ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Μιλάτε, σας ακούμε!

Η γνώμη σας είναι σημαντική για εμάς. Μία από τις βασικές μας αξίες είναι να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των ασφαλισμένων, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους. Θέλουμε να ακούμε τη γνώμη των πελατών μας και να γινόμαστε καλύτεροι. Για να το πετύχουμε, πραγματοποιούμε συστηματικά ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης πελατών- Net Promoter System.

Για τη διενέργεια της έρευνας NPS η Generali συνεργάζεται με τη Medallia, μια εταιρία που ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη και που διαθέτει εργαλεία για την αναγνώριση και μέτρηση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης στις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού.

Βαθμολογία

4.1/5

500 αξιολογήσεις πελατών

5 ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

  • ΥΓΕΙΑ

    4,5/5
    ΥΓΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ

    4,2/5
    ΥΓΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ

    5/5
    ΥΓΕΙΑ
  • AYTOKINHTO

    4,2/5
    Ο ασφαλιστής μου!!!
    AYTOKINHTO
  • AYTOKINHTO

    4,5/5
    Μέχρι στιγμής είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με ό,τι έχει συμφωνηθεί στα συμβόλαια!
    AYTOKINHTO
  • ΣΠΙΤΙ

    4,2/5
    Η αξιοπιστία και η άμεση εξυπηρέτηση
    ΣΠΙΤΙ
  • AYTOKINHTO

    4,2/5
    Το κόστος
    AYTOKINHTO
  • ΣΠΙΤΙ

    4,5/5
    Άμεση και καλή επικοινωνία με τον ασφαλιστικό πράκτορα
    ΣΠΙΤΙ
  • ΥΓΕΙΑ

    4,2/5
    ΥΓΕΙΑ
  • AYTOKINHTO

    4,5/5
    Η σχέση τιμής με παρεχόμενες υπηρεσίες
    AYTOKINHTO