ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Μιλάτε, σας ακούμε!

Η γνώμη σας είναι σημαντική για εμάς. Μία από τις βασικές μας αξίες είναι να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των ασφαλισμένων, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους. Θέλουμε να ακούμε τη γνώμη των πελατών μας και να γινόμαστε καλύτεροι. Για να το πετύχουμε, πραγματοποιούμε συστηματικά ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης πελατών- Net Promoter System.

Για τη διενέργεια της έρευνας NPS η Generali συνεργάζεται με τη Medallia, μια εταιρία που ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη και που διαθέτει εργαλεία για την αναγνώριση και μέτρηση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης στις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού.

Βαθμολογία

4/5

500 αξιολογήσεις πελατών

5 ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

  • ΥΓΕΙΑ

    4,2/5
    ΥΓΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ

    5/5
    ΥΓΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ

    3,8/5
    Η κατά την άποψή μου μεγάλη ετήσια αύξηση των ασφαλίστρων
    ΥΓΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ

    3/5
    Οι τελικοί όροι του ασφαλιστηρίου (και αυτοί για τους οποίους το απέρριψα τελικά), μου εστάλησαν μόνο όταν εκδόθηκε το ασφαλιστήριο και τα ασφάλιστρα του πρώτου χρόνου τραβήχτηκαν αυτόματα από τον τραπεζικό μου λογαριασμό. Τώρα θα πρέπει να περιμένω να μου επιστραφούν κάτι το οποίο θα είχε αποφευχθεί αν η διαδικασία ήταν η προφανής: πρώτα ενημερώνομαι για τους όρους (με όλες τις λεπτομέρειες), μετά αποδέχομαι και στο τέλος χρεώνομαι
    ΥΓΕΙΑ
  • ΣΠΙΤΙ

    3,4/5
    Η τιμή και η επικοινωνία με το τηλεφωνικό κέντρο
    ΣΠΙΤΙ
  • ΥΓΕΙΑ

    4,2/5
    Η εξυπηρέτηση σε νοσηλεία μου σε ιδιωτικό νοσοκομείο πριν 1 χρόνο
    ΥΓΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ

    5/5
    Η εταιρεία είναι η καλύτερη ασφαλιστική στην αγορά με απόσταση από οποιαδήποτε άλλη
    ΥΓΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ

    5/5
    Η ίδια η εμπειρία μου!
    ΥΓΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ

    4,5/5
    ΥΓΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ

    4,5/5
    ΥΓΕΙΑ