
Νοσοκομειακό Πρόγραμμα Ασφάλισης Υγείας Medical Select

Το Medical Select αποτελεί την ιδανική επιλογή για τους κατοίκους της Βορείου Ελλάδας, που επιθυμούν μία ολοκληρωμένη πρόταση για την κάλυψη της υγείας τους, σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κόστος.
Σε αποκλειστική συνεργασία με το Ιατρικό Διαβαλκανικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, το Medical Select παρέχει πρόσβαση σε πλήρεις προληπτικούς ελέγχους υγείας για ενήλικες και παιδιά, διαγνωστικές εξετάσεις, απεριόριστες επισκέψεις σε γιατρούς διαφόρων ειδικοτήτων, νοσηλεία με ή και χωρίς διανυκτέρευση και έκτακτα περιστατικά.
Ακόμα και για περιπτώσεις με προϋπάρχουσες παθήσεις και προβλήματα υγείας προσφέρει ασφάλεια και προστασία, καλύπτοντας κάθε ιατρική σας ανάγκη.
Σίγουρη επιλογή για να νιώθετε ασφαλείς!
Σε συνεργασία με το Ιατρικό Διαβαλκανικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης

Καλύψεις
Το πρόγραμμα Medical Select, με καλύψεις που αφορούν στην Πρόληψη, τη Νοσηλεία (συμπεριλαμβανομένων και των Έκτακτων & Επειγόντων Περιστατικών) καθώς και τις δαπάνες για Γιατρούς & Εξετάσεις, προσφέρει ολοκληρωμένη φροντίδα και προστασία της Υγείας σας.
Και όλα αυτά στο Ιατρικό Διαβαλκανικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης. Για να είστε και να αισθάνεστε πάντα ασφαλείς!
Πρόληψη
- Ετήσιος Προληπτικός Έλεγχος Υγείας (Check up)
- Ενήλικες – 14 εξετάσεις/ 1 φορά τον χρόνο: Γενική Αίματος, ΤΚΕ, Σάκχαρο, Χοληστερίνη, HDL, LDL, Ουρία, Ουρικό Οξύ, Τριγλυκερίδια, SGOT, SGPT, Γενική Ούρων, Καρδιολογική Εξέταση & Ηλεκτροκαρδιογράφημα Απλό
- Παιδιά – 5 εξετάσεις/ 1 φορά τον χρόνο: Γενική Αίματος, Χοληστερίνη, Σίδηρος, Γενική Ούρων & Κλινική Εξέταση
- Ετήσιος Εξειδικευμένος Έλεγχος Υγείας
- Περιλαμβάνει: Οφθαλμολογικό Έλεγχο, Έλεγχο Καρκινικών Δεικτών, Έλεγχο Θυροειδούς, Γυναικολογικό Έλεγχο κάτω των 40 ετών, Γυναικολογικό Έλεγχο άνω των 40 ετών, Ανδρολογικό Έλεγχο & Καρδιολογικό Έλεγχο
Γιατροί & Εξετάσεις
- Απεριόριστες επισκέψεις σε γιατρούς, κατόπιν ραντεβού
- Διαγνωστικές εξετάσεις
- Ιατρικές Πράξεις
- Φυσικοθεραπείες
Νοσηλεία
- Διανυκτέρευση σε δίκλινο δωμάτιο (Θέση Νοσηλείας Β’)
- Όλα τα έξοδα που σχετίζονται με τη νοσηλεία (φάρμακα, εργαστηριακές αναλύσεις, ακτινολογικές εξετάσεις, χειρουργικές επεμβάσεις, αμοιβές νοσοκόμων, επίδεσμοι, νάρθηκες κ.α.)
