ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

cover image ενημερωτικών εγγράφων για ασφάλιση αστικής ευθύνης της generali

Μιλάτε, σας ακούμε!

Η γνώμη σας είναι σημαντική για εμάς. Μία από τις βασικές μας αξίες είναι να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των ασφαλισμένων, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους. Θέλουμε να ακούμε τη γνώμη των πελατών μας και να γινόμαστε καλύτεροι. Για να το πετύχουμε, πραγματοποιούμε συστηματικά ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης πελατών- Net Promoter System.

Για τη διενέργεια της έρευνας NPS η Generali συνεργάζεται με τη Medallia, μια εταιρία που ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη και που διαθέτει εργαλεία για την αναγνώριση και μέτρηση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης στις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού.

Βαθμολογία

4.1/5

500 αξιολογήσεις πελατών

5 ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

  • AYTOKINHTO

    5/5
    Η άμεση εξυπηρέτηση σε ό,τι και να προκύψει
    AYTOKINHTO
  • ΥΓΕΙΑ

    5/5
    Μου καλύπτει αυτά που θέλω για την ασφάλεια του παιδιού μου. Και ο συνεργάτς άψογος! Σε ό,τι χρειαστώ είναι πρόθυμος πάντα να με βοηθήσει
    ΥΓΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ

    5/5
    Εξυπηρέτηση και αξιοπιστία
    ΥΓΕΙΑ
  • AYTOKINHTO

    5/5
    Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με την εξυπηρέτηση και τα προγράμματα που μου προσφέρει
    AYTOKINHTO
  • ΥΓΕΙΑ

    4,2/5
    ΥΓΕΙΑ
  • AYTOKINHTO

    4,5/5
    Η άμεση ανταπόκριση στα αιτήματά μου
    AYTOKINHTO
  • 4,2/5
    ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • AYTOKINHTO

    4,5/5
    Λογικές τιμές ασφαλίστρων, ηλεκτρονικές ευκολίες αποπληρωμής
    AYTOKINHTO
  • AYTOKINHTO

    4,2/5
    AYTOKINHTO
  • ΥΓΕΙΑ

    4,5/5
    Επειδή ασφαλίσατε τον γιό μου αφού διαγνώστηκε με σακχαρώδη διαβήτη στην ηλικία των 7 ετών. Είχα απευθυνθεί και σε άλλες εταιρείες αλλά μόνο η Generali μου έδωσε την δυνατότητα
    ΥΓΕΙΑ