ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Μιλάτε, σας ακούμε!

Η γνώμη σας είναι σημαντική για εμάς. Μία από τις βασικές μας αξίες είναι να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των ασφαλισμένων, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους. Θέλουμε να ακούμε τη γνώμη των πελατών μας και να γινόμαστε καλύτεροι. Για να το πετύχουμε, πραγματοποιούμε συστηματικά ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης πελατών- Net Promoter System.

Για τη διενέργεια της έρευνας NPS η Generali συνεργάζεται με τη Medallia, μια εταιρία που ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη και που διαθέτει εργαλεία για την αναγνώριση και μέτρηση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης στις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού.

Βαθμολογία

4/5

500 αξιολογήσεις πελατών

5 ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

  • AYTOKINHTO

    5/5
    AYTOKINHTO
  • ΥΓΕΙΑ

    4,2/5
    ΥΓΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ

    3,8/5
    Ο ιατρικός έλεγχος μέσω τηλεφώνου και η ασυνεννοησία τους
    ΥΓΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ

    4,2/5
    Εξυπηρέτηση
    ΥΓΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ

    3,8/5
    ΥΓΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ

    2,6/5
    Αύξηση τιμών
    ΥΓΕΙΑ
  • AYTOKINHTO

    3,4/5
    AYTOKINHTO
  • 5/5
    Οι αντιπρόσωποι που μας παρουσίασαν το επενδυτικό προϊόν, μας εξήγησαν εύληπτα την κάθε λεπτομέρεια
  • AYTOKINHTO

    3,4/5
    AYTOKINHTO
  • AYTOKINHTO

    3/5
    Σχετικά ακριβές υπηρεσίες
    AYTOKINHTO