
Εξωνοσοκομειακό Πρόγραμμα – Health Keeper

Ένας φύλακας για την υγεία σας!
Το πρόγραμμα Health Keeper είναι ένα υπερπλήρες Εξωνοσοκομειακό πρόγραμμα, που σας παρέχει πρόσβαση σε υψηλού επιπέδου ιατρικές υπηρεσίες, ανεξάρτητα από την ηλικία και το ιστορικό υγείας σας. Με έμφαση στην πρόληψη, το Health Keeper σάς εξασφαλίζει την αποτελεσματική παρακολούθηση και θωράκιση της υγεία σας, μέσα από τακτικούς προληπτικούς ελέγχους, αλλά και με την δυνατότητα διεξαγωγής διαγνωστικών εξετάσεων, ιατρικών επισκέψεων και με τις απαραίτητες θεραπείες εάν και εφόσον αυτό απαιτηθεί.
- Απεριόριστες ιατρικές επισκέψεις και ιατρικές πράξεις σε ιατρούς του δικτύου και των εξωτερικών ιατρείων συνεργαζόμενων νοσηλευτικών ιδρυμάτων
- Δωρεάν ετήσιο check up ενηλίκων & παιδιών
- Διαγνωστικές εξετάσεις
- Δεκάδες Προληπτικοί έλεγχοι
- Απεριόριστο αριθμό συνεδρίων φυσικοθεραπείας σε συνεργαζόμενα διαγνωστικά κέντρα, κέντρα φυσικοθεραπείας ή νοσοκομεία σε όλη την Ελλάδα.
- Κατ’ οίκον Νοσηλεία
- Κάλυψη σε πανελλαδικό δίκτυο
- Υπηρεσίες παγκόσμιας ταξιδιωτικής βοήθειας σε 24ωρη βάση με παγκόσμια κάλυψη και συντονισμό υγειονομικής μεταφοράς με προνομιακό κόστος
- Υπηρεσίες τεχνητής γονιμοποίησης
- Διατροφολογικές υπηρεσίες
- Εμβολιασμοί και πιστοποιητικά υγεία
- Προνομιακές τιμές σε όλες τις παροχές του προγράμματος
- Εκπτώσεις στις δαπάνες νοσηλείας για τα νοσηλευτικά ιδρύματα του δικτύου
- Οδοντιατρικές παροχές σε προνομιακό κόστος
- Δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη μέσω τηλεφωνικού κέντρου
- Δωρεάν μεταφορά με ασθενοφόρο εντός Αττικής προς τα συνεργαζόμενα νοσηλευτικά ιδρύματα για νοσηλεία (ισχύει για επείγοντα περιστατικά)
- Εφαρμογή “Generali Health Alert”
Δυνατότητα να ενημερώνεστε ανά πάσα στιγμή για τη διαθεσιμότητα ιατρών και διαγνωστικών κέντρων στην περιοχή σας ή να αποστείλετε κλήση για άμεση βοήθεια και να λάβετε την απαιτούμενη ιατρική υποστήριξη, όπου και αν βρίσκεστε!
Στην Generali πιστεύουμε ότι η υγεία θα πρέπει να προσεγγίζεται ολιστικά. Έτσι, εμπλουτίσαμε το πρωτοποριακό πρόγραμμα Health Keeper με νέα, μοναδικά προνόμια και υπηρεσίες που προάγουν την ευεξία σε όλα τα επίπεδα!
