Ηλίας Ρήγας - Lifetime Partner για τους ασφαλισμένους η Generali
27.01.2020 - 5 λεπτά ανάγνωσης

Ηλίας Ρήγας - Lifetime Partner για τους ασφαλισμένους η Generali

Το δεύτερο μέρος του Αφιερώματος του Περιοδικού «Ασφαλιστικού Marketing» (τεύχος 71) εστιάζει στις προκλήσεις του ασφαλιστικού κλάδου τη νέα χρονιά.  Από την έκβαση των ανοιχτών ζητημάτων της αγοράς το 2020, θα κριθούν πολλά για τη συνέχειά της και τις δυνατότητες ανάπτυξής της τα επόμενα 5 με 10 χρόνια. Ο CFO της Generali Hellas, κ. Ηλίας Ρήγας, τοποθετείται σχετικά.

Ηλίας Ρήγας - Lifetime Partner για τους ασφαλισμένους η Generali

 

Έχοντας βασιστεί στον τομέα του insurtech, αλλά και θέσει τα θεμέλια του ψηφιακού μας σχεδιασμού, εξασφαλίζουμε ένα σημαντικό προβάδισμα στην προσφορά λύσεων και τη διασύνδεση υπηρεσιών.

 

Το 2020 θα είναι μία κομβικής σημασίας χρονιά για την ελληνική οικονομία και συνακόλουθα την κοινωνία. Θα επιβεβαιωθεί εάν τελικά η χώρα έχει μπει αμετάκλητα σε μια πορεία σταθεροποίησης και μεταρρυθμίσεων, που τόσο την έχει ανάγκη μετά από μια δεκαετία ύφεσης. Στο πλαίσιο αυτό η ελληνική ασφαλιστική αγορά αντιμετωπίζει την πρόκληση και ευκαιρία να εισέλθει σε μία νέα αναπτυξιακή πορεία.

 

Στην Generali, έχουμε χαράξει ένα στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης,  η οποία θα έρθει μέσα από τη λειτουργία μας ως ένας Lifetime Partner των ασφαλισμένων.

 

Αυτό μεταφράζεται στη δυναμική μας δραστηριοποίηση στον τομέα των υπηρεσιών, που θα συναντώνται σε κάθε στάδιο της «εμπειρίας του πελάτη», προσθέτοντας αξία και απαντώντας στις ανάγκες του.

 

Έχοντας βασιστεί στον τομέα του insurtech, αλλά και θέσει τα θεμέλια του ψηφιακού μας σχεδιασμού, εξασφαλίζουμε ένα σημαντικό προβάδισμα στην προσφορά λύσεων και τη διασύνδεση των υπηρεσιών που μέχρι πρότινος θεωρούνταν εκτός της σφαίρας του κλάδου ασφάλισης και τελικά, όσο αλλάζουν οι καταναλωτικές τάσεις, αναδεικνύονται ως η κινητήρια δύναμη της ασφάλισης.

 

Η πολιτεία να επανεξετάσει την προοπτική συνέργειας

 

Νομίζω ότι η πρόσφατη μελέτη του ΙΟΒΕ είναι αποκαλυπτική. Για πρώτη φορά στη μελέτη αυτή καταγράφεται εμπεριστατωμένα η συνολική συμβολή της Ιδιωτικής Ασφάλισης,  δηλαδή το πολλαπλασιαστικό όφελος και η αξία που ο Κλάδος δημιουργεί στην οικονομία και την κοινωνία, που είναι σημαντική ακόμα και με δεδομένη την υπασφάλιση. Από τη μελέτη προέκυψε πως για κάθε 1 ευρώ προστιθέμενης αξίας του κλάδου ιδιωτικής ασφάλισης, δημιουργούνται συνολικά άλλα 3,6 ευρώ στην ελληνική οικονομία. Και μόνο αυτό το στοιχείο είναι ικανό να πείσει και τον πλέον δύσπιστο για τη σημαντική συμβολή του κλάδου στην οικονομία.

 

Θεωρώ ότι αξίζει η Πολιτεία να επανεξετάσει την προοπτική συνέργειας με τον ιδιωτικό ασφαλιστικό κλάδο τόσο στο επίπεδο των φορολογικών κινήτρων, όσο και στους τομείς της υγείας και της αντιμετώπισης των φυσικών καταστροφών. Με αυτόν τον τρόπο, θα διασφαλιστεί η καλύτερη προστασία των πολιτών, μέσα σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο πλαίσιο δημοσιονομικών, δημογραφικών, περιβαλλοντικών και οικονομικών προκλήσεων.

 

Περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing, Τεύχος 71, σελ. 34, Ιανουάριος 2020