Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων | Generali

Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

Για την Generali η προστασία των προσωπικών σου δεδομένων αποτελεί προτεραιότητα. Για αυτό το λόγο φροντίζουμε για την προστασία των δεδομένων που συλλέγονται και υπόκεινται σε επεξεργασία κατά τις συναλλαγές σου μαζί μας.

Η Generali στο πλαίσιο της εφαρμογής του νέου νομοθετικού πλαισίου για την προστασία προσωπικών δεδομένων, δηλαδή του νέου Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΓΚΠΔ), που έχει τεθεί σε εφαρμογή από τις 25 Μαΐου 2018, έχει ανανεώσει τα έντυπα και τις διαδικασίες της ώστε να είναι σε πλήρη συμμόρφωση με τις νέες κανονιστικές απαιτήσεις.

Παρακάτω μπορείς να λάβεις όλη την πληροφόρηση και ενημέρωση για τον τρόπο με τον οποίο η Generali θα χειρίζεται τα προσωπικά σου δεδομένα!

  1. ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΟΥ

Η Generali θα χρησιμοποιήσει τα προσωπικά δεδομένα σου με την ιδιότητά της ως Υπεύθυνος Επεξεργασίας Δεδομένων (Data Controller). Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στην παρακάτω διεύθυνση:

Λεωφ. Συγγρού & Λαγουμιτζή 40, 11745 Αθήνα, τηλέφωνο: 210 80961000, e-mail: info@generali.gr

Εάν έχεις οποιοδήποτε ερώτημα αναφορικά με την επεξεργασία των Προσωπικών σου Δεδομένων, εάν θέλεις να ασκήσεις οποιοδήποτε δικαίωμά σου ή να υποβάλεις κάποιο παράπονο αναφορικά με τα Προσωπικά Δεδομένα σου, μπορείς να επικοινωνήσεις με τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (Data Protection Officer) μας με επιστολή στη διεύθυνση της Generali με την ένδειξη Υπόψη Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων ή στο e-mail: dpo@generali.gr.

  1. ΠΩΣ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΟΥ

Η Generali θα συλλέξει και θα επεξεργαστεί προσωπικά σου δεδομένα:

Α. i) για την εκτίμηση (underwriting), αντασφάλιση και διαχείριση του ασφαλιστικού κινδύνου, και τον καθορισμό του ασφαλίστρου, ii) για τη σύναψη, έκδοση και διαχείριση του ασφαλιστηρίου, iii) για την παροχή των ασφαλιστικών καλύψεων του ασφαλιστηρίου σου, συμπεριλαμβανομένης της εκτίμησης, του ελέγχου και του διακανονισμού της ασφαλιστικής αποζημίωσης σε περίπτωση επέλευσης του κινδύνου και iv) για την επεξεργασία των πληρωμών από και προς εσένα και την εκτέλεση οικονομικών συναλλαγών μέσω της ιστοσελίδας μας ή mobile εφαρμογής μας. -Νομική βάση στην περίπτωση αυτή είναι η σύναψη/εκτέλεση της σύμβασης ασφάλισης (άρθρο 6, παρ. 1 στοιχείο β’ του ΓΚΠΔ).

Β. i) για τη διενέργεια πιο ενδελεχούς έρευνας στο πλαίσιο του προασφαλιστικού ελέγχου, εφόσον απαιτηθεί (π.χ. έλεγχος οικονομικών πληροφοριών), και ii) για τη διενέργεια ελέγχου με σκοπό την πρόληψη πιθανής απάτης στο πλαίσιο του διακανονισμού/καταβολής αποζημιώσεων. -Νομική βάση της εν λόγω πρόσθετης επεξεργασίας είναι το έννομο συμφέρον της Generali (άρθρο 6, παρ. 1, στοιχείο στ’ του ΓΚΠΔ) είτε να εκτιμήσει με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια τον κίνδυνο και να αποφασίσει αν θα τον αναλάβει, είτε να διασφαλίσει το σεβασμό των συμβατικών δικαιωμάτων και να προασπίσει τα συμφέροντά της.

Γ. i) για την ενημέρωσή σου (μέσω ηλεκτρονικής ή έγχαρτης αλληλογραφίας ή μέσω τηλεφώνου ή sms) για θέματα που αφορούν στο ασφαλιστήριό σου και άλλα ασφαλιστικά προϊόντα και ii) για να σου ζητήσουμε πληροφορίες για το επίπεδο ικανοποίησής σου από τις υπηρεσίες της Generali. -Νομική βάση στην περίπτωση αυτή είναι το έννομο συμφέρον της Generali, αφενός να σας ενημερώσει για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της και αφετέρου να ανταποκρίνεται στην υποχρέωση εκπλήρωσης των συμβατικών της υποχρεώσεων (άρθρο 6, παρ. 1, στοιχείο στ’ του ΓΚΠΔ).

