Διατροφή και καλή υγεία

Η πιο συνηθισμένη συνέπεια του περιορισμού στο σπίτι όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα είναι η γενικότερη έλλειψη κινητικότητας καθώς και η δυσκολία διατήρησης του φυσιολογικού βάρους. Η παραμονή στο σπίτι, οδηγεί σε περισσότερες «επιδρομές» προς το ψυγείο και στα ντουλάπια της κουζίνας. Για να επανέλθετε στην πρότερή σας φόρμα αλλά και να ενισχύσετε τον οργανισμό σας και το ανοσοποιητικό σας σύστημα σε αυτές τις περίεργες ομολογουμένως συνθήκες, ακολουθούν κάποια tips διατροφής.

 

Ισορροπημένο Εβδομαδιαίο Διαιτολόγιο

Για να είστε σίγουροι ότι λαμβάνετε τα απαραίτητα συστατικά από τη διατροφή σας και όλες τις βιταμίνες που είναι αναγκαίες για τη σωστή λειτουργία του ανοσοποιητικού σας συστήματος, θα πρέπει να ακολουθείτε ένα ισορροπημένο διατροφικό πρότυπο. Η μεσογειακή δίαιτα -που είναι πολύ κοντά στις διατροφικές συνήθειες της χώρας μας- είναι ένας καλός οδηγός διατροφής. Σύμφωνα με αυτήν, πρέπει να καταναλώνετε:

  • 1 φορά την εβδομάδα, αυστηρά, κόκκινο κρέας
  • 2 φορές την εβδομάδα λευκό κρέας
  • 2 φορές την εβδομάδα ψάρι
  • 2 φορές την εβδομάδα όσπρια και λαχανικά
  • Καθημερινά πρέπει να τρώτε φρούτα και λαχανικά με το ελαιόλαδο τους ξηρούς καρπούς να αποτελούν την κύρια πηγή λιπαρών.

 

Ευεργετικά οφέλη ισορροπημένης διατροφής

Η ισορροπημένη διατροφή, εκτός από ένα ωραίο σώμα έχει και ευεργετική επίδραση στον οργανισμό μας καθώς μας θωρακίζει από πολλά νοσήματα. Πιο αναλυτικά:

 

  • Συνεισφέρει στη σωστή λειτουργία του ενδοκρινικού συστήματος, μέσω διαδικασιών που αφορούν την παραγωγή και την έκκριση ορμονών

 

  • Προστατεύει από την εμφάνιση σακχαρώδη διαβήτη, διατηρώντας σε φυσιολογικά επίπεδα τη μεταγευματική γλυκόζη στο αίμα ρυθμίζοντας με αυτόν τον τρόπο και την έκκριση της ινσουλίνης

 

  • Μία διατροφή με μέτρια προς χαμηλά ποσοστά λίπους, μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης δυσλιπιδαιμίας, δηλαδή των αυξημένων επιπέδων των λιπιδίων στο αίμα μας (χοληστερόλη κτλ)

 

  • Η σωστή λειτουργία του γαστρεντερικού μας συστήματος επηρεάζεται άμεσα από τη διατροφή. Καταναλώνοντας τις προτεινόμενες μερίδες φρούτων, λαχανικών, λιπαρών και φυτικών ινών βοηθάμε τη σωστή λειτουργία του εντέρου μας
  • Οι ανεπάρκειες θρεπτικών συστατικών που μπορεί να προκύψουν όταν για καιρό οι διατροφικές μας συνήθειες δεν είναι ισορροπημένες, μπορούν να επιφέρουν αρκετές επιπλοκές στην υγεία μας, τόσο βραχυχρόνιες (που συνήθως αντιστρέφονται με την επαναφορά των επιπέδων των βιταμινών και των ιχνοστοιχείων του αίματος στα φυσιολογικά επίπεδα) όσο και μακροχρόνιες, αν και σε ακραίες περιπτώσεις

 

Τέλος, δεν πρέπει να παραγνωρίζετε ότι η καλή και ισορροπημένη διατροφή σε συνδυασμό με τη σωματική δραστηριότητα, βοηθάνε στην καλή ψυχολογία. Αυτό συμβαίνει τόσο μέσω της ρύθμισης των ορμονών όσο και λόγω του γενικότερου αισθήματος ευεξίας που μπορεί να προσφέρει ο συνδυασμός αυτός.

 

Ασφαλιστικό Tip: Και επειδή η πρόληψη είναι πάντα προτιμώτερη από τη θεραπεία, δείτε και το πρόγραμμα Health Keeper, για ολοκληρωμένη και αποτελεσματική θωράκιση της υγείας σας!