Ειδικά σχεδιασμένο για γυναίκες, το WomenPlus εστιάζει σε όλες εκείνες τις υπηρεσίες που διασφαλίζουν την καλή σωματική υγεία και το ευ ζην, προσφέροντας πρόσβαση σε προνομιακά, εκπτωτικά πακέτα για:
- Γυναικολογικούς ελέγχους
- Γυμναστήρια
- Διατροφολόγους
- Αισθητικά- Δερματολογικά κέντρα
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ
ΦΟΡΜΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
RELATED FAQ'S
Με συμφέρει να έχω ποσόν ορισμένης συμμετοχής/απαλλαγής ανά περιστατικό;
Ναι, διότι ελαττώνει το ύψος των ασφαλίστρων. Το κυριότερο όφελος που έχει ο ασφαλισμένος από προγράμματα με συμμετοχή είναι σίγουρα το χαμηλό ετήσιο ασφάλιστρο, καθώς και οι χαμηλότερες ετήσιες αναπροσαρμογές του ασφαλίστρου. Θα πρέπει επίσης να ληφθεί υπόψη ότι με την ταυτόχρονη χρήση άλλου, κυρίως ή μη, Ασφαλιστικού Φορέα, σε περίπτωση αποζημίωσης, η συμμετοχή του ασφαλισμένου μηδενίζεται ή μειώνεται σε σχέση με το ποσό που έχει καταβάλλει ο άλλος φορέας. Έτσι, ουσιαστικά, ο ασφαλισμένος εκταμιεύει από μηδενικό έως πολύ μικρό ποσό για τα έξοδα της νοσηλείας του.
Πώς μπορώ να συνδυάσω το νοσοκομειακό μου πρόγραμμα, με τις παροχές του ασφαλιστικού μου φορέα; Ποια τα οφέλη;
Μπορείτε να κάνετε ταυτόχρονη χρήση του ασφαλιστικού σας φορέα. Με αυτό τον τρόπο θα επωφεληθείτε από τη μη χρήση ποσού απαλλαγής (εάν υφίσταται απαλλαγή), την καταβολή bonus «καλής χρήσης», και, μακροπρόθεσμα, από τη μείωση του ποσοστού αναπροσαρμογής ασφαλίστρων.
Ποια δικαιολογητικά απαιτούνται σε περίπτωση νοσηλείας μου σε μη συμβεβλημένο νοσοκομείο;
Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται είναι:
- Δήλωση ατυχήματος ή ασθενείας.
- Πρωτότυπα τιμολόγια παροχής υπηρεσιών και πρωτότυπα τιμολόγια των ειδικών υλικών που χρησιμοποιήθηκαν για την επέμβαση.
- Εξοφλητικές αποδείξεις και κουπόνια φαρμάκων που χρεώθηκαν στο τιμολόγιο του Νοσοκομείου.
- Εξιτήριο του Νοσοκομείου.
Επιπλέον δικαιολογητικά που ανάλογα το περιστατικό μπορεί να ζητηθούν:
- Ενημερωτικό σημείωμα του Νοσοκομείου (για νοσηλεία σε κρατικό Νοσοκομείο).
- Επίσημες μεταφράσεις από το Υπουργείο Εξωτερικών (για νοσηλεία σε Νοσοκομείο του Εξωτερικού).
- Ιατρικό ιστορικό της νοσηλείας.
- Πρωτότυπο βιβλιάριο Υγείας.
Τι πρέπει να κάνω αν χρειαστεί να εισαχθώ σε νοσοκομείο;
Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Ιατρικό Συντονιστικό Κέντρο της Generali (18112 ή 210 8096100), προκειμένου να ενημερώσετε για την εισαγωγή σας, αν πρόκειται για προγραμματισμένη επέμβαση, και να ενημερωθείτε για τα συμβεβλημένα νοσοκομεία. Στην ελεύθερη επιλογή νοσοκομείου υπάρχει και διαφοροποίηση του τρόπου εξόφλησης της νοσηλείας.
Σε περίπτωση που σας συμβεί ένα έκτακτο περιστατικό, που χρήζει νοσηλείας, το Ιατρικό Συντονιστικό Κέντρο θα σας ενημερώσει για το ποιό συμβεβλημένο νοσοκομείο βρίσκεται κοντά σας, ώστε να το επισκεφθείτε.
Σε κάθε περίπτωση μην ξεχνάτε να έχετε μαζί σας την Κάρτα Ασφάλισης Generali.
Με ποιους τρόπους μπορώ να κανονίσω ραντεβού για ιατρική εξέταση;
Μπορείτε να επικοινωνείτε με το Ιατρικό Συντονιστικό Κέντρο της Generali (18112 ή 210 8096100), προκειμένου να οριστεί ραντεβού με συμβεβλημένο ιατρό, της ανάλογης ειδικότητας. Κατά την επικοινωνία με το Συντονιστικό Κέντρο θα πρέπει να γνωστοποιείτε το αριθμό που αναγράφεται στην ειδική Κάρτα Ασφάλισης.
