Ηλίας Ρήγας «Η ιδιωτική ασφάλιση δίνει λύσεις σε κρίσιμα κοινωνικά ζητήματα»

Στις προκλήσεις αλλά και τις ευκαιρίες του 2019 εστιάζει ο κ. Ηλίας Ρήγας, CFO της Generali Hellas, στο Αφιέρωμα του περιοδικού «Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ», αξιολογώντας τη χρονιά τόσο σε επίπεδο κλαδικό όσο και εταιρικό.

 

Αναμφίβολα το επενδυτικό περιβάλλον, οι πολιτικές εξελίξεις και οι εξαγγελίες της νέας κυβέρνησης, όπως και οι πρώτες πρωτοβουλίες στο μέτωπο του ασφαλιστικού, διαμόρφωσαν το περιβάλλον εντός του οποίου κινήθηκε η ελληνική ασφαλιστική αγορά. Αν και ακόμη δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο σε νομοθετικό επίπεδο, εν τούτοις ο διάλογος που έχει αναπτυχθεί στην πολιτική ζωή και την κοινωνία για ένα νέο συνταξιοδοτικό σύστημα ανέδειξε για ακόμη μία φορά το ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης και τις δυνατότητές της να προσφέρει βιώσιμες λύσεις σε κρίσιμα κοινωνικό-οικονομικά θέματα.

 

Επίσης, θα ήθελα μα σημειώσω ότι εκτός από τα μεγάλα ή μικρά γεγονότα, αυτό που σίγουρα χαρακτήρισε την προηγούμενη χρονιά, είναι οι επενδύσεις των ασφαλιστικών εταιρειών στην ψηφιοποίηση των εργασιών τους. Πρόκειται για μια τάση που μετασχηματίζει σημαντικά τον Κλάδο και τον τομέα των υπηρεσιών εν γένει. Μέσω της τεχνολογίας ανοίγεται μια ευκαιρία να έρθουμε πιο κοντά στους δυνητικούς πελάτες και να μεταμορφώσουμε την εμπειρία εξυπηρέτησής τους, καθώς και να βελτιώσουμε την επιχειρηματική μας λειτουργία. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί έναν από τους τρεις στρατηγικούς πυλώνες της Generali, που λειτουργεί πρακτικά ως μία ευέλικτη start-up και σχεδιάζει προσαρμοσμένες λύσεις για τους πελάτες και τους συνεργάτες μας. Με αυτόν τον τρόπο, έχουμε καταφέρει να εισάγουμε νέα, ψηφιακά εργαλεία σε όλους τους κλάδους στους οποίους δραστηριοποιούμαστε.

 

Στο +4,5% η παραγωγή ασφαλίστρων

 

Το 2019 θα είναι για την Generali μία ακόμη αποδοτική και παραγωγική χρονιά. Από κοινού με τους Συνεργάτες μας καταφέραμε να επιτύχουμε τους στόχους μας. Αυτό πιστοποιούν άλλωστε τα μέχρι στιγμής στοιχεία εννεαμήνου, τα οποία καταγράφουν άνοδο της παραγωγής ασφαλίστρων 4,5%, σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα του 2018. Τάση που εκτιμούμε να καταγράψει περαιτέρω ανοδική πορεία μέχρι το τέλος του έτους, παρά τις προκλήσεις του οικονομικού περιβάλλοντος. Στηριζόμαστε εξάλλου σε πολύ γερά θεμέλια, όπως πιστοποιεί η σταθερή αναπτυξιακή τροχιά των τελευταίων χρόνων.

 

Υλοποιούμε τον επιχειρηματικό μας μετασχηματισμό, επενδύουμε στην καινοτομία και εστιάζουμε στην ανάπτυξη της ανθρωποκεντρικής διαμεσολάβησης, το οποίο αποτελεί για εμάς το αποκλειστικό  και το πιο αποτελεσματικό κανάλι διανομής και ανάπτυξης του ασφαλιστικού κλάδου στην ελληνική αγορά.

 

Συγκεκριμένα:

1. Εισάγουμε μια νέα φιλοσοφία σε ό,τι αφορά την αποστολή μιας ασφαλιστικής εταιρείας, που βασίζεται στην παροχή καινοτόμων υπηρεσιών, που ενισχύουν τις παραδοσιακές ασφαλιστικές λύσεις και αναβαθμίζουν την μέχρι τώρα εμπειρία εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων.

2.Επενδύουμε σε ψηφιακές λύσεις και εργαλεία για τους πελάτες και τους συνεργάτες μας, που καθιστούν την ασφάλιση τους πιο άμεση και απλή από ποτέ.

3.Συστήνουμε end-to-end, ψηφιακές διαδικασίες σε επιλεγμένους κλάδους, δίνοντας νέες δυνατότητες ανάπτυξης εργασιών και δεσμευόμαστε για τους χρόνους εξυπηρέτησης (service levels agreements), οι οποίοι χάρη στην ψηφιακή τεχνολογία είναι άμεσα μετρήσιμοι.

 

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ, Τεύχος 70, Δεκέμβριος 2019, σελ. 38