ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Μιλάτε, σας ακούμε!

Η γνώμη σας είναι σημαντική για εμάς. Μία από τις βασικές μας αξίες είναι να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των ασφαλισμένων, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους. Θέλουμε να ακούμε τη γνώμη των πελατών μας και να γινόμαστε καλύτεροι. Για να το πετύχουμε, πραγματοποιούμε συστηματικά ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης πελατών- Net Promoter System.

Για τη διενέργεια της έρευνας NPS η Generali συνεργάζεται με τη Medallia, μια εταιρία που ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη και που διαθέτει εργαλεία για την αναγνώριση και μέτρηση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης στις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού.

Βαθμολογία

4.1/5

500 αξιολογήσεις πελατών

5 ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

  • AYTOKINHTO

    4,5/5
    AYTOKINHTO
  • ΥΓΕΙΑ

    3/5
    Προσπαθώ από τον Σεπτέμβρη του 2020 να δηλώσω το όνομα του παιδιού (2ου) και δεν τα έχω καταφέρει, βασικά εσείς δεν τα έχετε καταφέρει, συνέχεια κάνετε λάθος με άκυρες δικαιολογίες. Αν θέλετε καλέστε με στο 6936609989 για περαιτέρω διευκρινίσεις
    ΥΓΕΙΑ
  • AYTOKINHTO

    5/5
    Η άριστη συνεργασία
    AYTOKINHTO
  • ΥΓΕΙΑ

    3,8/5
    ΥΓΕΙΑ
  • AYTOKINHTO

    4,2/5
    AYTOKINHTO
  • AYTOKINHTO

    2,2/5
    Ειναι πολύ υψηλά τα ασφάλιστρα. Εξαιρτετικά υψηλά για τις εποχές που διανύουμε
    AYTOKINHTO
  • ΥΓΕΙΑ

    5/5
    ΥΓΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ

    1,4/5
    Ο λόγος για τη χαμηλή βαθμολογία μου είναι η αυθαίρετη, ετήσια αύξηση του κόστους του ασφαλιστικού μου συμβολαίου. Χωρίς να το ζητήσω, χωρίς να ερωτηθώ σχετικά, χωρίς να λάβω αναλυτική ενημέρωση, έρχομαι κάθε χρόνο αντιμέτωπος με επιστολή σας που με ενημερώνει ότι το τίμημα αυξάνεται σημαντικά (πάνω από 10% κάθε χρόνο), χωρίς κανένα στοιχείο ή αιτιολόγηση. Η παραπάνω «προσφορά» δεν μου δίνει καμία δυνατότητα επιλογής, παρά μόνο να τη δεχθώ ή να την απορρίψω, πράγμα που θα με φέρει πάλι στην κατάσταση αναζήτησης ασφαλιστικής εταιρείας, αξιολόγησης πολύπλοκων ασφαλιστικών πακέτων, πιθανών εξετάσεων για εμένα και τα μέλη της οικογένειάς μου, αλλά και άλλων χρονοβόρων διαδικασιών. Παράλληλα παρατηρώ ότι η εταιρεία σας απολαμβάνει σημαντική κερδοφορία τα τελευταία χρόνια, ο δείκτης τιμών καταναλωτή για την παροχή υπηρεσιών έχει αύξηση περίπου 1% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ ακόμη και ο δείκτης τιμών υγείας (ΔΤΥ) της ΕΛΣΤΑΤ, ποτέ δεν έχει φτάσει το 4% αύξησης σε ετήσια βάση. Τα παραπάνω δεδομένα θεωρώ ότι δημιουργούν δεδομένα καταχρηστικής, αθέμιτα κερδοσκοπικής συμπεριφοράς της εταιρείας σας προς εμένα αλλά και άλλους πελάτες σας. Ειδικά δε στη σημερινή κατάσταση, όπου τόσο η αλλαγή συμβολαίου/ εταιρείας είναι εξαιρετικά δύσκολη αλλά και οι υπηρεσίες σχετικές με την υγεία διέπονται από ακόμη πιο αυστηρό πλαίσιο εποπτείας. Αν θέλετε να αυξάνετε το τίμημα των υπηρεσιών σας με ορθό και νόμιμο τρόπο, πρέπει να μας δίνετε το σύνολο των πληροφοριών (όπως οι παραπάνω που σας παραθέτω) και το σκεπτικό της αύξησης ή της κάθε συνιστώσας της, σε σχέση με την κατάσταση της αγοράς και την στοχευόμενη κερδοφορία σας. Αν δε τα κέρδη της εταιρείας σας αυξάνονται από έτος σε έτος ή αν ξεπερνούν το μέσο και εύλογο κέρδος ανάλογων εταιρειών, και αν κάθε χρόνο παρά τις εκκλήσεις πελατών σας συνεχίζετε την ίδια συμπεριφορά χωρίς καμία βελτίωση ή θεραπεία, καταλαβαίνετε ότι κάποιος πελάτης σας θα είχε πολλά να πει, αν ήθελε κάποτε να διερευνήσει περαιτέρω το θέμα με τις ρυθμιστικές αρχές
    ΥΓΕΙΑ
  • AYTOKINHTO

    5/5
    Η πιο αξιόπιστη ασφαλιστική, πάντα πολύ άμεση στην ανταπόκριση και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να νοιώθεις μεγάλη ασφάλεια
    AYTOKINHTO
  • AYTOKINHTO

    2,6/5
    AYTOKINHTO