- Αμοιβή χειρουργού
- Αμοιβή αναισθησιολόγου
- Νοσηλεία στο εξωτερικό, υπό προϋποθέσεις
- Νοσηλεία χωρίς διανυκτέρευση (One Day Surgery & One Day Clinic)
- Έκτακτα και επείγοντα περιστατικά και πρώτες βοήθειες στα εξωτερικά ιατρεία
- Αποκλειστική Νοσηλευτική Φροντίδα για διάστημα 30 ημερών
- Επείγουσα Υγειονομική Μεταφορά
- Χημειοθεραπείες και Ακτινοθεραπείες
- Παροχές Μητρότητας
ΠΡΟΝΟΜΙΑ
Το Medical Select προσφέρει μοναδικές καλύψεις που δεν προσφέρονται σε κανένα άλλο πρόγραμμα υγείας, όπως:

Κάλυψη εξόδων νοσηλείας σε δωμάτιο Α΄ θέσης λόγω φυσιολογικού τοκετού ή καισαρικής

Κάλυψη σε γνωστές προϋπάρχουσες παθήσεις

Κάλυψη σε συγγενείς παθήσεις

Ειδικές εκπτώσεις στη νοσηλεία για χειρουργικές επεμβάσεις παχυσαρκίας ή άλλες αισθητικές επεμβάσεις (στα Συνεργαζόμενα Νοσοκομεία)
Ας μιλήσουμε για τις ανάγκες
και τα όνειρά σου
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ
ΟΝΟΜΑ ΚΛΙΝΙΚΗΣ / ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ | ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ | ΤΗΛΕΦΩΝΟ | |
---|---|---|---|
ΙΑΤΡΙΚΟ ΔΙΑΒΑΛΚΑΝΙΚΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | Ασκληπιού 10 - Λεωφόρος Γεωργικής Σχολής, Πυλαία Θεσσαλονίκης, 57001 | 2310 400 000 | info@interbalkan-hosp.gr |
ΙΑΤΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΩΝ | Διστόμου 5-7, Μαρούσι 151 25 | 210 61 98 100-120 | info@iatriko.gr |
ΙΑΤΡΙΚΟ Π. ΦΑΛΗΡΟΥ | Άρεως 36, Π. Φάληρο 175 62 | 210 98 92 100 | p.faliro@iatriko.gr |
ΙΑΤΡΙΚΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ | Εθνάρχου Μακαρίου 60, Περιστέρι 121 32 | 210 57 99 000 | peristeri@iatriko.gr |
ΙΑΤΡΙΚΟ ΨΥΧΙΚΟΥ | Άντερσεν 1, Ψυχικό Αθήνα 115 25 | 210 69 74 000 | psychico@iatriko.gr |
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ
RELATED FAQ'S
Με ποιους τρόπους μπορώ να κλείσω ραντεβού για ιατρική εξέταση ή διαγνωστικές εξετάσεις;
Οποιαδήποτε κάλυψη του ασφαλιστηρίου σας και αν θέλετε να αξιοποιήσετε (ραντεβού για check-up, διενέργεια διαγνωστικών εξετάσεων ή ραντεβού με γιατρό), θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε πρώτα με την εταιρία. Με τον τρόπο αυτό, η Generali αναλαμβάνει τον προγραμματισμό της σχετικής ιατρικής εξέτασης ή της επίσκεψης καθώς και την έγκριση των διαγνωστικών εξετάσεων με τους συνεργαζόμενους γιατρούς και τα συνεργαζόμενα διαγνωστικά κέντρα. Μπορείτε να επιλέξετε όποιον από τους παρακάτω τρόπους επικοινωνίας σας εξυπηρετεί:
- Τηλεφωνικά, καλώντας στο Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας Generali στο 210-8096100 ή στο 18112
- Μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας εξυπηρέτησης πελατών MyGenerali (διαθέσιμη από υπολογιστή και εφαρμογή για κινητά και tablets). Συγκεκριμένα, μέσα από την εφαρμογή έχετε τη δυνατότητα να κλείσετε ραντεβού σε ημέρα και ώρα της επιλογής σας, εύκολα και γρήγορα, όπου κι αν βρίσκεστε. Δείτε πώς εδώ.
