Lifetime Partner Behaviours in Action: Η νέα εταιρική κουλτούρα
ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

Lifetime Partner Behaviours in Action: Η νέα εταιρική κουλτούρα

11.05.2022 - 5 λεπτά ανάγνωσης

Για μία εβδομάδα όλοι οι άνθρωποι του οργανισμού συμμετείχαν σε μία ξεχωριστή διοργάνωση και μοιράστηκαν όσα τους ενώνουν και ταυτόχρονα τους διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό.

Συνεπής στον στόχο της για την υλοποίηση του στρατηγικού της πλάνου Lifetime Partner 24 με επίκεντρο τον άνθρωπο, η Generali ανανέωσε το πλέγμα των εταιρικών αξιών της, που προσδιορίζει την ενιαία εταιρική της κουλτούρα. Σύγχρονες και διαχρονικές αξίες, που εμπνέουν, αναδεικνύουν και ενεργοποιούν τις πιο δημιουργικές δυνάμεις των ανθρώπων της, ώστε να ανταποκρίνονται  με επιτυχία στις ευκαιρίες που δημιουργεί η νέα εποχή του οργανισμού. 

Προσωποποιημένες σχέσεις με τους πελάτες, δημιουργία και προσφορά καινοτόμων και πρωτοποριακών προγραμμάτων, απλοποίηση διαδικασιών και μια σύγχρονη ασφαλιστική εμπειρία που προσεγγίζει με ενσυναίσθηση τον ασφαλισμένο, είναι οι βασικές αξίες της νέας εταιρικής κουλτούρας της εταιρείας που αποτυπώνονται στο τετράπτυχο Ownership, Simplification, Human Touch, Innovation. 

Στόχος τού ειδικά σχεδιασμένου διαδραστικού workshop “Lifetime Partner Behaviours in Action”, που πραγματοποιήθηκε από τις 2 έως τις 8 Απριλίου στο ξενοδοχείο Crowne Plaza, ήταν οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν πλήρως και να αφομοιώσουν με βιωματικό και διασκεδαστικό τρόπο τις αξίες της εταιρείας καθώς και τη σημασία της εφαρμογής τους στην καθημερινότητα των επαφών τους με τους ασφαλισμένους και τους συναδέλφους τους. Για κάθε αξιακό πυλώνα, υλοποιήθηκαν ξεχωριστές δράσεις που ανέδειξαν τα μοναδικά στοιχεία με τα οποία κάθε μία αξία συμβάλει στο σύνολο της ασφαλιστικής εμπειρίας που προσφέρει η εταιρεία, φιλοδοξώντας να προσδώσει σε αυτήν ποιοτικά χαρακτηριστικά υψηλού επιπέδου με σκοπό την ικανοποίηση αλλά και την αφοσίωση των ασφαλισμένων της. Φορείς της αλλαγής και πρεσβευτές του σπουδαίου αυτού εταιρικού οράματος είναι οι ίδιοι οι άνθρωποι του οργανισμού που διακρίνονται για την δέσμευση και την συνεχή προσπάθεια να στηρίζουν τις ανάγκες όσων εμπιστεύονται έναν ασφαλιστικό ηγέτη με διεθνή παρουσία.

Κατά την διάρκεια των συναντήσεων οι άνθρωποι της Generali Hellas είχαν την ευκαιρία να συνδεθούν εκ νέου μεταξύ τους, μετά από την εκτεταμένη περίοδο τηλεργασίας που επέβαλαν οι υγειονομικοί περιορισμοί λόγω πανδημίας και την ολοκλήρωση της πρόσφατης εξαγοράς του 2021. Η συμμετοχή στην δράση που πραγματοποιήθηκε ήταν καθολική και επιβεβαίωσε την λειτουργία του οργανισμού ως One Brand, One Team. 

Ο CEO της Generali Hellas κ. Πάνος Δημητρίου μιλώντας στο κλείσιμο του workshop είπε τα εξής απευθυνόμενος στους συνεργάτες του: «Στη νέα εποχή της Generali στόχος μας είναι η κορυφή. Η εβδομάδα αυτή επιβεβαίωσε με κάθε τρόπο ότι είμαστε μια πολύ δυνατή και δεμένη ομάδα που βλέπει τις προκλήσεις ως ευκαιρίες και επιδιώκει συνεχώς να δημιουργεί αξία για τους ασφαλισμένους της, προσεγγίζοντας τις ανάγκες τους με υπευθυνότητα και φροντίδα. Ταυτόχρονα, ως οργανισμός, προσβλέπουμε πάντοτε σε βέλτιστες οικονομικές επιδόσεις, μέσα από καινοτόμες, αποτελεσματικές και διαφανείς διαδικασίες έχοντας πλήρη συναίσθηση ότι η ηγετική θέση την οποία έχουμε σήμερα κατακτήσει επηρεάζει θετικά το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς και κατ’ επέκταση την ελ¬ληνική οικονομία.»