Πάνος Δημητρίου: Η ιδιωτική ασφάλιση είναι εδώ & δίνει λύσεις
09.01.2020 - 5 mins read

Πάνος Δημητρίου: Η ιδιωτική ασφάλιση είναι εδώ & δίνει λύσεις

Ο κλάδος της ιδιωτικής ασφάλισης μπαίνει σε μία νέα δεκαετία! Πώς θα την υποδεχτεί; Το όραμα για την ασφαλιστική αγορά του μέλλοντος μας με αφορμή τη νέα κρίσιμη δεκαετία που ανατέλλει «ξεδιπλώνει» στο μεγάλο αφιέρωμα του «Ασφαλιστικού ΝΑΙ», τεύχος 181, σελ.65, ο CEO της Generali Hellas. O κ. Πάνος Δημητρίου τοποθετείται για τις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ο κλάδος, τις προτεραιότητες, αλλά και τα στοιχήματα της εταιρείας. Παράλληλα περιγράφει το όραμά του για την ασφαλιστική αγορά του μέλλοντος.

Πάνος Δημητρίου: Η ιδιωτική ασφάλιση είναι εδώ & δίνει λύσεις

 

Καθώς εισερχόμαστε στην τρίτη δεκαετία της τρίτης χιλιετίας, δύο τάσεις θεωρώ ότι θα διαμορφώσουν σημαντικά την ασφαλιστική αγορά παγκοσμίως: το μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό και οικονομικό περιβάλλον και η τεχνολογία, που μετασχηματίζει τον κλάδο και διαμορφώνει νέα καταναλωτικά ήθη παγκοσμίως.

 

Καθώς ο κόσμος αλλάζει με μεγάλη ταχύτητα, υπάρχουν κάποιες αξίες που παραμένουν σταθερές, με κυρίαρχη τον αγώνα για μία πιο ποιοτική και ασφαλή ζωή. Όσο ο άνθρωπος προοδεύει, κατακτά νέους ορίζοντες και διευρύνει τα πεδία της δημιουργίας του τόσο πιο επιτακτική είναι η ανάγκη για ασφάλεια. Ο θεσμός της ιδιωτικής ασφάλισης είναι εδώ ακριβώς για να του καλύψει αυτή την ανάγκη, διαθέτοντας την τεχνογνωσία, τα μέσα, αλλά και την αντοχή -όπως έχει αποδείξει όλο το προηγούμενο διάστημα των παγκόσμιων οικονομικών αναταράξεων- να παρέχει λύσεις σε ένα περιβάλλον συνεχών περιβαλλοντικών, δημογραφικών, οικονομικών και επιχειρηματικών προκλήσεων. Από την άλλη πλευρά, στον τομέα της τεχνολογίας, τα robotics, η τεχνητή νοημοσύνη και η ανάλυση δεδομένων όχι μόνο αναμένεται να επικαιροποιήσουν το ρόλο της ασφάλισης, αλλά μετασχηματίζουν εξ’ ολοκλήρου τους ίδιους τους ασφαλιστικούς οργανισμούς. Την ίδια στιγμή, εξοικειωμένοι με την τεχνολογία στην καθημερινή ζωή καταναλωτές απαιτούν ψηφιακά εργαλεία και ταχύτητα εξυπηρέτησης.

 

Στην Generali έχουμε θέσει την καινοτομία και την επένδυση στην ψηφιακή τεχνολογία ως έναν από τους στρατηγικούς μας πυλώνες. Εργαζόμαστε καθημερινά σχεδιάζοντας και υλοποιώντας ένα Οικοσύστημα Υπηρεσιών, πρόληψης, προστασίας και ασφάλειας, που περιλαμβάνει ολοκληρωμένες λύσεις με ανθρώπινη προσέγγιση, με τη βοήθεια εύχρηστων και φιλικών τεχνολογικών εργαλείων. Ένα οικοσύστημα που δεν εστιάζει σε προϊόντα, αλλά σε ολιστικές λύσεις που καλύπτουν κάθε ανάγκη, από την υγεία, την οικογένεια, το σπίτι, τη μετακίνηση, την εργασία, τα μικρά ή μεγάλα επιχειρηματικά εγχειρήματα. Είναι χαρακτηριστικό ότι έχουμε δημιουργήσει, ήδη, μια ομάδα robotics που σχεδιάζει αυτοματοποιημένες λύσεις για διάφορα τμήματα της εταιρείας, έχουμε συστήσει end-to-end ψηφιοποιημένες διαδικασίες, που φέρνουν την επανάσταση, καταργώντας άλλοτε χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες που κάνουν την ασφάλιση πιο απτή και προσβάσιμη από ποτέ.

 

Επεξεργαζόμαστε απλές και έξυπνες λύσεις ώστε να ανταποκρίνονται πλήρως στις απαιτήσεις ενός κόσμου σύνθετου κι απαιτητικού. Συνδυάζουμε την τεχνολογική καινοτομία με τη φροντίδα και την εξατομικευμένη συμβουλευτική μέσα από ένα δίκτυο επαγγελματιών ασφαλιστικών συμβούλων και απαντάμε στις προκλήσεις που αναδύονται κάθε μέρα, ενσωματώνοντας την πρόληψη και την ουσιαστική φροντίδα σε κάθε μας υπηρεσία. Επιδιώκουμε να είμαστε όχι απλώς μια ασφαλιστική εταιρεία, αλλά ένας Διά Βίου Εταίρος τους. Αυτή είναι η προτεραιότητά μας, το όραμά μας, η πρόκλησή στην οποία καλούμαστε να ανταποκριθούμε την επόμενη δεκαετία.

 

Ασφαλιστικό ΝΑΙ, Τεύχος 181, Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2019, σελ. 65