ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Μιλάτε, σας ακούμε!

Η γνώμη σας είναι σημαντική για εμάς. Μία από τις βασικές μας αξίες είναι να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των ασφαλισμένων, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους. Θέλουμε να ακούμε τη γνώμη των πελατών μας και να γινόμαστε καλύτεροι. Για να το πετύχουμε, πραγματοποιούμε συστηματικά ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης πελατών- Net Promoter System.

Για τη διενέργεια της έρευνας NPS η Generali συνεργάζεται με τη Medallia, μια εταιρία που ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη και που διαθέτει εργαλεία για την αναγνώριση και μέτρηση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης στις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού.

Βαθμολογία

4.1/5

500 αξιολογήσεις πελατών

5 ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

  • AYTOKINHTO

    5/5
    Άριστη εξυπηρέτηση
    AYTOKINHTO
  • AYTOKINHTO

    5/5
    AYTOKINHTO
  • AYTOKINHTO

    4,2/5
    Πιστεύω ότι η Generali ειναι μιά αξιόπιστη ασφαλιστική εταιρία και δεν θα με απογοητεύσει εάν χρειαστώ τις υπηρεσίες της
    AYTOKINHTO
  • ΥΓΕΙΑ

    4,2/5
    ΥΓΕΙΑ
  • ΣΠΙΤΙ

    2,6/5
    Παρά πολύ ακριβή υπηρεσία
    ΣΠΙΤΙ
  • ΥΓΕΙΑ

    4,2/5
    ΥΓΕΙΑ
  • AYTOKINHTO

    3/5
    AYTOKINHTO
  • AYTOKINHTO

    3/5
    AYTOKINHTO
  • ΥΓΕΙΑ

    4,5/5
    Αξιόπιστη εταιρία, με καλό ασφαλιστικό πακέτο σε προσιτή τιμή
    ΥΓΕΙΑ
  • AYTOKINHTO

    2,6/5
    Όλοι οι γνωστοί και συγγενείς μου έχουν ασφαλισμένα τα αυτοκίνητά τους. Οι περισσότεροι στην Generali
    AYTOKINHTO