Νοσηλεία - Ομαδικά Ασφαλιστήρια | Generali

Τι κάνω σε περίπτωση νοσηλείας;

Σε περίπτωση που χρειαστεί η μετάβασή σου στο νοσοκομείο είναι σημαντικό να μας ενημερώσεις για να συντονίσουμε καλύτερα την εξυπηρέτησή σου. Κατά την άφιξή σου στο νοσοκομείο, να έχεις διαθέσιμο τον ΑΜΚΑ και την ταυτότητά σου καθώς και να ενημερώσεις για τον αριθμό του ασφαλιστηρίου σου και την ασφαλιστική σου εταιρία.

Έκτακτα Περιστατικά

Ενεργοποίησε την κάλυψή σου καλώντας το Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας Generali στο 210 8096100 ή στο 18112.

Νοσηλεία

Ενημέρωσέ μας για την Προγραμματισμένη Νοσηλεία σου στέλνοντας online το αίτημά σου μέσω του MyGenerali ή καλώντας στο 210 8096100.

Επιπλέον, έχεις τη δυνατότητα να λάβεις Προέγκριση υποβάλλοντας όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά τουλάχιστον 5 εργάσιμες ημέρες πριν την προγραμματισμένη νοσηλεία σου μέσω του MyGenerali.

MyGenerali

Απόκτησε άμεσα και γρήγορα πρόσβαση 24/7 σε όλες τις υπηρεσίες της Generali μέσα από την πλατφόρμα εξυπηρέτησης MyGenerali.

Χρειάζομαι βοήθεια για:

Ραντεβού για Γιατρούς και Εξετάσεις

Ραντεβού για Γιατρούς και Εξετάσεις

Εύκολα & γρήγορα

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αποζημίωση

Αποζημίωση

Ενεργοποίησε εύκολα τις διαδικασίες

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νοσοκομεία

Νοσοκομεία

Δες τα συνεργαζόμενα δίκτυα υγείας

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καλύψεις

Καλύψεις

Ενημερώσου για τις καλύψεις του ασφαλιστηρίου σου

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Generali Privilege System

Generali Privilege System

Δες τι παρέχει

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