Μ. Λαμπροπούλου: Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός είναι Πραγματικότητα
13.11.2020 - λεπτά ανάγνωσης

Μ. Λαμπροπούλου: Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός είναι Πραγματικότητα

Μ. Λαμπροπούλου: Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός είναι Πραγματικότητα

Στο νέο ολιστικό μοντέλο λειτουργίας της Generali & τον ψηφιακό μετασχηματισμό εστιάζει η κα Μαρία Λαμπροπούλου, Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας της Generali στο Αφιέρωμα της Εφημερίδας των Συντακτών «Η αγορά της ιδιωτικής ασφάλισης σε νέα ρότα: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι πραγματικότητα» .

 

 

Μία νέα εποχή φροντίδας και προστασίας εγκαινιάζει η Generali, παρουσιάζοντας το καινοτόμο μανιφέστο  “Generali Caring Insurance Ecosystem”  σε Πελάτες και Συνεργάτες της. Βασισμένη στο στρατηγικό της στόχο να αποτελεί τον Δια Βίου Εταίρο όσων την εμπιστεύονται, η Generali συστήνει ένα μοντέλο ασφάλισης 360°, όπου διαφορετικά εργαλεία και υπηρεσίες αλληλοεπιδρούν, παρέχοντας μία συνολική λύση που απαντά σε κάθε σύγχρονη ανάγκη. 

Generali Caring Insurance Ecosystem

 

  • Εξατομικευμένες ασφαλιστικές λύσεις
    Η Generali συστήνει τη modular λογική στο σχεδιασμό των προγραμμάτων της, ώστε να παρέχει στους πελάτες της ολοκληρωμένες και ευέλικτες ασφαλιστικές λύσεις που απαντούν στις ανάγκες τους για κάλυψη, ασφάλεια και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Ο ασφαλισμένος έχει την δυνατότητα να συνθέσει διαφορετικές παροχές αλλά και επίπεδα κάλυψης, για να σχεδιάσει μία λύση απόλυτα προσαρμοσμένη στο ατομικό του προφίλ. Παράλληλα, καθιστά τις λύσεις αυτές ακόμη πιο αποδοτικές προσφέροντας ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές (apps), που στόχο έχουν να επιταχύνουν και να διευκολύνουν τις διαδικασίες εξυπηρέτησης των αιτημάτων τους, σε όλα τα στάδια της ασφαλιστικής τους διαδρομής.

 

 

  • Ψηφιακές εφαρμογές & τεχνολογία αιχμής
    Ακολουθώντας τις τάσεις της τεχνολογίας και τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει, η εταιρεία επενδύει σε νέες λογικές, όπως η τηλεματική στον κλάδο της υγείας και στον κλάδο αυτοκινήτου. Μία στρατηγική κίνηση που επιτρέπει στον ασφαλισμένο να διαχειριστεί ενεργά την υγεία του και τη μετακίνησή του, με έναν εύκολο και διασκεδαστικό τρόπο. Παρέχει εξατομικευμένες συμβουλές καλής υγείας και ασφαλούς οδήγησης, βασισμένες σε επιστημονικά δεδομένα και προτείνει τρόπους για να αυξήσει την ασφάλεια στην καθημερινότητά του, προτρέποντας το χρήστη στην υιοθέτηση θετικών συνηθειών και συμπεριφορών, που διασφαλίζουν έναν ασφαλέστερο και καλύτερο τρόπο ζωής.

 

 

