MyGenerali: Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών

Μετά την ολοκλήρωση της νομικής συγχώνευσης των εταιρειών Generali Hellas και Generali Hellas I (πρώην ΑΧΑ Ασφαλιστική) και προκειμένου να διασφαλίσουμε την κοινή εμπειρία όλων των πελατών αλλά και την ομαλή μετάβαση σε ένα ενιαίο μοντέλο λειτουργίας, προχωρούμε στην ενοποίηση της πλατφόρμας πελατών My e–policy (πρώην MyAXA) με την αντίστοιχη πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών MyGenerali.
Πλέον, όλοι οι πελάτες της Generali, θα έχουν πρόσβαση στα Ασφαλιστήριά τους από ένα κοινό σημείο αναφοράς, από τον υπολογιστή τους και εφαρμογή για κινητά. Οι ασφαλισμένοι της πρώην ΑΧΑ Ασφαλιστικής μπορούν να πραγματοποιήσουν την εγγραφή τους στο MyGenerali, χρησιμοποιώντας είτε τα στοιχεία επικοινωνίας (email, κινητό) που είχαν δώσει κατά την πρώτη εγγραφή τους στο My e-policy είτε το ΑΦΜ τους, δημιουργώντας έτσι το νέο Generali ID τους. Με την επανεγγραφή τους, όλοι οι υφιστάμενοι χρήστες του My e-policy θα συνεχίσουν να βλέπουν μέσα από το νέο προφίλ τους στο MyGenerali το σύνολο των ασφαλιστηρίων που διαχειρίζονταν ψηφιακά. Οι νέοι χρήστες θα έχουν πρόσβαση σε όσα ασφαλιστήρια έχουν κάνει ψηφιακά ή σε όσα ζητήσουν να γίνουν, καλώντας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Μέσα από το MyGenerali οι ασφαλισμένοι θα έχουν τη δυνατότητα:
- πρόσβασης σε όλα τους τα έγγραφα (Ειδοποιητήρια, Ασφαλιστήρια, Πρόσθετες Πράξεις, κ.α.) και τις καλύψεις των ασφαλιστηρίων τους.
- παρακολούθησης της πορείας των αιτημάτων αποζημίωσής τους (Claims Tracking)
- πρόσβασης σε Τηλέφωνα Έκτακτης Ανάγκης (Φροντίδα Ατυχήματος, Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας κ.λ.π.)
- προβολή στοιχείων επικοινωνίας Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή