Πληροφορίες Ομαδικών Ασφαλιστηρίων

Οι άνθρωποι κάθε επιχείρησης είναι το πολυτιμότερο περιουσιακό στοιχείο της. Γι’ αυτό, η Generali, σε συνεργασία με τον εργοδότη σας, σχεδίασε ένα πρόγραμμα με στόχο την καλύτερη θωράκιση την υγείας σας από κάθε απρόοπτο περιστατικό.

Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Generali

Βρισκόμαστε δίπλα σας, 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο, για κάθε σας ανάγκη. Καλέστε στο 210 8096100, ώστε να:

  1. Λάβετε καθοδήγηση και ιατρικές πληροφορίες
  2. Κλείσετε ραντεβού για διαγνωστικές εξετάσεις ή/ και επίσκεψη σε ιατρό δικτύου, βάσει των όρων του ασφαλιστηρίου σας
  3. Ενημερώσετε για έκτακτα περιστατικά και τη μετάβασή σας στο νοσοκομείο ή την προγραμματισμένη νοσηλεία σας ώστε να διευκολυνθείτε κατά τη διαδικασία εισαγωγής
  4. Λάβετε πληροφορίες για τα συνεργαζόμενα νοσηλευτικά ιδρύματα τα οποία μπορείτε να απευθυνθείτε

Mάθετε περισσότερα για την ασφάλισή σας και τη διαδικασία αιτήματος αποζημίωσης.

Είμαι πελάτης:

Generali

Πρώην AXA

Σε περίπτωση που διατηρείτε Ομαδικό Ασφαλιστήριο πρώην ΑΧΑ και έχετε ενημερωθεί ότι μπορείτε να υποβάλλετε τα Αιτήματα Αποζημίωσής σας ηλεκτρονικά, τότε μπορείτε να ολοκληρώσετε το αίτημά σας από την παρακάτω φόρμα. Επικοινωνήστε με το Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας Generali ή το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρίας σας για περισσότερες πληροφορίες.

Ηλεκτρονικό Αίτημα Αποζημίωσης

  1. Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία καθώς και τις σχετικές με το αίτημα πληροφορίες, όπως αυτά ζητούνται στην παρακάτω ηλεκτρονική φόρμα που ακολουθεί
  2. Με την υποβολή του αιτήματος, θα λάβετε μέσα σε λίγα λεπτά, ένα email από τη διεύθυνση crm.groupclaims@generali.gr, στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει, προκειμένου να σας δοθούν οδηγίες για την αποστολή των απαραίτητων για την αποζημίωσή σας δικαιολογητικών. Είναι σημαντικό να διατηρείτε όλες τις πρωτότυπες αποδείξεις εξόδων νοσηλείας και αμοιβών γιατρών
  3. Μετά την αξιολόγηση και την έγκριση του αιτήματός σας, θα λάβετε το ποσό αποζημίωσης που δικαιούστε, στον τραπεζικό λογαριασμό που μας έχετε ορίσει
  4. Εάν η αποζημίωσή σας αφορά και σε προστατευόμενα μέλη, είναι σημαντικό να υποβάλετε επιπλέον αίτημα για το κάθε ένα από αυτά ξεχωριστά

Αίτημα Αποζημίωσης

    Όνομα

    Επώνυμο

    Ημερομηνία Γέννησης

    ΑΦΜ

    Κινητό Τηλέφωνο

    Email

    Αριθμός Ομαδικού Συμβολαίου

    Επωνυμία Εργοδότη

    Ονομ/νυμο Προστατευόμενου μέλους

    Ημ/νία Γένν. Προστατευόμενου μέλους

    Ιατρικές Επισκέψεις (ποσό σε €)

    Διαγνωστικές Εξετάσεις (ποσό σε €)

    Φάρμακα (ποσό σε €)

    Φυσικοθεραπείες (ποσό σε €)

    Έξοδα Νοσηλείας (ποσό σε €)

    Άλλες Δαπάνες (ποσό σε €)

    Συναινώ στην επεξεργασία των δεδομένων υγείας μου για το σκοπό της καταβολής της αιτούμενης αποζημίωσής μου, σύμφωνα με την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

    Δεν Συναινώ

    Κωδικός Captcha *
    captcha

    Συχνές ερωτήσεις

    Πώς μπορώ να ενημερωθώ για τις καλύψεις μου;

    Μπορείτε να ενημερωθείτε για τις καλύψεις σας, είτε από τη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρίας σας, είτε καλώντας το Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας Generali στο 210 8096100, είτε από τον Ασφαλιστικό Σύμβουλο της εταιρίας σας.

