Μία από τις βασικές μας αξίες είναι να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των ασφαλισμένων, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους. Θέλουμε να ακούμε τη γνώμη των πελατών μας και να γινόμαστε καλύτεροι. Για να το πετύχουμε, πραγματοποιούμε συστηματικά ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης πελατών- Net Promoter Score.
Για τη διασφάλιση της διαφάνειας της διαδικασίας, η Generali συνεργάζεται με τη Medallia, μια εταιρία που ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη και που διαθέτει εργαλεία για την αναγνώριση και μέτρηση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης στις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού.
4.0/5
Σε 12,890 αξιολογήσεις πελατών
Ότι είστε άμεσοι και εξυπηρετικοί και κυρίως για την συνεργάτιδά σας, την Ε*********, που πάντα είναι ευγενική, εξυπηρετική και δίπλα μας σε οτιδήποτε χρειαστούμε! Συνεχίστε έτσι!
Γενικά δεν προτείνω οτιδήποτε σε κάποιον
άμεση εξυπηρέτηση
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Εξαιρετική συμπεριφορά συνεργατών σας και πολύ καλή γνώση ασφαλιζόμενου αντικειμένου
Καλή συνεργασια
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Ευγένεια , εξυπηρέτηση, ευκολία
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Δεν έχει αρκετούς συμβεβλιμενους γιατρούς στις Σερρες
Εξυπηρέτηση αψογη.
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Γρήγορη και άμεση ενημέρωση αλλά και εξυπηρέτηση σχετικά με το πρόγραμμα που ήθελα. Άμεση απάντηση στις ερωτήσεις μου.
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΙΑΣ ΜΟΥ.
Τέλεια εξυπηρέτηση με ευγένεια και πρόθυμοι να βοηθήσουν σε οτιδήποτε.
Η εξυπηρετηση
Η καλή συνεργασία με τους ασφαλιστές σας. Η άμεση εξυπηρέτηση.