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση εισαγωγής μου σε νοσοκομείο;
Είναι εξαιρετικά σημαντικό να επικοινωνείτε με την Generali προκειμένου να ενημερώσετε για την εισαγωγή σας σε νοσοκομείο, είτε πρόκειται για προγραμματισμένη νοσηλεία είτε για έκτακτο/ επείγον περιστατικό. Με τον τρόπο αυτό, θα ενεργοποιήσετε τις σχετικές παροχές του ασφαλιστηρίου σας και θα μπορέσετε να κινητοποιήσετε τη διαδικασία αποζημίωσής σας.
Μπορείτε να επιλέξετε να επικοινωνήσετε με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
- Τηλεφωνικά, στο Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας Generali, στο 210-80.96.100 ή στο 18112 ή
- Υποβάλλοντας αίτημα αναγγελίας ή προέγκρισης νοσηλείας μέσω του MyGenerali, της ψηφιακής πλατφόρμας εξυπηρέτησης πελατών (διαθέσιμη από υπολογιστή και εφαρμογή για tablets και κινητά). Δείτε περισσότερα εδώ.
Πώς καλύπτομαι σε περίπτωση νοσηλείας μου;
Σε περίπτωση που χρειαστεί να νοσηλευτείτε, σας καλύπτουμε σε ποσοστό 100% στην Ελλάδα και το εξωτερικό και σε ποσοστό 95% συγκεκριμένα για ΗΠΑ και Καναδά. Στην Ελλάδα, η κάλυψη αφορά τα έξοδα νοσηλείας τόσο σε δημόσια όσο και σε ιδιωτικά νοσοκομεία, συνεργαζόμενα ή μη εφόσον καταβάλετε το ποσό τυχόν συμμετοχής σας.
Σε περίπτωση χειρουργικής επέμβασης χωρίς διανυκτέρευση, η επιλογή του νοσοκομείου (δημόσιο ή ιδιωτικό) είναι αυτή που καθορίζει το εάν θα καταβάλλετε το ποσό τυχόν συμμετοχής σας καθώς η καταβολή γίνεται μόνο σε περίπτωση επιλογής ιδιωτικού νοσοκομείου (συνεργαζόμενου ή μη).
Οι ασφαλισμένοι των Προγραμμάτων Medical Prime και Medical Select απολαμβάνουν απευθείας κάλυψη στο δίκτυο των νοσοκομείων του προγράμματός τους στην Ελλάδα εφόσον καταβάλλουν το ποσό τυχόν συμμετοχής τους. Στο εξωτερικό καλύπτονται σε ποσοστό 100% εκτός από ΗΠΑ και Καναδά όπου το ποσοστό κάλυψης είναι 90%.
Πώς μπορώ να αποζημιωθώ σε περίπτωση νοσηλείας μου;
Σε περίπτωση που η νοσηλεία σας πραγματοποιηθεί σε Συνεργαζόμενο ή Ειδικά Συνεργαζόμενο Νοσοκομείο στην Ελλάδα και έχει ενημερωθεί η εταιρία, η κάλυψη είναι απευθείας. Η ενημέρωση της εταιρίας γίνεται με κάποιον από τους παρακάτω τρόπους:
- Τηλεφωνικά, καλώντας στο Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας Generali στο 210-8096100 ή στο 18112
- Ηλεκτρονικά στο lifeclaimsapproval@generali.gr ή
- Μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας εξυπηρέτησης πελατών MyGenerali (διαθέσιμη από υπολογιστή και εφαρμογή για κινητά και tablets). Από εδώ, μπορείτε να αξιοποιήσετε μια σειρά από δυνατότητες όπως να υποβάλλετε τα ιατρικά σας έξοδα και να παρακολουθείτε την πορεία τους. Με αυτόν τον τρόπο, θα είστε ανά πάσα στιγμή ενήμεροι για την εξέλιξη της διαδικασίας αποζημίωσής σας. Μάθετε περισσότερα εδώ.
