Αξιολογήσεις Πελατών | Generali

Αξιολογήσεις Πελατών

Η γνώμη σου είναι σημαντική για εμάς

Μία από τις βασικές μας αξίες είναι να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των ασφαλισμένων, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους. Θέλουμε να ακούμε τη γνώμη των πελατών μας και να γινόμαστε καλύτεροι. Για να το πετύχουμε, πραγματοποιούμε συστηματικά ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης πελατών- Net Promoter Score.

Για τη διασφάλιση της διαφάνειας της διαδικασίας, η Generali συνεργάζεται με τη Medallia, μια εταιρία που ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη και που διαθέτει εργαλεία για την αναγνώριση και μέτρηση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης στις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού.

Πρόσφατες Αξιολογήσεις

agency-circleΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΧΡΟΝΟ

4.1/5

Σε 21,161 αξιολογήσεις πελατών

ΥΓΕΙΑ

ΥΓΕΙΑ

ΜΑΡΙΑ Π 24.03.2025

Βαθμολογία χωρίς σχόλιο

ΥΓΕΙΑ

ΥΓΕΙΑ

ΜΑΡΙΑ Τ 23.03.2025

Ο ασφαλιστής ανύπαρκτος και αδιάφορος όταν χρειάστηκε χρήση του συμβολαίου.

AYTOKINHTO

AYTOKINHTO

ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Α 23.03.2025

Our extremely helpful and dedicated agent A**** **** and the whole set up of Generali telephone helpline.

ΣΠΙΤΙ

ΣΠΙΤΙ

ΕΥΘΥΜΙΑ Δ 23.03.2025

Βαθμολογία χωρίς σχόλιο

ΥΓΕΙΑ

ΥΓΕΙΑ

ΠΑΥΛΟΣ Τ 23.03.2025

Βαθμολογία χωρίς σχόλιο

ΥΓΕΙΑ

ΥΓΕΙΑ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Α 22.03.2025

Βαθμολογία χωρίς σχόλιο

AYTOKINHTO

AYTOKINHTO

ΑΘΗΝΑ Μ 22.03.2025

Γρήγορη εύκολη οικονομική επιλογή

AYTOKINHTO

AYTOKINHTO

ΦΩΤΕΙΝΗ Κ 22.03.2025

ΤΑ ΜΝΜ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΦΟΥ ΛΗΞΕΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

AYTOKINHTO

AYTOKINHTO

ΑΝΤΩΝΙΟΣ Α 21.03.2025

Όταν με τρακαραν με αποζημίωσαν άμεσα και όλο το ποσό.

ΥΓΕΙΑ

ΥΓΕΙΑ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Μ 21.03.2025

Κύρος εταιρίας κ αξιοπιστία προς τους πελάτες.. Άμεση εξυπηρέτηση για τις ανάγκες των πελατών.. Ευγενικό προσωπικό Πληθώρα καλύψεων στα συμβόλαια της ανάλογα των αναγκών του εκάστοτε πελάτη.. Πληθώρα συμβεβλημένων νοσοκομείων

AYTOKINHTO

AYTOKINHTO

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Τ 21.03.2025

Βαθμολογία χωρίς σχόλιο

AYTOKINHTO

AYTOKINHTO

ΑΓΛΑΙΑ Ζ 21.03.2025

Καλες παροχες

ΥΓΕΙΑ

ΥΓΕΙΑ

ΙΩΑΝΝΗΣ Π 21.03.2025

Βαθμολογία χωρίς σχόλιο

ΥΓΕΙΑ

ΥΓΕΙΑ

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Δ 21.03.2025

Εξυπηρέτηση και πρόγραμμα

ΥΓΕΙΑ

ΥΓΕΙΑ

ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ Κ 21.03.2025

Βαθμολογία χωρίς σχόλιο