    Ποια είναι τα συνεργαζόμενα νοσηλευτικά ιδρύματα;

    Μπορείτε να ενημερωθείτε για τα συνεργαζόμενα νοσηλευτικά ιδρύματα εδώ, επιλέγοντας «Πρώην ΑΧΑ». Μπορείτε να ενημερωθείτε για αυτά που εντάσσονται στο Πρόγραμμά σας είτε από το έντυπο του Προγράμματός σας είτε καλώντας το Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας Generali στο 210 8096100.

    Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση έκτακτου περιστατικού;

    Σε περίπτωση έκτακτου περιστατικού μπορείτε να καλέσετε το Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας στο 210 8096100 ώστε να ενημερωθείτε για τη διαδικασία και τα Προνόμια που διαθέτετε σύμφωνα με το Πρόγραμμά σας στα συμβεβλημένα νοσηλευτικά ιδρύματα.

    Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση νοσηλείας μου σε συμβεβλημένο νοσηλευτικό ίδρυμα;

    Σε περίπτωση νοσηλείας σας σε συμβεβλημένο νοσηλευτικό ίδρυμα, και αφού έχετε ενημερώσει για την νοσηλεία σας το Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο της Generali, δηλώνετε κατά την εισαγωγή σας στο Γραφείο Κίνησης, τον αριθμό του ασφαλιστηρίου σας και την ασφαλιστική σας εταιρία.

    Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση νοσηλείας μου σε μη συμβεβλημένο νοσηλευτικό ίδρυμα;

    Σε περίπτωση που επιλέξετε μη συμβεβλημένο νοσηλευτικό ίδρυμα είναι σημαντικό να ενημερωθείτε πριν την εισαγωγή σας σε αυτό για τις καλύψεις του ασφαλιστηρίου σας και τη διαδικασία απολογιστικής αποζημίωσή σας.

    Πώς μπορώ να αποζημιωθώ για τα έξοδα νοσηλείας μου;

    Για να κάνετε αίτημα αποζημίωσης για τα έξοδα νοσηλείας σας, πρέπει να συμπληρώσετε την Αίτηση Αποζημίωσης Ομαδικού Συμβολαίου Ζωής και Υγείας.

    Επιπλέον, μαζί με τη Αίτηση, θα χρειαστεί να προσκομίσετε ταχυδρομικώς στα γραφεία της Εταιρίας, όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά (διαφέρουν για κάθε παροχή και κατά περίπτωση) και τις πρωτότυπες αποδείξεις εξόδων νοσηλείας και αμοιβών γιατρών εκτός εάν έχετε ενημερωθεί για την ηλεκτρονική υποβολή αίτησης αποζημίωσης. 

    Τι είναι η συμμετοχή;

    Συμμετοχή είναι το ποσό ή ποσοστό με το οποίο συμμετέχει ο Ασφαλισμένος στα έξοδα που αποζημιώνονται και το οποίο αναγράφεται στον Πίνακα Παροχών.

