Μία από τις βασικές μας αξίες είναι να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των ασφαλισμένων, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους. Θέλουμε να ακούμε τη γνώμη των πελατών μας και να γινόμαστε καλύτεροι. Για να το πετύχουμε, πραγματοποιούμε συστηματικά ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης πελατών- Net Promoter Score.
Για τη διασφάλιση της διαφάνειας της διαδικασίας, η Generali συνεργάζεται με τη Medallia, μια εταιρία που ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη και που διαθέτει εργαλεία για την αναγνώριση και μέτρηση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης στις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού.
4.1/5
Σε 21,161 αξιολογήσεις πελατών
Καλες παροχες
H ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ-ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ
Ικανοποιητική εξυπηρέτηση, αξιοπιστία.
Δεν έχω χρειαστεί κάλυψη από την ασφάλεια και ελπίζω να μη χρειαστώ. Οι εκπρόσωποι στην α********* είναι πολύ ευγενεις
Ο ασφαλιστής ανύπαρκτος και αδιάφορος όταν χρειάστηκε χρήση του συμβολαίου.
Our extremely helpful and dedicated agent A**** **** and the whole set up of Generali telephone helpline.
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Γρήγορη εύκολη οικονομική επιλογή
ΤΑ ΜΝΜ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΦΟΥ ΛΗΞΕΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
Όταν με τρακαραν με αποζημίωσαν άμεσα και όλο το ποσό.
Κύρος εταιρίας κ αξιοπιστία προς τους πελάτες.. Άμεση εξυπηρέτηση για τις ανάγκες των πελατών.. Ευγενικό προσωπικό Πληθώρα καλύψεων στα συμβόλαια της ανάλογα των αναγκών του εκάστοτε πελάτη.. Πληθώρα συμβεβλημένων νοσοκομείων
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Καλες παροχες
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Εξυπηρέτηση και πρόγραμμα
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο