ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

cover image ενημερωτικών εγγράφων για ασφάλιση αστικής ευθύνης της generali

Μιλάτε, σας ακούμε!

Η γνώμη σας είναι σημαντική για εμάς. Μία από τις βασικές μας αξίες είναι να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των ασφαλισμένων, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους. Θέλουμε να ακούμε τη γνώμη των πελατών μας και να γινόμαστε καλύτεροι. Για να το πετύχουμε, πραγματοποιούμε συστηματικά ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης πελατών- Net Promoter System.

Για τη διενέργεια της έρευνας NPS η Generali συνεργάζεται με τη Medallia, μια εταιρία που ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη και που διαθέτει εργαλεία για την αναγνώριση και μέτρηση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης στις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού.

Βαθμολογία

4.1/5

500 αξιολογήσεις πελατών

5 ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

  • AYTOKINHTO

    5/5
    Άμεση και ευγενική εξυπηρέτηση με κάλυψη των αναγκών μου
    AYTOKINHTO
  • AYTOKINHTO

    3,8/5
    Καλές υπηρεσίες, αλλά σε σχετικά υψηλές τιμές
    AYTOKINHTO
  • ΥΓΕΙΑ

    3/5
    ΥΓΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ

    3,8/5
    Δεν την εχω χρειαστεί ευτυχώς ακόμη. Από τον ασφαλιστή μου και τα λεγόμενά του βαθμολογώ με επιφύλαξη
    ΥΓΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ

    4,5/5
    ΥΓΕΙΑ
  • AYTOKINHTO

    3/5
    AYTOKINHTO
  • ΥΓΕΙΑ

    4,5/5
    Πολύ καλή εξυπηρέτηση. Οπότε χρειάστηκα ενημέρωση για κάτι, εξυπηρετήθηκα εύκολα. Ευγενικό προσωπικό
    ΥΓΕΙΑ
  • AYTOKINHTO

    4,2/5
    AYTOKINHTO
  • AYTOKINHTO

    5/5
    AYTOKINHTO
  • ΥΓΕΙΑ

    4,2/5
    ΥΓΕΙΑ