  • Υπηρεσίες, που εκτείνονται πέρα από τον χώρο της ασφάλισης
    Διευρύνοντας συνεχώς τις παροχές της προς τους πελάτες, η Generali προχωράει σε στρατηγικές συνεργασίες με εξειδικευμένους παρόχους από διαφορετικούς κλάδους και παρέχει, όχι απλώς ασφαλιστική κάλυψη, αλλά πρόσβαση σε έναν κόσμο υπηρεσιών ευ ζην και υγείας. Μέσω του νέου οικοσυστήματος Υγείας που σχεδιάζει η Generali ο καταναλωτής δεν αντιμετωπίζεται μονοδιάστατα, αλλά ολιστικά. Η εξυπηρέτηση και οι υπηρεσίες δε σταματούν στην αγορά μίας ασφαλιστικής κάλυψης, αλλά ακολουθούν τον ασφαλισμένο σε διαφορετικές φάσεις της ζωής του και της επαφής του με την εταιρεία. Για παράδειγμα, η παρεχόμενη κάλυψη δεν περιορίζεται στην παροχή ενός δικτύου γιατρών, αλλά διευκολύνει την πρόσβαση σε αυτό μέσα από την παροχή ψηφιακών εργαλείων τηλεϊατρικής προσφέροντας τη δυνατότητα τηλεσυνεδριών. Δεν παρέχει μόνο νοσοκομειακή κάλυψη, λαμβάνει υπόψη πώς επηρεάζει αυτό το γεγονός την καθημερινότητα του πελάτη και παρέχει δυνητικές λύσεις για να τον διευκολύνει. 

 

 

  • Έξυπνα εργαλεία εξυπηρέτησης
    Η Generali εισάγει  μια “Smart & Simple” λογική στον κλάδο ασφάλισης. Συστήνει για πρώτη φορά στην αγορά την πλήρη ψηφιοποίηση των διαδικασιών, από την έκδοση προσφοράς μέχρι και την παράδοση του ασφαλιστηρίου, μέσω της νέας “end-to-end” διαδικασίας, e-policy. Πλέον, ο ασφαλισμένος, σε συνεργασία με τον ασφαλιστικό του σύμβουλο, έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει online όλες τις ενέργειες που απαιτούνται για την ασφάλισή του, από την συμπλήρωση της αίτησης, την ψηφιακή και εξ’ αποστάσεως αποδοχή και υπογραφή εγγράφων (e-sign) και τέλος τη λήψη του ασφαλιστηρίου του, σε ένα ψηφιακό περιβάλλον. Επιπλέον, οι διαδικασίες εξυπηρέτησης και αναγγελίας περιστατικών αυτοματοποιούνται, με ψηφιακά εργαλεία, όπως η on-line κλήση οδικής βοήθειας για τους ασφαλισμένους στον κλάδο αυτοκινήτου και το ψηφιακό ραντεβού με γιατρό ή διαγνωστικό κέντρο στον κλάδο υγείας. Με το πάτημα ενός κουμπιού, ο ασφαλισμένος μπορεί να εξυπηρετηθεί ψηφιακά για έκτακτα και μη έκτακτα περιστατικά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το MyGenerali app, μία ψηφιακή εφαρμογή για τον πελάτη που παρέχεται δωρεάν. Η ψηφιακή αυτή πύλη εξυπηρέτησης, συγκεντρώνει για πρώτη φορά όλες τις υπηρεσίες που παρέχει η Generali σε ένα σημείο. Πλέον, από μία μόνο πύλη εξυπηρέτησης, ο πελάτης έχει πρόσβαση σε μια σειρά από διασυνδεδεμένες υπηρεσίες, αποκτώντας ολοκληρωμένη εικόνα της ασφαλιστικής του κάλυψης, την οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει όπου κι αν βρίσκεται, όποτε τη χρειαστεί.

 

Όπως τονίζει η κα Μαρία Λαμπροπούλου, Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας: «Το νέο ολιστικό μοντέλο λειτουργίας της Generali, αξιοποιεί την τεχνολογία για να ενσωματώσει λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των Πελατών και των Συνεργατών της υπό μία ενιαία αξία, τη Φροντίδα. Εγκαινιάζουμε μία νέα αποχή στην ασφάλιση, η οποία δε σχετίζεται με τον κίνδυνο, αλλά δημιουργεί αξία στην καθημερινή ζωή των ασφαλισμένων, ώστε να τους παρέχουμε όχι απλά εξυπηρέτηση όταν προκύψει η ανάγκη, αλλά δυνατότητες για μία καλύτερη ποιότητα ζωής σε όλα τα επίπεδα». 

 

 

Generali, o δικός σας Lifetime Partner

 

 

Aφιέρωμα της “Εφημερίδας Των Συντακτών”, Οκτώβριος 2020