Αξιολογήσεις Πελατών

cover image ενημερωτικών εγγράφων για ασφάλιση αστικής ευθύνης της generali

Μιλάτε, σας ακούμε!

Η γνώμη σας είναι σημαντική για εμάς. Μία από τις βασικές μας αξίες είναι να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των ασφαλισμένων, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους. Θέλουμε να ακούμε τη γνώμη των πελατών μας και να γινόμαστε καλύτεροι. Για να το πετύχουμε, πραγματοποιούμε συστηματικά ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης πελατών- Net Promoter System.

Για τη διενέργεια της έρευνας NPS η Generali συνεργάζεται με τη Medallia, μια εταιρία που ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη και που διαθέτει εργαλεία για την αναγνώριση και μέτρηση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης στις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού.

Βαθμολογία

4.2/5

500 αξιολογήσεις πελατών

5 ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

  • 5/5
    ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ

    4,5/5
    ΥΓΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ

    3,8/5
    ΥΓΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ

    5/5
    Service
    ΥΓΕΙΑ
  • AYTOKINHTO

    1,8/5
    AYTOKINHTO
  • ΣΠΙΤΙ

    5/5
    ΣΠΙΤΙ
  • ΥΓΕΙΑ

    5/5
    Άμεση εξυπηρέτηση και διαχείριση του περιστατικού
    ΥΓΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ

    1/5
    Η εταιρία δεν ασχολείται με τους πελάτες
    ΥΓΕΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ

    5/5
    ΥΓΕΙΑ
  • AYTOKINHTO

    4,5/5
    Γνωστή στο χώρο. Οικονομική
    AYTOKINHTO