Συμβουλές για υγεία & ευεξία στην τρίτη ηλικία τον χειμώνα
LOVE U

Συμβουλές για υγεία & ευεξία στην τρίτη ηλικία τον χειμώνα

02.12.2021 - 5 λεπτά ανάγνωσης

Όσο οι μέρες μικραίνουν και οι θερμοκρασίες πέφτουν, γίνεται όλο και πιο σημαντικό για τους ηλικιωμένους να διατηρούν την υγεία και την ευεξία τους κατά τους χειμερινούς μήνες. 

Ελέγξτε την κατάσταση του λέβητα και τη μόνωση στις πόρτες και τα παράθυρα του σπιτιού, ώστε να μπορείτε να θερμαίνετε χωρίς απώλειες το σπίτι σας στους 20–24 °C.

Ντυθείτε κατάλληλα προτιμώντας ρούχα που μπορείτε να τα φορέσετε σε στρώσεις και χειμωνιάτικες παντόφλες για το σπίτι. Όταν βγαίνετε έξω, φορέστε αδιάβροχο μπουφάν με επένδυση και αδιάβροχα παπούτσια.

Σε περίπτωση ακραίων καιρικών φαινομένων, φροντίστε να έχετε προμηθευτεί αρκετές ποσότητες φαρμάκων και τροφίμων. Οι υπηρεσίες παράδοσης στο σπίτι μπορούν να αποδειχθούν πολύ χρήσιμες, οι νεότεροι σε ηλικία μπορούν να σας καθοδηγήσουν!

Όσον αφορά την προστασία της υγείας σας, συζητήσετε με τον γιατρό σας για τυχόν εμβόλια που μπορείτε να κάνετε. Επειδή η σωματική και η ψυχική υγεία είναι αλληλένδετες, μην αποκόπτεστε από τους γύρω σας. Φροντίστε να μιλάτε στο τηλέφωνο καθημερινά με φίλους ή συγγενείς και ζητήστε τους να σας επισκέπτονται πιο συχνά.

Παράλληλα με τη ζεστασιά, ο οργανισμός χρειάζεται και κίνηση. Βγείτε για περίπατο, κάντε δουλειές του σπιτιού ή ακόμη και ήπιες ασκήσεις γυμναστικής σε καθιστή θέση, ώστε να διατηρείτε τον καρδιακό ρυθμό σας σε καλές τιμές και να τονώνετε την κυκλοφορία του αίματος. Καταναλώστε ζεστά ροφήματα και γεύματα πλούσια σε φρούτα και λαχανικά.

Τέλος, μην ξεχάσετε να διαβάσετε τους οδηγούς μας για τη σωματική άσκηση μετά τα 50 καθώς και το πώς μπορείτε να κάνετε το σπίτι σας πιο ασφαλές για την τρίτη ηλικία