Πάνος Δημητρίου: Συνεχής επένδυση σε καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία
30.09.2019 - 5 λεπτά ανάγνωσης

Πάνος Δημητρίου: Συνεχής επένδυση σε καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία

Ο CEO της Generali, κ. Πάνος Δημητρίου παραχώρησε συνέντευξη στην Ειδική Έκδοση του next deal με θέμα «Η ώρα της ιδιωτικής ασφάλισης». Ο κ. Δημητρίου, επισήμανε πώς στόχος μας είναι να αναδείξουμε την αξία της ασφάλισης, ως μέσο για την προστασία και τη βελτίωση της ζωής των καταναλωτών και να προσφέρουμε ουσιαστικές λύσεις.

Πάνος Δημητρίου: Συνεχής επένδυση σε καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία

 

Το 2018 αποτέλεσε για την Generali ένα ακόμη κεφάλαιο επιτυχίας, ολοκληρώνοντας μια δυναμική, πολυετή πορεία. Σταθερά και αποφασιστικά, με ξεκάθαρο στρατηγικό σχεδιασμό, καταφέρνουμε να αναβαθμίζουμε συνεχώς τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους ασφαλισμένους, εδραιώνοντας την παρουσία μας ως μία από τις πιο καινοτόμες και αξιόπιστες ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα, μέλη ενός παγκόσμιου οργανισμού, με ηγετική θέση στην Ευρώπη.

 

Θέτουμε την καινοτομία στην υπηρεσία των ασφαλισμένων

 

Ο στόχος μας είναι να αναδείξουμε την αξία της ασφάλισης, ως μέσο για την προστασία και τη βελτίωση της ζωής των καταναλωτών και να προσφέρουμε ουσιαστικές λύσεις προς αυτήν την κατεύθυνση. Για να το επιτύχουμε, επενδύουμε συνεχώς σε καινοτόμα τεχνολογικά εργαλεία, συμπράττοντας με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, τους οποίους αξιολογούμε ως το πιο αποτελεσματικό κανάλι διανομής για την ελληνική αγορά.

 

Είναι χαρακτηριστικό ότι η Generali έχει υπερδιπλασιάσει, την τελευταία τριετία, τις επενδύσεις που σχετίζονται με τον ψηφιακό της μετασχηματισμό, καταγράφοντας δυναμική παρουσία στον τομέα των ψηφιακών ασφαλιστικών υπηρεσιών και του insurtech. Συγκεκριμένα, αξιοποιήσαμε τις λύσεις της τηλεματικής στον κλάδο του αυτοκινήτου με την εφαρμογή MyDrive και συνεχίζουμε με το σχεδιασμό πρωτοποριακών λύσεων και στον κλάδο Ζωής, σε συνεργασία με την ελβετική εταιρεία, leader στο συγκεκριμένο ζήτημα, dacadoo. Στόχος μας, να παρέχουμε μία καινοτόμο προσέγγιση στην προαγωγή της καλής υγείας, της ευεξίας και της προστασίας, μέσα από στρατηγικές συνεργασίες με διακεκριμένες startups και επιστημονικά κατοχυρωμένες ψηφιακές εφαρμογές.

 

Ιδιαίτερη έμφαση δίνουμε και στην ανατροφοδότηση που λαμβάνουμε, μέσω ερευνών ικανοποίησης  από τους πελάτες και τους συνεργάτες μας. Ακούμε την άποψή τους και, ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες τους, προχωρούμε στην ψηφιοποίηση μιας σειράς διαδικασιών, μειώνοντας στο ελάχιστο το χρόνο εξυπηρέτησης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η πλήρης ψηφιοποίηση των βημάτων, από την έκδοση προσφοράς μέχρι και την τελική ηλεκτρονική παράδοση συμβολαίου, που διασφαλίσαμε για τους συνεργάτες μας, μέσω μιας νέας “end-to-end” διαδικασίας, e-policy. Η νέα υπηρεσία εισάγει μια “smart & simple” λογική, σε μια άλλοτε χρονοβόρα και σύνθετη διαδικασία. Πλέον, ο πελάτης, σε συνεργασία με τον ασφαλιστή του, θα έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει online όλες τις ενέργειες που απαιτούνται για την ασφάλισή του, από τη συμπλήρωση της αίτησης, την αποδοχή και υπογραφή εγγράφων και τη λήψη του ασφαλιστηρίου του, σε ένα ψηφιακό περιβάλλον (e-sign).

 

Έχουμε σχέδιο για το μέλλον

 

Το επόμενο διάστημα θα επικεντρωθούμε στην αξιοποίηση των δυνάμεων μας για την ολοκλήρωση του στρατηγικού πλάνου “Generali 2021” του Ομίλου στοχεύοντας: σε μεγαλύτερη διείσδυση της καινοτομίας στις παρεχόμενες υπηρεσίες, τόσο προς τους πελάτες όσο και προς τους συνεργάτες μας, στην ενίσχυση των τεχνικών μας αποτελεσμάτων και στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού μας.

 

Βασισμένοι σε πολύ γερά θεμέλια, όπως πιστοποιεί η πολύ θετική πορεία του 2018 -χρονιά κατά την οποία η παραγωγή ασφαλίστρων της Generali έφτασε τα 208 εκατ. Ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 4% σε σχέση με το 2017- θέτουμε στο επίκεντρο των εργασιών μας, τον άνθρωπο. Όραμά μας να αποτελούμε τον Life-Time Partner όσων μας εμπιστεύονται.

 

Next deal, Τεύχος Νο 433, Σελίδα 38, 25 Σεπτεμβρίου 2019, Ειδική Έκδοση/ Special Edition 2019 «Η ώρα της ιδιωτικής ασφάλισης / Privacy insurance’s time»