Αξιολογήσεις Πελατών

cover image ενημερωτικών εγγράφων για ασφάλιση αστικής ευθύνης της generali

Μιλάτε, σας ακούμε!

Η γνώμη σας είναι σημαντική για εμάς. Μία από τις βασικές μας αξίες είναι να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των ασφαλισμένων, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους. Θέλουμε να ακούμε τη γνώμη των πελατών μας και να γινόμαστε καλύτεροι. Για να το πετύχουμε, πραγματοποιούμε συστηματικά ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης πελατών- Net Promoter System.

Για τη διενέργεια της έρευνας NPS η Generali συνεργάζεται με τη Medallia, μια εταιρία που ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη και που διαθέτει εργαλεία για την αναγνώριση και μέτρηση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης στις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού.

Βαθμολογία

4.2/5

500 αξιολογήσεις πελατών

5 ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

  • ΣΠΙΤΙ

    5/5
    Άμεση ανταπόκριση και καθοδήγηση εκ μέρους της πρακτόρισσας στην κλήση μου για την ζημία (εισροή νερού στο ρετιρέ μου μετά από νεροποντή). Παρόμοια εξαιρετική εξυπηρέτηση από τους πραγματογνώμονες και υπενθυμίσεις. Τέλος, άμεση πληρωμή. Πολύ ευχαριστημένος.
    ΣΠΙΤΙ
  • AYTOKINHTO

    3,8/5
    AYTOKINHTO
  • ΥΓΕΙΑ

    4,5/5
    Αμεσότητα στην εξυπηρέτηση/ κάλυψη
    ΥΓΕΙΑ
  • 4,5/5
    Εξυπηρετήθηκα άμεσα από τον συνεργάτη μου και η διαδικασία ήταν εύκολη και γρήγορη.
    ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • AYTOKINHTO

    5/5
    Ο συνεργάτης μου είναι εγγύηση
    AYTOKINHTO
  • ΥΓΕΙΑ

    4,5/5
    Χαμηλό κόστος! Όταν χρησιμοποιήσω την ασφάλεια τότε θα έχω πλήρη εικόνα αν αξίζουν όσα υπόσχεστε!
    ΥΓΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ

    5/5
    Η τιμή του medical prime σε σχέση με τις παροχές του.
    ΥΓΕΙΑ
  • AYTOKINHTO

    4,2/5
    Δεν είχα κάποιο πρόβλημα απλά η εφαρμογή με τα χιλιόμετρα δεν λειτουργεί καλά.
    AYTOKINHTO
  • AYTOKINHTO

    4,5/5
    Άμεση εξυπηρέτηση και σαφής κατάρτηση του ασφαλιστικού συμβούλου μου.
    AYTOKINHTO
  • AYTOKINHTO

    5/5
    Η άμεση εξυπηρέτηση
    AYTOKINHTO