Δ. i) για τη διαχείριση παραπόνων, αιτιάσεων και καταγγελιών, ii) για την πρόληψη και την καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και χρηματοδότηση της τρομοκρατίας, iii) την επιβολή οικονομικών κυρώσεων, iv) τον έλεγχο πολιτικώς εκτεθειμένων προσώπων, v) την υποχρεωτική ανταλλαγή πληροφοριών στον φορολογικό τομέα, κάνοντας ενδεχομένως χρήση και αυτοματοποιημένων μέσων, και vi) για τη συμμόρφωση με δικαστικές αποφάσεις και την απόκριση σε αιτήματα δημοσίων αρχών. -Νομική βάση της επεξεργασίας αυτής είναι η συμμόρφωση της Generali με υποχρεώσεις που επιβάλλονται από το ισχύον νομικό και κανονιστικό πλαίσιο (άρθρο 6, παρ. 1, στοιχείο γ’ του ΓΚΠΔ).

Ε. i) για τη διεξαγωγή ερευνών αγοράς, ii) για την παροχή υπηρεσιών marketing και την παρουσίαση σε εσένα εξατομικευμένων πληροφοριών και προσφορών ασφάλισης, iii) για την ανάλυση της πελατειακής μας βάσης και τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών που παρέχει η Generali, iv) για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών της ιστοσελίδας μας, τη βελτίωση της απόδοσης και της λειτουργικότητας αυτής, v) για την ασφάλεια και την απόδειξη των ηλεκτρονικών επικοινωνιών, μόνο με την προηγούμενη δική σου ρητή συγκατάθεση, που αποτελεί  και τη νομική βάση της εν λόγω επεξεργασίας (άρθρο 6, παρ. 1, στοιχείο α’ του ΓΚΠΔ).

ΣΤ. i) για την προάσπιση των εννόμων συμφερόντων της Generali και των εταιριών του Ομίλου της, ii) για την ασφάλεια των εγκαταστάσεών της, iii) για τη διαχείριση των επιχειρηματικών λειτουργιών της, iv) για τη λειτουργία των πληροφοριακών της συστημάτων και τη φιλοξενία δεδομένων και εφαρμογών και v) για τη συμμόρφωση με τις εταιρικές πολιτικές και διαδικασίες της Generali και τη διενέργεια εσωτερικών ελέγχων. -Νομική βάση των εν λόγω επεξεργασιών είναι η ικανοποίηση των εννόμων συμφερόντων της Generali (άρθρο 6, παρ. 1, στοιχείο στ’ του ΓΚΠΔ).

Στις περιπτώσεις ασφαλίσεων ζωής και υγείας καθώς και στις περιπτώσεις τροχαίων ατυχημάτων με σωματικές βλάβες, η συλλογή και επεξεργασία των απαιτούμενων δεδομένων ειδικών κατηγοριών (υγείας), πραγματοποιείται αποκλειστικά σύμφωνα με μία από τις ακόλουθες νομικές βάσεις:

α. με τη ρητή συγκατάθεσή σου, κατόπιν ειδικής ενημέρωσής σου

β. για τη συμμόρφωση της Generali με τις υποχρεώσεις που επιβάλει ο νόμος σύμφωνα με το εργατικό δίκαιο και το δίκαιο κοινωνικής ασφάλισης

γ. για τη θεμελίωση, άσκηση ή υποστήριξη νομικών αξιώσεων

δ. για τη διασφάλιση της παροχής σε εσένα υπηρεσιών προληπτικής ή επαγγελματικής ιατρικής.

  1. ΠΟΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ

Θα επεξεργαστούμε μόνο Προσωπικά Δεδομένα που είναι απολύτως αναγκαία για τους σκοπούς της σύναψης, έκδοσης και διαχείρισης του ασφαλιστηρίου σου. Θα συλλέξουμε τα βασικά στοιχεία ταυτοποίησης και επικοινωνίας σου. Ανάλογα με το αντικείμενο της ασφάλισης θα σου ζητήσουμε περαιτέρω στοιχεία που μπορεί να αφορούν το όχημά σου ή το ιατρικό ιστορικό σου. Τέλος, σε περίπτωση επέλευσης του ασφαλισμένου κινδύνου, θα σου ζητήσουμε περαιτέρω στοιχεία σε σχέση με το γεγονός, π.χ. ατύχημα, νοσηλεία, κ.λπ.

