Μία από τις βασικές μας αξίες είναι να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των ασφαλισμένων, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους. Θέλουμε να ακούμε τη γνώμη των πελατών μας και να γινόμαστε καλύτεροι. Για να το πετύχουμε, πραγματοποιούμε συστηματικά ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης πελατών- Net Promoter Score.
Για τη διασφάλιση της διαφάνειας της διαδικασίας, η Generali συνεργάζεται με τη Medallia, μια εταιρία που ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη και που διαθέτει εργαλεία για την αναγνώριση και μέτρηση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης στις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού.
4.1/5
Σε 18,643 αξιολογήσεις πελατών
Δεν θυμάμαι καν τί έχω ασφαλίσει. Και βρίσκω εξαιρετικά δύσκολο να μάθω.
Δεν έχω κάνει ακόμα χρήση του για να δω την αποτέλεσματικότητα του.
Είμα αρκετά ικανοποιημένος απ'ο τη συνεργασία με την Generali.
Δεν θυμάμαι καν τί έχω ασφαλίσει. Και βρίσκω εξαιρετικά δύσκολο να μάθω.
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Η αρκετά μεγάλη αύξηση ασφαλίστρων ετησίως Και η καθυστέρηση πληρωμής των αμοιβών ιατρών κλινικών
Δεν έχω κάνει ακόμα χρήση του για να δω την αποτέλεσματικότητα του.
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Ότι μπορούμε όλοι να γίνουμε καλύτεροι
Η εξυπηρέτηση.
Πολύ καλή συνεργασία με τον ασφαλιστή μου
ΚΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΙΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ
Παρ όλο που ποτέ δέν ενεπλάκειν σέ ατύχημα ή συγκρουση έχω εμπιστοσύνη στόν Ασφαλιστή μου Η***********
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο