Γυμναστική και δουλειά: Πώς να τα συνδυάσετε
LOVE U

Γυμναστική και δουλειά: Πώς να τα συνδυάσετε!

31.01.2024 - 5 λεπτά ανάγνωσης

Είτε πρόκειται για αερόβια γυμναστική, είτε για άσκηση με βάρη, είτε απλώς για έναν σύντομο περίπατο, η άσκηση μας κάνει πιο έξυπνους, μας τονώνει περισσότερο από ό,τι ο καφές και απελευθερώνει τις ορμόνες της ευτυχίας.

Τις ημέρες κατά τις οποίες γυμναζόμαστε, η παραγωγικότητά μας αυξάνεται έως 23%, ενώ, σύμφωνα με τον Dr. Scott McGinnis, η μέτριας έντασης άσκηση μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της σκέψης και της μνήμης σε μόλις έξι μήνες. Καθώς, όμως, για πολλούς οι ρυθμοί και οι ώρες εργασίας δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για άσκηση, δείτε πώς να καταφέρετε να αθλείστε, ακόμη και όταν εργάζεστε.

Όπως και αν πηγαίνετε στη δουλειά (αυτοκίνητο, τρένο, λεωφορείο κ.α.), μπορείτε να τονώσετε τον κορμό σας. Σε καθιστή θέση, σφίξτε τους κοιλιακούς σαν να θέλετε να ανεβάσετε το φερμουάρ ενός στενού τζιν. Με αργή εκπνοή, κρατήστε τους σφιγμένους για 15 δευτερόλεπτα, χαλαρώστε και επαναλάβετε. Κάντε και έναν ζωηρό περίπατο, σταθμεύοντας πιο μακριά από ό,τι συνήθως ή κατεβείτε από το μέσο συγκοινωνίας μερικές στάσεις πιο πριν. 

Health

Όταν ανεβαίνετε περισσότερα από 50 σκαλιά την ημέρα, μπορεί να μειωθεί η πιθανότητα εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων έως 20%. Επομένως, παραλείψτε το ασανσέρ ή τις κυλιόμενες σκάλες. Όποτε μπορείτε, αντί να τηλεφωνήσετε ή να γράψετε μήνυμα σε έναν συνάδελφο, επισκεφτείτε το γραφείο του ή προτείνετε να συζητήσετε περπατώντας. 

Ο χρόνος στο γραφείο είναι μια καλή ευκαιρία να σμιλεύσετε τους κοιλιακούς και τη μέση σας. Ισιώστε τα πόδια και ανασηκώστε τα για 15 δευτερόλεπτα, προτού τα αφήσετε να ακουμπήσουν ξανά το πάτωμα. Επαναλάβετε την άσκηση, για να ενεργοποιήσετε τους μυς του κορμού. Για να γυμνάσετε τη μέση, δοκιμάστε τις καθιστές περιστροφές. Ισιώστε την πλάτη, χαμηλώστε τους ώμους, σφίξτε τον κορμό, εκπνεύσετε και στρέψτε το κορμί με αργό ρυθμό, προς τα δεξιά και τα αριστερά.

Μία ακόμα εξαιρετική ευκαιρία για άσκηση είναι το διάλειμμα για φαγητό –πριν φάτε, ασφαλώς. Πολλά γυμναστήρια προσφέρουν ομαδικά τμήματα με διαλειμματική άσκηση υψηλής έντασης (γνωστή με το αγγλικό ακρωνύμιο «HIIT»,) διάρκειας 30 λεπτών. Αν δεν υπάρχει αυτή η επιλογή, μπορείτε να πάτε για ελαφρύ τρέξιμο σε ένα πάρκο ή να κάνετε τις διάφορες μικροδουλειές σας περπατώντας γρήγορα. Ακόμη και μια χαλαρή βόλτα με έναν συνάδελφο μπορεί να καθαρίσει το μυαλό και να αυξήσει την απογευματινή παραγωγικότητα.

Τέλος, μπορείτε να αγοράσετε έναν βηματομετρητή, για να μετράτε τη δραστηριότητά σας και να θέτετε ημερήσιους, εβδομαδιαίους και μηνιαίους στόχους, ώστε να κάνετε ολοένα περισσότερα βήματα μέσα στη μέρα σας. Έτσι, θα έχετε πάντα κίνητρο και θέληση!