Ελένη Μάνου «Πλήρες σύστημα εξωνοσοκομειακής φροντίδας»

«Κάλλιον του θεραπεύειν το προλαμβάνειν» υποστήριζε ο Ιπποκράτης και την αξία αυτή ενστερνίζεται πλήρως η Generali. Η Τεχνική Διευθύντρια Ατομικών Ασφαλίσεων Ζωής, κ. Ελένη Μάνου, παρουσίασε στο αφιέρωμα του περιοδικού «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» (τεύχος 180, σελ. 77) την πολιτική της Generali σε σχέση με την πρόληψη και την ιδιαίτερη έμφαση που δίνει η εταιρία σε αυτόν τον τομέα καθώς και στην παροχή ολοκληρωμένων ασφαλιστικών υπηρεσιών πρωτοβάθμιας υγείας.

 

Έχοντας μελετήσει προσεκτικά τις σύγχρονες ανάγκες των ασφαλισμένων στον τομέα της εξωνοσοκομειακής υγείας, προχωρήσαμε στο σχεδιασμό του προγράμματος Health Keeper. Με το Health Keeper ο ασφαλισμένος διασφαλίζει την πλήρη εξωνοσοκομειακή του φροντίδα, η οποία περιλαμβάνει από ενδελεχείς προληπτικούς ελέγχους έως απεριόριστες ιατρικές επισκέψεις, φυσικοθεραπείες, αλλά και υπηρεσίες που εστιάζουν στην καλή ψυχική υγεία και το ευ ζην.

 

Όπως συμβαίνει σε όλα τα προγράμματα υγείας της Generali, ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στον τομέα της πρόληψης. Με το Health Keeper, έχουμε προβλέψει τη δυνατότητα ενός ετήσιου, προληπτικού ελέγχου της υγείας εντελώς δωρεάν και μια σειρά εξειδικευμένων προληπτικών ελέγχων.

 

Επιπλέον το Health Keeper προσφέρει στον ασφαλισμένο ένα σύνολο εξωνοσοκομειακών υπηρεσιών. Συγκεκριμένα, ο ασφαλισμένος μπορεί να επισκεφτεί γιατρό κάθε ειδικότητας, χωρίς περιορισμό στον αριθμό ιατρικών επισκέψεων, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού, σε γιατρούς του δικτύου και των εξωτερικών ιατρείων των συνεργαζόμενων νοσηλευτικών ιδρυμάτων. Μπορεί επίσης, να ορίσει τον προσωπικό του γιατρό, ο οποίος διατηρεί τον πλήρη ιατρικό ηλεκτρονικό φάκελο του ασθενούς, αναλαμβάνει την τακτική παρακολούθησή του και την ιατρική συμβουλευτική για όποιο θέμα προκύψει. Πρόκειται για μία καινοτόμο παροχή, η οποία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη σε άτομα που αντιμετωπίζουν χρόνια προβλήματα υγείας που χρήζουν συχνής παρακολούθησης.

 

Στο Health Keeper έχουμε συμπεριλάβει και μια σειρά από εξειδικευμένες εξωνοσοκομειακές υπηρεσίες, όπως υπηρεσίες ψυχικής υγείας, προγεννητικούς ελέγχους, υπηρεσίες υποβοηθούμενης αναπαραγωγής, διατροφολόγους, εμβολιασμούς, πιστοποιητικά υγείας, οδοντιατρικές υπηρεσίες αλλά και υπηρεσίες τριτοβάθμιας περίθαλψης, όπως η κατ’ οίκον νοσηλεία και οι φυσικοθεραπείες, που μπορεί να απαιτηθούν μετά από έναν σοβαρό τραυματισμό.

 

Κι επειδή η καλή υγεία συνδέεται άμεσα με το ευ ζην, εμπλουτίσαμε το Health Keeper με μία σειρά από παροχές σε ιδιαίτερα προνομιακό κόστος, όπως οι υπηρεσίες Αισθητικής Ιατρικής και Δερματολογίας, αλλά και υπηρεσίες που συνδέονται με τον καθημερινό υγιεινό τρόπο ζωής όπως η άθληση και ο χορός. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις ανάγκες των γυναικών ασφαλισμένων, οι οποίες μπορούν να πραγματοποιήσουν μια σειρά εξειδικευμένων γυναικολογικών εξετάσεων και ελέγχων.

 

Πέρα από την πληρότητα των παροχών, στην Generali επενδύουμε και στη  εμπειρία εξυπηρέτησης του πελάτη, η οποία θέλουμε να είναι όσο πιο άμεση, εύκολη και αδιάλειπτη γίνεται. Για το λόγο αυτόν ενσωματώνουμε στα προγράμματά μας ψηφιακές λύσεις και εργαλεία, όπως το myhealthassistance.generali.gr. Μέσω της νέας αυτής ψηφιακής υπηρεσίας, η οποία αποτελεί καινοτομία της Generali, οι ασφαλισμένοι μπορούν να κλείσουν online ραντεβού με το γιατρό της ειδικότητας που τους ενδιαφέρει, να προγραμματίσουν διαγνωστικές εξετάσεις και check-up σε μέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί κ.α. απλά με ένα κλικ.

 

Περιοδικό “Ασφαλιστικό ΝΑΙ”, τεύχος 180, Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2019, σελ. 77