Τι πρέπει να κάνω αν χρειαστεί να κάνω διαγνωστικές εξετάσεις;
Θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με το Ιατρικό Συντονιστικό Κέντρο της Generali (18112 ή 210 8096100), προκειμένου να οριστεί ραντεβού σε συμβεβλημένο διαγνωστικό κέντρο.
Πώς μπορώ να αποζημιωθώ σε περίπτωση νοσηλείας μου;
Στην περίπτωση που η νοσηλεία γίνεται σε συμβεβλημένο νοσοκομείο, δεν υπάρχει καμία εμπλοκή του ασφαλισμένου στη διαδικασία αποζημίωσης (εκτός του ποσού συμμετοχής). Στην περίπτωση νοσηλείας σε μη συμβεβλημένο νοσοκομείο καταβάλλεται από τον ασφαλισμένο ολόκληρο το κόστος νοσηλείας και κατόπιν γίνεται απολογιστική εξόφληση του ασφαλισμένου.
Τι διαφορά έχει ένα Νοσοκομειακό από ένα Εξωνοσοκομειακό Πρόγραμμα Generali;
Το νοσοκομειακό πρόγραμμα καλύπτει επιπλέον – πέρα από ανάγκες πρωτοβάθμιας περίθαλψης – και ανάγκες που σχετίζονται με την εισαγωγή σε νοσοκομείο και όλη τη διαδικασία νοσηλείας. Για παράδειγμα:
- Αμοιβή Αναισθησιολόγου
- Αμοιβή Χειρουργού
- Έξοδα δωματίου νοσηλείας
- Προχειρουργικές και μεταχειρουργικές δαπάνες
Για πιο αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τα Nοσοκομεικά προγράμματα της Generali, μπορείτε να μεταβείτε στην ενότητα «Ιδιώτες», στην υποενότητα «Υγεία».
Τι καλύπτει, σε γενικές γραμμές, ένα Εξωνοσοκομειακό Πρόγραμμα Ασφάλισης Generali;
Τα εξωνοσοκομειακά προγράμματα καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα αναγκών υγείας, που δεν σχετίζονται με νοσηλεία / παραμονή σε νοσοκομείο, όπως:
- Ιατρικές Επισκέψεις
- Ιατρικές Πράξεις
- Διαγνωστικές εξετάσεις
- Γενικούς προληπτικούς ελέγχους
- Εξειδικευμένους προληπτικούς ελέγχους
Για πιο αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τα Eξωνοσοκομεικά προγράμματα της Generali, μπορείτε να μεταβείτε στην ενότητα «Ιδιώτες», στην υποενότητα «Υγεία».
Χρειάζεται να γίνουν ιατρικές εξετάσεις προκειμένου να γίνω δεκτός σε ένα πρόγραμμα;
Όχι, απαραιτήτως. Αναλόγως του προφίλ του υποψηφίου προς ασφάλιση, καθώς και του επιλεγμένου προγράμματος, η εταιρία μπορεί να ζητήσει τη διενέργεια προασφαλιστικών εξετάσεων.
Είμαι παντρεμένος/η με ή χωρίς παιδιά. Γιατί με συμφέρει να προτιμήσω ένα από τα προγράμματα Family;
H σειρά Family, αποτελεί μια πραγματικά έξυπνη λύση καθώς με ένα συμβόλαιο, ενιαίους ξεκάθαρους όρους και ενιαίο ασφάλιστρο, καλύπτονται όλα τα μέλη της οικογένειας. Με αυτόν τον τρόπο σας βοηθά να κάνετε καλύτερη οργάνωση του οικογενειακού προϋπολογισμού και να μειώσετε το κόστος των ασφαλίστρων σας.
Ποιες λύσεις προσφέρει η Generali για την Υγεία;
Οι βασικές ασφαλίσεις που σας προσφέρει η Generali είναι οι:
- Aσφαλίσεις πρωτοβάθμιας (Health Keeper) και δευτεροβάθμιας (Medical Safety, Medical Prime) περίθαλψης.
- Οικογενειακά Προγράμματα Ασφάλισης Υγείας