Γυμναστική για παιδιά : πώς να γίνουν περισσότερο δραστήρια!

Είτε είναι μεγάλοι μπαλαδόροι είτε απλώς παίζουν κρυφτό και κυνηγητό στη γειτονιά, η γυμναστική παίζει μεγάλο ρόλο στην ευεξία των παιδιών. Σύμφωνα με τη δράση «ΕΥΖΗΝ» του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, τα παιδιά και οι έφηβοι πρέπει να έχουν σωματική δραστηριότητα για τουλάχιστον 1 ώρα την ημέρα. Η άθληση μπορεί να εξασφαλίσει όχι μόνο την καλή σωματική κατάσταση, αλλά και να μειώσει πιθανά συμπτώματα άγχους και κατάθλιψης. Επιπλέον, ενδυναμώνει τους μύες και απομακρύνει το ενδεχόμενο ανάπτυξης σοβαρών προβλημάτων υγείας. Η γυμναστική μας επιτρέπει επίσης, να υιοθετήσουμε καλύτερες συνήθειες όσον αφορά τον ύπνο. Ο σημερινός τρόπος ζωής και οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας, εξαναγκάζουν δυστυχώς πολλούς από εμάς -μαζί και πολλά παιδιά- στην καθιστική ζωή και την απραξία.

 

Πώς μπορούμε λοιπόν, να παροτρύνουμε τα παιδιά μας να είναι πιο δραστήρια; Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορούμε να ενθαρρύνουμε τα παιδιά να κινούνται. Είμαστε σίγουροι πως ήδη ξέρετε οτι πρέπει να δίνετε εσείς το καλό παράδειγμα, να κάνετε δραστηριότητες εκτός σπιτιού και να μειώνετε τον χρόνο που ξοδεύετε μπροστά σε οθόνες. Δεν πρέπει να μας εκπλήσσει ότι, σύμφωνα με τους ειδικούς επιστήμονες, οι γονείς πρέπει να κάνουν γυμναστική μαζί με τα παιδιά τους, αν θέλουν να τα ωθήσουν σε έναν πιο δραστήριο τρόπο ζωής με περισσότερη άσκηση.

 

Παρακολουθήστε το βίντεο που ετοιμάσαμε, με μερικές χρήσιμες συμβουλές για παιδιά και γονείς και βάλτε τη γυμναστική στην καθημερινότητά σας. Είναι ώρα να σηκωθούμε από την καρέκλα και να κινηθούμε! Ακόμα κάθεστε;