ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Μιλάτε, σας ακούμε!

Η γνώμη σας είναι σημαντική για εμάς. Μία από τις βασικές μας αξίες είναι να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των ασφαλισμένων, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους. Θέλουμε να ακούμε τη γνώμη των πελατών μας και να γινόμαστε καλύτεροι. Για να το πετύχουμε, πραγματοποιούμε συστηματικά ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης πελατών- Net Promoter System.

Για τη διενέργεια της έρευνας NPS η Generali συνεργάζεται με τη Medallia, μια εταιρία που ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη και που διαθέτει εργαλεία για την αναγνώριση και μέτρηση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης στις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού.

Βαθμολογία

4/5

500 αξιολογήσεις πελατών

5 ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

  • ΥΓΕΙΑ

    4,5/5
    Δεν υπάρχει κάποιο παράπονο στα χρόνια συνεργασίας
    ΥΓΕΙΑ
  • ΣΠΙΤΙ

    4,5/5
    Η άριστ εξυπηρέτηση
    ΣΠΙΤΙ
  • AYTOKINHTO

    4,2/5
    1) Η εικόνα που έχω για το brand της Generali Hellas στην ασφαλιστική αγορά. 2) Η επαγγελματική σχέση με τον ασφαλιστικό σύμβουλο της Generali Hellas
    AYTOKINHTO
  • ΥΓΕΙΑ

    5/5
    Έχετε εξαιρετικό συνεργάτη στον τόπο μου
    ΥΓΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ

    5/5
    ΥΓΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ

    3,8/5
    ΥΓΕΙΑ
  • AYTOKINHTO

    3,8/5
    AYTOKINHTO
  • ΣΠΙΤΙ

    3/5
    Καλοί οι όροι του συμβολαίου καθώς και η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών πλην όμως εφόσον δεν έχει γίνει χρήση του συμβολαίου η όποια θετική ή αρνητική εντύπωση για την ασφαλιστική σας εταιρεία δεν θα ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα
    ΣΠΙΤΙ
  • ΥΓΕΙΑ

    5/5
    Γιατί είμαι πολύ ευχαριστημένη με την εταιρεία Genarali
    ΥΓΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ

    4,2/5
    ΥΓΕΙΑ