Μία από τις βασικές μας αξίες είναι να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των ασφαλισμένων, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους. Θέλουμε να ακούμε τη γνώμη των πελατών μας και να γινόμαστε καλύτεροι. Για να το πετύχουμε, πραγματοποιούμε συστηματικά ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης πελατών- Net Promoter Score.
Για τη διασφάλιση της διαφάνειας της διαδικασίας, η Generali συνεργάζεται με τη Medallia, μια εταιρία που ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη και που διαθέτει εργαλεία για την αναγνώριση και μέτρηση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης στις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού.
4.1/5
Σε 22,946 αξιολογήσεις πελατών
Η ιδανικότερη κατανόηση και επικοινωνία που θα μπορούσε κάποιος να έχει με τον ασφαλιστή του. Εγώ και η οικογένεια μου βρισκόμαστε στη generalli για τον κύριο Νίκο Αλευρομύτη.
Δυνατή και σωστή εταιρεία
ΠΛΗΡΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΑΡΤΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ - ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ!!!
Εξυπηρέτηση που έχω απο τον εκπρώσοπο της Generali
Βαθμολογία δίχως σχόλιο!
Βαθμολογία δίχως σχόλιο!
Αυτή η βαθμολογία είναι για το αίσθημα ασφάλειας που ένιωσα ήδη από τη συζήτησή μου με τον ασφαλιστικό σύμβουλο, κύριο Μιχάλη Μπάη, ο οποίος δικαιώνει απόλυτα τη Generali με το ενδιαφέρον του για τις αγωνίες του πελάτη, με την κατατοπιστικότητα και την ευγένειά του.
Η ιδανικότερη κατανόηση και επικοινωνία που θα μπορούσε κάποιος να έχει με τον ασφαλιστή του. Εγώ και η οικογένεια μου βρισκόμαστε στη generalli για τον κύριο Νίκο Αλευρομύτη.
Βαθμολογία δίχως σχόλιο!
Δυνατή και σωστή εταιρεία
Βαθμολογία δίχως σχόλιο!
Άμεση εξυπηρέτηση , Εύρος καλύψεων , καλές τιμές.
Βαθμολογία δίχως σχόλιο!
Βαθμολογία δίχως σχόλιο!
Βαθμολογία δίχως σχόλιο!
Πολύ καλή εξυπηρέτηση
Βαθμολογία δίχως σχόλιο!
Η εξυπηρέτηση του συνεργάτη σας