Σε περίπτωση που επισκεφθείς την ιστοσελίδα μας, οι διακομιστές (server) μας δύνανται να καταγράψουν αυτόματα πληροφορίες που σχετίζονται με την επίσκεψή σου (π.χ. διεύθυνση IP, την ημερομηνία, ώρα και διάρκεια της επίσκεψής σου, κ.λπ.). Επιπλέον, συλλέγουμε στοιχεία για την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας για στατιστικούς σκοπούς, τα οποία όμως τηρούνται ανώνυμα και δεν εξατομικεύονται ανά επισκέπτη. Σε περίπτωση που χρησιμοποιήσεις τη φόρμα επικοινωνίας ή υποβολής παραπόνων, θα συλλέξουμε, επιπλέον, το ονοματεπώνυμό σου, το e-mail σου, το τηλέφωνο και την πόλη κατοικίας σου, καθώς και τον ΑΦΜ σου.

Επίσης, κατά τη χρήση της ιστοσελίδας μας, θα αποθηκευτούν cookies στη συσκευή που χρησιμοποιείται. Για περισσότερες πληροφορίες για τα cookies, μπορείς να πατήσεις εδώ.

Σε περίπτωση που χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία FastPay, θα μεταφερθείς στο ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας που συνεργαζόμαστε και, συνεπώς, δεν θα συλλέξουμε τα στοιχεία της πιστωτικής/χρεωστικής σου κάρτας.

Εάν καλέσεις το τηλεφωνικό μας κέντρο, η κλήση σου θα ηχογραφηθεί και ο αριθμός τηλεφώνου από τον οποίο μας καλείς θα καταγραφεί.

Εάν επισκεφθείς τα γραφεία της Generali, κατά την είσοδο σου στο κτίριο θα συλλέξουμε το ονοματεπώνυμό σου, τον αριθμό ταυτότητάς σου, το σκοπό και τη διάρκεια τη επίσκεψής σου, ενώ το κλειστό κύκλωμα ασφαλείας (CCTV), θα καταγράψει την εικόνα σου.

  1. ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΟΥ

Σε σχέση με τους σκοπούς που περιγράφονται παραπάνω, μπορεί να μοιραστούμε τα στοιχεία σου με τρίτα πρόσωπα όπως:

  • τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή σου
  • άλλες ασφαλιστικές εταιρίες και αντασφαλιστές (συμπεριλαμβανομένων άλλων εταιριών του Ομίλου Generali)
  • εξωτερικούς συνεργάτες μας οι οποίοι παρέχουν υπηρεσίες που είναι αναγκαίες για τη διαχείριση του ασφαλιστηρίου και την παροχή των υπηρεσιών και των καλύψεών μας, όπως εταιρίες παροχής οδικής βοήθειας και φροντίδας ατυχήματος, παρόχους υπηρεσιών τηλεφωνικών κέντρων, εταιρίες πληροφορικής, εταιρίες τεχνικών υπηρεσιών οχημάτων, εταιρίες ηλεκτρονικής κοστολόγησης υλικών ζημιών και αποτίμησης της εμπορικής αξίας τους και εταιρίες παροχής συμβουλευτικών και ελεγκτικών υπηρεσιών υγείας
  • τρίτες εταιρίες και επαγγελματίες, όπως τράπεζες και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, νοσοκομεία και κλινικές, διαγνωστικά κέντρα και εργαστήρια, ιατροί και λοιποί επαγγελματίες υγείας, δικηγόροι, δικαστικοί επιμελητές, πραγματογνώμονες, ερευνητές ατυχημάτων και ορκωτοί ελεγκτές
  • την Υπηρεσία Στατιστικής (αρχείο Υ.Σ.Α.Ε.) της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος και την Ηλεκτρονική Υπηρεσία Συστήματος Άμεσης Πληρωμής (Σύστημα Φιλικού Διακανονισμού Ζημιών)
  • Δημόσιες ή Δικαστικές Αρχές (όπως δικαστήρια, εισαγγελείς, αστυνομία, ανεξάρτητες ρυθμιστικές και φορολογικές αρχές), εφόσον απαιτείται για τη συμμόρφωση με έννομες υποχρεώσεις της Generali ή για τη θεμελίωση, άσκηση ή υποστήριξη νομικών αξιώσεων
  • την Τράπεζα της Ελλάδος, ως εποπτεύουσα αρχή των ασφαλιστικών εταιριών.