Είναι πολύ σημαντικό να μεριμνήσετε για την ενημέρωση της Generali καθώς σε διαφορετική περίπτωση δε θα ενεργοποιηθεί η απευθείας κάλυψη.
Σε περίπτωση προγραμματισμένης νοσηλείας στο εξωτερικό ο ασφαλισμένος θα πρέπει να ενημερώσει τουλάχιστον 10 ημέρες πριν την είσοδό του στο νοσοκομείο και να υποβάλλει όλα τα νόμιμα παραστατικά που θα ζητήσει η Εταιρία, μετά την έξοδό του από αυτό. Τα παραστατικά αυτά θα πρέπει να είναι οπωσδήποτε θεωρημένα από Αρμόδιες Αρχές και νόμιμα μεταφρασμένα.
Ποια δικαιολογητικά απαιτούνται σε περίπτωση νοσηλείας μου σε μη συμβεβλημένο νοσοκομείο;
Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, είναι:
- Το Έντυπο «Αίτημα Αποζημίωσης» συμπληρωμένο και υπογεγραμμένο
- Το Έντυπο «Θεράποντος Γιατρού» συμπληρωμένο, υπογεγραμμένο και με τη σφραγίδα του γιατρού
- Ο πλήρης Ιατρονοσηλευτικός Φάκελος που περιλαμβάνει το εισιτήριο και το εξιτήριο, τα ιατρικά πορίσματα – και τις γνωματεύσεις των θεραπόντων γιατρών, τα αποτελέσματα των εργαστηριακών ή και απεικονιστικών εξετάσεων και τα φύλλα νοσηλείας
- Αντίγραφο της πρώτης σελίδας του Τραπεζικού Βιβλιαρίου ή οποιοδήποτε αποδεικτικό στο οποίο αναγράφεται το IBAN
Τα δικαιολογητικά στο εξωτερικό πρέπει να είναι μεταφρασμένα και θεωρημένα.
Επιπλέον δικαιολογητικά που μπορεί να ζητηθούν ανάλογα με το περιστατικό είναι ενδεικτικά:
- Το πρακτικό χειρουργείου
- Η ιστολογική εξέταση
- Η πρωτότυπη βεβαίωση συμμετοχής άλλου ασφαλιστικού φορέα (δημόσιου ή ιδιωτικού) σε περίπτωση συμμετοχής του
Τι είναι η Συμμετοχή; Μπορώ να επιλέξω ποσό Συμμετοχής;
Συμμετοχή είναι το ποσό ή ποσοστό που καταβάλει ο ασφαλισμένος στα έξοδα σε περίπτωση ενεργοποίησης των παροχών και των καλύψεων του. Το ποσό αυτό το επιλέγει κατά τη σύναψη του Ασφαλιστηρίου και αναγράφεται στον Πίνακα Καλύψεων.
Σας συμφέρει να επιλέξετε ποσό συμμετοχής, καθώς μειώνει το ύψος των ασφαλίστρων σας και με αυτό τον τρόπο απολαμβάνετε χαμηλό ετήσιο ασφάλιστρο. Επιπλέον, εάν κάνετε ταυτόχρονη χρήση άλλου ασφαλιστικού φορέα (δημόσιου ή ιδιωτικού), μπορείτε να δείτε τη συμμετοχή σας να μειώνεται ή ακόμα και να μηδενίζεται σε σχέση με το ποσό που έχει καταβάλλει ο άλλος φορέας. Έτσι, ουσιαστικά, εκταμιεύετε από μηδενικό έως πολύ μικρό ποσό για τα έξοδά σας.
Πώς μπορώ να συνδυάσω το πρόγραμμά μου με τις παροχές του ασφαλιστικού μου φορέα; Ποια τα οφέλη;
Μπορείτε να κάνετε ταυτόχρονη χρήση του ασφαλιστικού σας φορέα. Με αυτό τον τρόπο, μπορείτε να μειώσετε το ποσό τυχόν συμμετοχής σας και να επωφεληθείτε από την καταβολή του αντιστοιχου επιδόματος καλής χρήσης του ασφαλιστηρίου.