Προγράμματα Υγείας - Πληροφορίες για Νοσηλεία & Έξοδα

εικόνα από το header της σελίδας νοσηλεία και έξοδα υγείας της generali

Στην Generali παρέχουμε διαφορετικά προγράμματα υγείας, το καθένα με τις δικές του καλύψεις και συμμετοχές. Σας συμβουλεύουμε να μελετήσετε αυτό που έχετε επιλέξει, για να έχετε σαφή εικόνα των παροχών, των καλύψεων και των υπηρεσιών που σας προσφέρει. Επίσης, σε περίπτωση που προκύψει κάποιο έκτακτο περιστατικό ή θέμα υγείας, θα γνωρίζετε τι πρέπει να κάνετε και πού θα πρέπει να απευθυνθείτε.

Κάθε επέμβαση ή περιστατικό είναι διαφορετικό, οπότε δεν υπάρχει μια ενιαία και μοναδική λίστα με δικαιολογητικά που απαιτούνται για όλες τις περιπτώσεις. Η ψηφιακή πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών MyGenerali και το Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας της Generali αποτελεί ένα σημαντικό σημείο αναφοράς για όλα σας τα ερωτήματα.

σήμα 18112 για το ιατρικό συντονιστικό κέντρο της generali

Ιατρικό Συντονιστικό Κέντρο

Από σταθερό ή κινητό, με χρέωση ως κλήση προς σταθερό ή σύμφωνα με την τιμολογιακή πολιτική του τηλεπικοινωνιακού παρόχου σας. Μπορείτε, επίσης, να καλείτε στο τηλ. 210 8096100. Από το εξωτερικό: +30 210 8096100.
σήμα 150 x 150 pixels, ασφαλισμένων ομαδικών προγραμμάτων

Ασφαλισμένοι Ομαδικών Προγραμμάτων

Όλες οι λεπτομέρειες για το συμβόλαιο ασφάλισής σας βρίσκονται στο ειδικό booklet που έχετε λάβει. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα συνεργαζόμενα νοσοκομεία, διαγνωστικά κέντρα και γιατρούς, επικοικωνήστε με το Ιατρικό Συντονιστικό Κέντρο!

σήμα extra παροχές ασφαλισμένου της generali

Επωφεληθείτε από τις παροχές του προγράμματός σας!

Μην ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε τις extra παροχές, που προσφέρονται από το πρόγραμμα σας! Η πρόληψη αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για τη διατήρηση της καλής μας υγείας. Αξιοποιήστε λοιπόν τα δωρεάν check-up ή τις επισκέψεις σε γιατρούς σε πολύ χαμηλές τιμές…
*Το κάθε πρόγραμμα προσφέρει διαφορετικές παροχές

Συνεργαζομενα Νοσοκομεια

Έχουμε ως καθημερινό στόχο τη συνεχόμενη αναβάθμιση των υπηρεσιών μας, ώστε να εξασφαλίζουμε για τους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σε όλους τους τομείς. Γι’ αυτό το λόγο, η Generali έχει συνάψει σύμβαση συνεργασίας με νοσοκομεία.

Πριν κάνετε χρήση των νοσοκομειακών μας υπηρεσιών, θα πρέπει να επικοινωνήσετε πρώτα με το Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας της Generali, ώστε να ενημερωθείτε άμεσα και υπεύθυνα για τη διαδικασία ή κάνοντας χρήση της ψηφιακής πλατφόρμας εξυπηρέτης πελατών MyGenerali.