Η σωστή στάση σώματος στην καθιστική εργασία

Τον τελευταίο καιρό, λόγω της αύξησης της τηλεργασίας για τους ενήλικες αλλά και της τηλεκπαίδευσης για τους μικρότερους, περνάμε όλο και περισσότερες ώρες καθισμένοι και συχνά καμπουριασμένοι μπροστά από τον υπολογιστή.  Πόσες φορές έχετε νιώσει πόνο στη μέση σας, ένα γενικότερο πιάσιμο σε όλο το σώμα και πόνο στα χέρια;

 

Αν και είναι γνωστή η αρνητική επίδραση του καθιστικού τρόπου ζωής στο σωματικό βάρος και στην ευεξία μας, αναφερόμαστε πολύ λιγότερο στις μυοσκελετικές επιπτώσεις που έχει στο σώμα μας. Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι η κακή στάση του σώματος μπορεί να οδηγήσει σε μόνιμη βλάβη στη μέση. Αυτή η διαπίστωση έχει αναγάγει την εργονομία σε μία ανάγκη του σύγχρονου εργαζόμενου & μαθητή. Το ιδανικό θα ήταν να καθόμαστε λιγότερο, αλλά σε πολλές περιπτώσεις αυτό δεν είναι δυνατόν.

 

Ακολουθήστε λοιπόν τις παρακάτω συμβουλές για την υιοθέτηση μίας πιο σωστής στάσης σώματος.

 

Generali Greece_How to Sit at Your Desk Without Damaging Your Back Infographic_4.5.21.png

 

Μην ξεχνάνε να κάνετε συχνά διαλείμματα και να σηκώνεστε από τη θέση σας για να ξεπιάνεστε. Ακόμα, μπορείτε να λάβετε την καθοδήγηση που χρειάζεστε για ασκήσεις για την ενδυνάμωση του κορμού σας μέσα από τα καθημερινά και δωρεάν μαθήματα γυμναστικής  του My e-Gym της Generali, σε συνεργασία με τους εξειδικευμένους trainers των Holmes Place. 

 

Ασφαλιστικό Tip: Εξασφαλίστε ολοκληρωμένη κάλυψη της υγείας σας, δημιουργώντας το δικό σας  Οικοσύστημα Υγείας Life On