Ο κ. Κωνσταντίνος Χομόνδοζλης μιλάει για την εκπαίδευση των Συνεργατών της Generali

Αφιέρωμα “Με ποια εφόδια υποδέχονται το 2019 ασφαλιστικές και διαμεσολαβητές;” στο περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ, τεύχος 175, Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2018, σελ. 51

 

Ερωτήσεις:

  1. Ποιες είναι οι βασικές αρχές της εκπαιδευτικής πολιτικής της εταιρείας σας;
  2. Σε ποιους τομείς δίνετε ιδιαίτερο βάρος;

 

Απαντά ο κ. Κωνσταντίνος Χομόνδοζλης, Διευθυντής Εκπαίδευσης Generali

 

Για την Generali, η επένδυση σε σύγχρονες δομές εκπαίδευσης, ειδικά σχεδιασμένες για τις ανάγκες των Συνεργατών της Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, αποτελεί στρατηγική επιλογή, καθώς θεωρούμε τα ανθρωποκεντρικά δίκτυα ως το κυρίαρχο και αποτελεσματικότερο για την ελληνική αγορά κανάλι πωλήσεων. Στόχος μας είναι να στηρίζουμε έμπρακτα το συμβουλευτικό τους ρόλο, ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις ανάγκες των ασφαλισμένων και να πετύχουμε, από κοινού, τους αναπτυξιακός μας στόχους.

 

Η γνώση και η συνεχής ανάπτυξη των δεξιοτήτων, αποτελεί πιστεύω το ουσιαστικότερο εργαλείο για το μέλλον, σε μια αγορά που μετασχηματίζεται συνεχώς, λόγω της ανάπτυξης της τεχνολογίας αλλά και των απαιτήσεων του σύγχρονου καταναλωτή. Έχουμε διαμορφώσει, λοιπόν, ένα ευέλικτο και απόλυτα ανανεωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, ώστε να προσφέρει στους ασφαλιστές τα απαραίτητα εφόδια για την ανάπτυξη των ασφαλιστικών τους εργασιών. Το πρόγραμμα βασίζεται στους παρακάτω τέσσερις πυλώνες:

 

α) Στην εκπλήρωση των κανονιστικών υποχρεώσεων, οι οποίες καθίστανται όλο και πιο σημαντικές. Μέσα από πρακτικές κατευθύνσεις παρέχουμε κατανοητή και ουσιαστική γνώση στους συνεργάτες μας, προκειμένου να κατανοήσουν πλήρως το κανονιστικό πλαίσιο, επιδιώκοντας να μετατρέψουμε την υποχρέωση σε πλεονέκτημα.

 

β) Στην ψηφιακή εκπαίδευση και τον εκσυγχρονισμό των ασφαλιστικών εργασιών, όπου με την αξιοποίηση της τεχνολογίας και τη χρήση των κατάλληλων εργαλείων οι συνεργάτες αναβαθμίζουν συνεχώς το επαγγελματικό τους προφίλ.

 

γ) Στην ανάπτυξη των προσωπικών δεξιοτήτων με εξειδικευμένα σεμινάρια όπως coaching, crisis management, επικοινωνίας αλλά και σύγχρονες τεχνικές πωλήσεων. Ιδιαίτερα μέσα από τον καινοτόμο για την ελληνική, ασφαλιστική αγορά θεσμό του Generali Academy, ο οποίος αγκαλιάστηκε από τους επαγγελματίες και έχει συμπληρώσει 12 ετή, επιτυχημένη πορεία.

 

δ) Στην εκπαίδευση σχετικά με τις ασφαλιστικές προϊοντικές λύσεις της Generali, μέσα από μία πελατοκεντρική προσέγγιση, ώστε να γνωρίζουν πώς απαντούν στις σύγχρονες ασφαλιστικές απαιτήσεις των καταναλωτών.

 

Κι επειδή το καλύτερο κριτήριο για την αξιολόγηση ενός εκπαιδευτικού προγράμματος είναι η συμμετοχή των ασφαλιστών, αξίζει να τονίσω ότι μέχρι το Νοέμβριο του 2018 η Generali πραγματοποίησε περισσότερες από 350 εκπαιδευτικές συναντήσεις, πανελλαδικά, συγκεντρώνοντας πάνω από 11.500 συμμετοχές. Σημαντική ήταν και η ανταπόκριση των ασφαλιστών στο καινοτόμο πρόγραμμα e-learning που καθιερώσαμε και το οποίο εμφανίζει αυξημένη συμμετοχή, που ξεπερνά το 50%.

 

Ασφαλιστικό ΝΑΙ