Η Generali έχει λάβει τα αναγκαία μέτρα ώστε κάθε φορά να διαβιβάζονται μόνο τα απολύτως αναγκαία δεδομένα και να εξασφαλίζεται η νομιμότητα της επεξεργασίας. Σε περίπτωση που χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία FastPay θα ανταλλάξουμε τα αναγκαία δεδομένα με την τράπεζα με την οποία συνεργαζόμαστε, ώστε να ολοκληρωθεί με επιτυχία η χρέωση της κάρτας σου και η εξόφληση των ασφαλίστρων σου.

Δεδομένα που αφορούν την επίσκεψή σου στην ιστοσελίδα μας δεν θα κοινοποιηθούν σε τρίτους.

Η Generali δεν πρόκειται να αποκαλύψει με οποιονδήποτε τρόπο τα προσωπικά σου δεδομένα σε οποιοδήποτε τρίτο μέρος το οποίο δε σχετίζεται με το ασφαλιστήριό σου και την παροχή των καλύψεων και των υπηρεσιών που προβλέπονται από αυτό, εκτός εάν αυτό απαιτείται από τη νομοθεσία ή από νόμιμο αίτημα ή εντολή δημόσιας αρχής. Η Generali δεν πρόκειται να διαβιβάσει κανένα προσωπικό σου δεδομένο σε τρίτους για χρήση σε εμπορικές προωθητικές ενέργειες, χωρίς την προηγούμενη ρητή συγκατάθεσή σου.

Σε περίπτωση διαβίβασης των προσωπικών σου δεδομένων εκτός Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (Ε.Ο.Χ.), η Generali διασφαλίζει ότι η διαβίβαση αυτή θα πραγματοποιηθεί μόνο μετά την εφαρμογή τουλάχιστον μίας εκ των προβλεπόμενων στο ισχύον νομοθετικό πλαίσιο εγγυήσεων και των συμπληρωματικών μέτρων που είναι κατάλληλα για να διασφαλιστεί ότι τα προσωπικά δεδομένα που διαβιβάζονται έχουν στην τρίτη χώρα επίπεδο προστασίας ουσιαστικά ισοδύναμο με αυτό που εγγυάται η Ευρωπαϊκή Ένωση.

  1. ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Για την εκτίμηση μιας αίτησής σου για ασφάλιση, η Generali ενδέχεται να επεξεργαστεί τα προσωπικά δεδομένα σου με αυτοματοποιημένο τρόπο, συμπεριλαμβανομένης της κατάρτισης προφίλ. Η αυτοματοποιημένη διαδικασία θα εξετάσει την αίτηση ένταξης με βάση τους κανόνες ανάληψης κινδύνου της Generali και θα εκδώσει μια συγκεκριμένη πρόταση ασφάλισης. Η συγκεκριμένη αυτοματοποιημένη διαδικασία, η οποία περιλαμβάνει τη χρήση αλγορίθμων, βασίζεται σε μαθηματικές/ στατιστικές αναλύσεις των κρίσιμων από την άποψη της ασφαλιστικής τεχνικής παραμέτρων, που στοχεύουν στη σωστή αξιολόγησή του υπό ανάληψη κινδύνου και στον καθορισμό του κατάλληλου αναλογικού ύψους ασφαλίστρου.

Πιο αναλυτικά, η λογική της αυτοματοποιημένης επεξεργασίας καθιστά δυνατή: i) την αντικειμενική αξιολόγηση του κινδύνου, ii) την ένταξή του σε ομοιογενή ομάδα κινδύνων με βάση ιδίως τη συχνότητα και iii) την ένταση των ζημιών που ενδέχεται ο εν λόγω κίνδυνος να επιφέρει, ως και την ορθή τιμολόγησή του. Η αυτοματοποιημένη επεξεργασία αφορά δεδομένα που έχεις εσύ παράσχει μέσω της αίτησης ένταξης καθώς και δεδομένα σου που μπορεί να συλλέγονται από τρίτες πηγές. Με βάση την εν λόγω αυτοματοποιημένη επεξεργασία, είναι δυνατόν να προκύψει διαφοροποίηση στο ασφάλιστρο.

