Αξιολογήσεις Πελατών

cover image ενημερωτικών εγγράφων για ασφάλιση αστικής ευθύνης της generali

Μιλάτε, σας ακούμε!

Η γνώμη σας είναι σημαντική για εμάς. Μία από τις βασικές μας αξίες είναι να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των ασφαλισμένων, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους. Θέλουμε να ακούμε τη γνώμη των πελατών μας και να γινόμαστε καλύτεροι. Για να το πετύχουμε, πραγματοποιούμε συστηματικά ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης πελατών- Net Promoter System.

Για τη διενέργεια της έρευνας NPS η Generali συνεργάζεται με τη Medallia, μια εταιρία που ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη και που διαθέτει εργαλεία για την αναγνώριση και μέτρηση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης στις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού.

Βαθμολογία

4.2/5

500 αξιολογήσεις πελατών

5 ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

  • AYTOKINHTO

    5/5
    Η εξυπηρέτηση του συνεργάτη σας
    AYTOKINHTO
  • AYTOKINHTO

    4,5/5
    Η εξυπηρέτηση που έχω απο τον εκπρώσοπο της Generali
    AYTOKINHTO
  • AYTOKINHTO

    5/5
    AYTOKINHTO
  • AYTOKINHTO

    4,2/5
    AYTOKINHTO
  • 5/5
    Αυτή η βαθμολογία είναι για το αίσθημα ασφάλειας που ένιωσα ήδη από τη συζήτησή μου με τον ασφαλιστικό σύμβουλο, ο οποίος δικαιώνει απόλυτα την Generali με το ενδιαφέρον του για τις αγωνίες του πελάτη, με την κατατοπιστικότητα και την ευγένειά του.
    ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • 5/5
    Η ιδανικότερη κατανόηση και επικοινωνία που θα μπορούσε κάποιος να έχει με τον ασφαλιστή του. Εγώ και η οικογένεια μου βρισκόμαστε στην Generalli για τον συνεργάτη σας
    ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ

    5/5
    ΥΓΕΙΑ
  • AYTOKINHTO

    4,2/5
    Δυνατή και σωστή εταιρεία
    AYTOKINHTO
  • AYTOKINHTO

    4,2/5
    AYTOKINHTO
  • AYTOKINHTO

    4,2/5
    Άμεση εξυπηρέτηση, εύρος καλύψεων και καλές τιμές
    AYTOKINHTO