Αξιολογήσεις Πελατών

cover image ενημερωτικών εγγράφων για ασφάλιση αστικής ευθύνης της generali

Μιλάτε, σας ακούμε!

Η γνώμη σας είναι σημαντική για εμάς. Μία από τις βασικές μας αξίες είναι να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των ασφαλισμένων, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους. Θέλουμε να ακούμε τη γνώμη των πελατών μας και να γινόμαστε καλύτεροι. Για να το πετύχουμε, πραγματοποιούμε συστηματικά ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης πελατών- Net Promoter System.

Για τη διενέργεια της έρευνας NPS η Generali συνεργάζεται με τη Medallia, μια εταιρία που ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη και που διαθέτει εργαλεία για την αναγνώριση και μέτρηση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης στις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού.

Βαθμολογία

4.3/5

500 αξιολογήσεις πελατών

5 ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

  • AYTOKINHTO

    5/5
    Η καλή συνεργασία
    AYTOKINHTO
  • AYTOKINHTO

    4,2/5
    Συνεπέστατοι και γρήγοροι στον τόπο του ατυχήματος που μου είχε συμβεί
    AYTOKINHTO
  • AYTOKINHTO

    5/5
    Επαγγελματικότητα και άρτια οργάνωση
    AYTOKINHTO
  • ΥΓΕΙΑ

    4,5/5
    Άψογη εξυπηρέτηση
    ΥΓΕΙΑ
  • AYTOKINHTO

    5/5
    Αξιοπιστία και σιγουριά
    AYTOKINHTO
  • ΥΓΕΙΑ

    2,6/5
    Η επιπλέον ετήσια αναπροσαρμογή (πέραν της ηλικίας) η οποία επιβλήθηκε από την εταιρία ενώ όταν έγινε το συμβόλαιο το ασφάλιστρο του συμβολαίου είναι σταθερό
    ΥΓΕΙΑ
  • AYTOKINHTO

    4,5/5
    Όλα κάλα
    AYTOKINHTO
  • ΥΓΕΙΑ

    4,5/5
    Άμεση ανταπόκριση τόσο του ασφαλιστικού συμβούλου, όσο και της ασφαλιστικής εταιρείας. Έγκαιρη ενημέρωση και τροποποίηση του συμβολαίου. Άμεση κάλυψη βασικών παροχών της ασφαλιστικής κάλυψης κι έρευνας για τη δημιουργία προφίλ του αιτούντος.
    ΥΓΕΙΑ
  • AYTOKINHTO

    5/5
    Άμεση ανταπόκριση όταν χρειάστηκε
    AYTOKINHTO
  • AYTOKINHTO

    4,5/5
    Γιατί είμαι ευχαριστημένος από τη συνεργασία με την εταιρία
    AYTOKINHTO