Σε σχέση με αυτή την Επεξεργασία, έχεις το δικαίωμα να μην υπόκεισαι σε οποιαδήποτε απόφαση, εάν αυτή η απόφαση βασίζεται αποκλειστικά σε αυτοματοποιημένη επεξεργασία και παράγει έννομα αποτελέσματα για εσένα ή σε επηρεάζει σημαντικά. Δικαιούσαι, επίσης να διατυπώσεις την άποψή σου επ’ αυτής της απόφασης, να ενημερωθείς για την αιτιολογία αυτής και να αμφισβητήσεις το περιεχόμενό της. Για την άσκηση όλων των προαναφερόμενων δικαιωμάτων σου, μπορείς να απευθυνθείς στο αρμόδιο Τμήμα ή στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (αποστέλλοντας σχετικό αίτημα στο email: dpo@generali.gr )

Η Generali, τέλος, ενδέχεται να κάνει χρήση αυτοματοποιημένων διαδικασιών κατά τη διάρκεια ισχύος του ασφαλιστηρίου προκειμένου να διενεργεί ελέγχους για την αποφυγή ασφαλιστικής εξαπάτησης και για τη συμμόρφωσή της με υποχρεώσεις που απορρέουν από τη νομοθεσία για την αποφυγή του ξεπλύματος χρήματος και την αυτόματη ανταλλαγή πληροφοριών σχετικά με χρηματοοικονομικούς λογαριασμούς.

  1. ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΟΥ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Μπορείς να ασκήσεις τα ακόλουθα δικαιώματα αναφορικά με τα Προσωπικά Δεδομένα σου: Πρόσβασης, Διόρθωσης, Φορητότητας, και, εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις του νόμου, Διαγραφής, Περιορισμού και Εναντίωσης.

Μπορείς επίσης να ανακαλέσεις ενδεχόμενη συγκατάθεση που μας έχεις δώσει για την επεξεργασία προσωπικών σου δεδομένων, χωρίς να θιγεί η νομιμότητα της επεξεργασίας που βασίστηκε στη συγκατάθεσή σου πριν την ανάκλησή της.

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τον τρόπο και τις προϋποθέσεις άσκησης των δικαιωμάτων σου, πάτησε εδώ.

  1. ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Σε περίπτωση που θεωρείς ότι θίγεται με οποιονδήποτε τρόπο η προστασία των προσωπικών σου δεδομένων, μπορείς να προσφύγεις στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα: (Κηφισίας 1-3, 115 23, Αθήνα), www.dpa.gr.

  1. ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΔΙΑΤΗΡΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΟΥ

Θα διατηρήσουμε και θα επεξεργαζόμαστε τα Προσωπικά σου Δεδομένα για τους σκοπούς που αναφέρονται παραπάνω για όσο διάστημα το ασφαλιστήριό σου είναι σε ισχύ και μέχρι είκοσι έτη μετά τη λήξη ισχύος του για οποιοδήποτε λόγο, εκτός εάν η νομοθεσία προβλέπει διαφορετική περίοδο διατήρησης. Επίσης, η Generali θα τηρεί και θα επεξεργάζεται τα προσωπικά σου δεδομένα μέχρι πέντε (5) έτη σε περίπτωση απόρριψης της αίτησής σου και μη σύναψης της ασφαλιστικής σύμβασης. Οι ηχογραφημένες κλήσεις διατηρούνται στο αρχείο μας για 12 μήνες και μετά διαγράφονται, ενώ το υλικό του κλειστού κυκλώματος ασφαλείας (CCTV) διατηρείται για 15 ημέρες. Σε περίπτωση συμβάντος σε βάρος της Generali, των υπαλλήλων της ή τρίτων επισκεπτών, οι εικόνες στις οποίες έχει καταγραφεί το συγκεκριμένο συμβάν ενδέχεται να τηρηθούν σε ξεχωριστό αρχείο για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Για λεπτομέρειες αναφορικά με τη συλλογή και επεξεργασία των προσωπικών σου δεδομένων, ανάλογα με το ασφαλιστήριο που έχεις, δες παρακάτω:

Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων – Ασφάλιση Αυτοκινήτου
Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων – Ασφάλιση Αυτοκινήτου μέσω της Alpha Bank
Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων – Ατομική Ασφάλιση Ζωής/Υγείας
Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων – Alpha Global Medical Care
Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων – Γενικές Ατομικές Ασφαλίσεις
Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων – Εταιρικές Γενικές Ασφαλίσεις
Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων – Ομαδική Ασφάλιση Ζωής/ Υγείας
Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων – Ομαδική Ασφάλιση κατόχων πιστωτικών καρτών
Ενημέρωση για την Επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων μέσω συστήματος βιντεοεπιτήρησης