    MyGenerali

    Με στόχο να απολαμβάνετε άμεση και εύκολη πρόσβαση, 24/7, σε όλες τις υπηρεσίες της Generali, έχουμε δημιουργήσει για εσάς το MyGenerali, την ψηφιακή πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών. Με το MyGenerali μπορείτε να:

    • Δείτε αναλυτικά όλα τα στοιχεία που αφορούν το Ομαδικό Ασφαλιστήριό σας και οποιοδήποτε άλλο ασφαλιστήριο διατηρείτε στην Generali
    • Πραγματοποιήσετε αναγγελία νοσηλείας
    • Λάβετε προέγκριση νοσηλείας
    • Κλείσετε ραντεβού με γιατρό και διαγνωστικό κέντρο, ή για check up
    • Υποβάλλετε ιατρικά έξοδα και παρακολουθήστε την πορεία αποζημίωσής τους

    ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ

    MY GENERALI

    Ασφάλεια σε κάθε σας βήμα

    Συχνές ερωτήσεις

    Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω τις καλύψεις μου;

    Για την ενεργοποίηση των καλύψεών σας επικοινωνήστε με το Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας Generali στο 18112 ή 210 8096100.

    Ποια νοσηλευτικά ιδρύματα μπορώ να επιλέξω;

    Εάν είστε ασφαλισμένοι στην Generali σε Ομαδικό Πρόγραμμα Υγείας, για να ενημερωθείτε για συνεργαζόμενα νοσοκομεία, διαγνωστικά κέντρα και γιατρούς, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας Generali στο 18112 ή 210 8096100.

    Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω για την εισαγωγή μου στο νοσοκομείο;

    Για έκτακτα περιστατικά παρακαλούμε ενημερώστε το Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας της Generali για την ενεργοποίηση της κάλυψής σας.

    Εάν πρόκειται για προγραμματισμένη νοσηλεία μπορείτε είτε να κάνετε αναγγελία τη νοσηλεία σας τηλεφωνικά ή μέσα από το MyGenerali, ή να λάβετε προέγκριση νοσηλείας αποστέλλοντας όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά μέσω του MyGenerali.

    Κατά την άφιξή σας στο νοσοκομείο, παρακαλούμε να έχετε διαθέσιμο το ΑΜΚΑ και την ταυτότητά σας καθώς και να ενημερώσετε για τον αριθμό του ασφαλιστηρίου σας και την ασφαλιστική σας εταιρία.

    Πώς μπορώ να ενημερωθώ για τις καλύψεις μου;

    Μπορείτε να ενημερωθείτε για τις καλύψεις που δικαιούστε, μέσα από τον Οδηγό Ασφάλισης που λάβατε από την εταιρεία σας κατά την έναρξη της ασφάλισής σας  και από το MyGenerali.

    Τι είναι το GPS και τι παραπάνω προσφέρει στο πρόγραμμά μου;

    Το GPS – Generali Privilege System της Generali είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα παροχής πρόληψης και εξωνοσοκομειακής περίθαλψης, με ειδικές εκπτώσεις και δωρεάν παροχές σε όλο το φάσμα των ιατρικών και παραϊατρικών υπηρεσιών. Έχει δημιουργηθεί με αποκλειστικό σκοπό να διευκολύνει οικονομικά, αλλά και διαχειριστικά τον εργαζόμενο, ο οποίος επιθυμεί να κάνει χρήση του προγράμματος ασφάλισής του, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας. Λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο, και παρέχει καθοδήγηση για ιατρικά θέματα, πληροφορίες για το δίκτυο ιατρών, τα νοσηλευτικά ιδρύματα, διαγνωστικά κέντρα κ.α.

    Το GPS, πέρα από την εύκολη διαχείριση του ασφαλιστηρίου και την πρόσβαση σε πληροφορίες, σας παρέχει διάφορες προσφορές και εκπτώσεις όπως:

    • Check Up σε διαγνωστικά κέντρα και νοσοκομεία
    • Προνομιακές τιμές σε διαγνωστικά κέντρα
    • Προνομιακές τιμές σε δίκτυο φυσιοθεραπευτών
    • Ειδικές τιμές από εξειδικευμένα κέντρα για κατ’ οίκον νοσηλεία
    • Εκπτώσεις σε καταστήματα οπτικών για αγορές γυαλιών ηλίου, οράσεως φακών επαφής κλπ.
    • Εκπτώσεις σε κέντρα αποκατάστασης
    • Εκπτώσεις για εξωσωματική γονιμοποίηση
    • Εκπτώσεις σε κέντρα κοσμητικής ιατρικής