο αποτελεσματικά την υγεία και την ευζωία τους.   

Στην Generali υιοθετούμε τεχνολογικά εργαλεία που στόχο έχουν να… αποτελέσουν στρατηγικό εταίρο του συνεργάτη και να βελτιώσουν το επίπεδο ικανοποίησης του πελάτη. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι η πλήρως ψηφιοποιημένη διαδικασία ασφάλισης e-policy που έχουμε συστήσει τα τελευταία χρόνια, η οποία επιτρέπει την εξ’ αποστάσεως ολοκλήρωση όλων των βημάτων ασφάλισης εύκολα, γρήγορα και ασφαλώς και το e-sign, η ταυτοποίηση και ψηφιακή υπογραφή εγγράφων, με το πάτημα ενός κουμπιού. Επίσης, η ψηφιοποίηση της διαδικασίας αποζημίωσης αποτέλεσε ένα ακόμη σημαντικό βήμα που απελευθέρωσε τις δυνατότητες και τον πολύτιμο χρόνο του συνεργάτη και οδηγεί σταδιακά σε πολύ υψηλό βαθμό ικανοποίησης των πελατών, σύμφωνα με τις έρευνες του NPS score. Τέλος, μέσω της ψηφιακής πύλης του My Generali app, για πρώτη φορά, σε ένα και μόνο σημείο πρόσβασης, διασυνδέονται όλες οι ασφαλιστικές υπηρεσίες. Ο ασφαλισμένος αποκτά εύκολη πρόσβαση και ενημέρωση για τις παροχές και τις καλύψεις του ασφαλιστηρίου του, μπορεί να κλείνει ραντεβού με γιατρό, να πραγματοποιεί προέγκριση ή αναγγελία νοσηλείας και να υποβάλει τα ιατρικά του έξοδα.

Βασικός πυρήνας των εργασιών του Chief Technical Manager της Generali είναι … να συντονίζει τα τεχνικά τμήματα της εταιρείας -Ασφαλίσεις Ζωής και Γενικές Ασφαλίσεις- καθώς και το νευραλγικό τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών και Συνεργατών. Προωθεί μια ενιαία πελατοκεντρική κουλτούρα σε όλα τα τμήματα και συμμετέχει ενεργά στην επόμενη ημέρα των εξελίξεων, συντονίζοντας διαφορετικές ομάδες εργασίας και συμβάλλοντας καθοριστικά σε κάθε κοινή προσπάθεια για την επίτευξη των στόχων της Εταιρίας.

 

Exit mobile version