Μία από τις βασικές μας αξίες είναι να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των ασφαλισμένων, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους. Θέλουμε να ακούμε τη γνώμη των πελατών μας και να γινόμαστε καλύτεροι. Για να το πετύχουμε, πραγματοποιούμε συστηματικά ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης πελατών- Net Promoter Score.
Για τη διασφάλιση της διαφάνειας της διαδικασίας, η Generali συνεργάζεται με τη Medallia, μια εταιρία που ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη και που διαθέτει εργαλεία για την αναγνώριση και μέτρηση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης στις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού.
4.1/5
Σε 18,499 αξιολογήσεις πελατών
Άψογη εξυπηρέτηση και καλό πακέτο ασφάλισης αυτοκινήτου.
Τηλεφωνική ενημέρωση και εξυπηρέτηση άμεση.
Άμεση τηλ επικοινωνία από την κ Α******** και επεξήγηση ασφ προγράμματος. Εξαιρετική συνεργάτης.
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Δεν έχει προκύψει κάτι για να αξιολογήσω ακόμη την υπηρεσία
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
ικανοποιηση
Οι υπηρεσίες
Αξιοπιστία
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Είστε οικονομικοί με καλά κ σωστά πακέτα υγείας
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Η άμεση εξυπηρέτηση κ η γνώση του αντικειμένου ! Κ η τιμή για αυτά που προσφέρει ; Κ η εξυπηρέτηση των συνεργατών της εταιρείας όταν τους έχω ανάγκη ! Εχω ακούσει την μεγάλη διαφορά εξυπηρέτησης για οποιαδήποτε ανάγκη τους έχεις !
Άμεση εξυπηρέτηση
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο