Generali

Μ. Λαμπροπούλου: Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός είναι Πραγματικότητα

Στο νέο ολιστικό μοντέλο λειτουργίας της Generali & τον ψηφιακό μετασχηματισμό εστιάζει η κα Μαρία Λαμπροπούλου, Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας της Generali στο Αφιέρωμα της Εφημερίδας των Συντακτών «Η αγορά της ιδιωτικής ασφάλισης σε νέα ρότα: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι πραγματικότητα» .

 

 

Μία νέα εποχή φροντίδας και προστασίας εγκαινιάζει η Generali, παρουσιάζοντας το καινοτόμο μανιφέστο  “Generali Caring Insurance Ecosystem”  σε Πελάτες και Συνεργάτες της. Βασισμένη στο στρατηγικό της στόχο να αποτελεί τον Δια Βίου Εταίρο όσων την εμπιστεύονται, η Generali συστήνει ένα μοντέλο ασφάλισης 360°, όπου διαφορετικά εργαλεία και υπηρεσίες αλληλοεπιδρούν, παρέχοντας μία συνολική λύση που απαντά σε κάθε σύγχρονη ανάγκη. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Όπως τονίζει η κα Μαρία Λαμπροπούλου, Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας: «Το νέο ολιστικό μοντέλο λειτουργίας της Generali, αξιοποιεί την τεχνολογία για να ενσωματώσει λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των Πελατών και των Συνεργατών της υπό μία ενιαία αξία, τη Φροντίδα. Εγκαινιάζουμε μία νέα αποχή στην ασφάλιση, η οποία δε σχετίζεται με τον κίνδυνο, αλλά δημιουργεί αξία στην καθημερινή ζωή των ασφαλισμένων, ώστε να τους παρέχουμε όχι απλά εξυπηρέτηση όταν προκύψει η ανάγκη, αλλά δυνατότητες για μία καλύτερη ποιότητα ζωής σε όλα τα επίπεδα». 

 

 

Generali, o δικός σας Lifetime Partner

 

 

Aφιέρωμα της “Εφημερίδας Των Συντακτών”, Οκτώβριος 2020

Exit mobile version