Πώς θα διατηρήσετε τη λάμψη των διακοπών (και το φθινόπωρο)!

Ο καιρός μπορεί σιγά σιγά να αλλάζει καθώς καλωσορίζουμε το φθινόπωρο. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν μπορείτε να διατηρήσετε τη φρεσκάδα και τον αέρα ανανέωσης των διακοπών. Ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχετε είναι να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές για νεανικό και λαμπερό δέρμα. Γιατί η καλή υγεία αντανακλάται στην επιδερμίδα μας!

 

Αναδείξτε το λαμπερό σας δέρμα

 

Η έκθεση στον ήλιο επιβραδύνει την ικανότητα του δέρματος να αναπλάθεται, ενώ η καθημερινή επαφή με το θαλασσινό νερό και η παραμέληση μιας καθημερινής ρουτίνας ομορφιάς, μπορεί να οδηγήσουν σε θαμπή εμφάνιση, φραγμένους πόρους και πιο τραχιά υφή. Αυτό κάνει την απολέπιση πραγματικά σημαντική καθώς βοηθά στην απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων, ενισχύοντας έτσι την κυκλοφορία, βοηθώντας την ικανότητα του δέρματος να απορροφά τοπικά προϊόντα και διεγείρει την παραγωγή κολλαγόνου και ελαστίνης. Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα μια πιο λεία και υγιή επιδερμίδα!

 

Ενυδατωθείτε

 

Η έκθεση στις περιβαλλοντικές συνθήκες και στον πιο κρύο αέρα, κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου μπορεί να οδηγήσουν σε εποχική ξηρότητα του δέρματος. Ενώ η ενυδάτωση και η κατανάλωση νερού, είναι σημαντική κάθε εποχή, γίνεται ακόμα πιο σημαντική μετά τους καλοκαιρινούς μήνες κατά τους οποίους είναι πιθανόν ο οργανισμός σας να έχει ελαφρώς αφυδατωθεί. Για να διατηρήσετε τη φρεσκάδα της υγιούς επιδερμίδας και να κρατήσετε μακριά τις λεπτές γραμμές, προτιμήστε επίσης αντιγηραντικά και ενυδατικά προϊόντα που περιλαμβάνουν συστατικά, όπως βιοτίνη, βιταμίνες C, E και K, ρετινόλη και φυτικά βλαστικά κύτταρα.

 

Ακολουθήστε μεσογειακή διατροφή

 

Είμαστε ό,τι τρώμε! Εμπλουτίστε, λοιπόν, τη διατροφή σας με υγιή λίπη όπως ελαιόλαδο, λιπαρά ψάρια, ξηρούς καρπούς και σπόρους, καθώς και άπαχες πρωτεΐνες, πράσινα λαχανικά και άφθονο νερό για να διατηρήσετε την επιδερμίδα σας ενυδατωμένη. Αυτές οι ομάδες τροφίμων περιέχουν πολλά αντιοξειδωτικά και ωμέγα λιπαρά οξέα, τα οποία βοηθούν στη φυσική ανάπλαση του δέρματος, βελτιώνουν την κυκλοφορία και διατηρούν το δέρμα ελαστικό. Αντίθετα, το αλκοόλ μπορεί να αφυδατώσει το δέρμα σας, ενώ τα ζαχαρούχα τρόφιμα μπορεί να βλάψουν την ελαστίνη, προκαλώντας την εμφάνιση λεπτών γραμμών. Θυμηθείτε ότι η ομορφιά δεν είναι επιφανειακή! Το υγιές και λαμπερό δέρμα δεν έχει να κάνει μόνο με τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε επιδερμικά αλλά με τη συνολική υγεία του οργανισμού.

 

Ύπνος, η καλύτερη αντιγήρανση

 

Μελέτες δείχνουν ότι η έλλειψη ύπνου σχετίζεται με την πρόωρη γήρανση του δέρματος. Κάντε τρόπο ζωής τον “ύπνο ομορφιάς” ακολουθώντας μια ρουτίνα ύπνου από 7 έως 9 ώρες κάθε βράδυ. Αυτό θα δώσει στον οργανισμό σας τη δυνατότητα αναζωογόνησης, κάνοντας το δέρμα σας να ακτινοβολεί φρεσκάδα και υγεία!