ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Μιλάτε, σας ακούμε!

Η γνώμη σας είναι σημαντική για εμάς. Μία από τις βασικές μας αξίες είναι να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των ασφαλισμένων, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους. Θέλουμε να ακούμε τη γνώμη των πελατών μας και να γινόμαστε καλύτεροι. Για να το πετύχουμε, πραγματοποιούμε συστηματικά ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης πελατών- Net Promoter System.

Για τη διενέργεια της έρευνας NPS η Generali συνεργάζεται με τη Medallia, μια εταιρία που ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη και που διαθέτει εργαλεία για την αναγνώριση και μέτρηση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης στις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού.

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

4.1/5

500 αξιολογήσεις πελατών

5 ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

  • ΥΓΕΙΑ

    4,2/5
  • AYTOKINHTO

    4,5/5
    Η εξυπηρέτηση του τοπικού συνεργαζόμενου πράκτορα και η τηλεφωνική συνομιλία
  • ΥΓΕΙΑ

    4,5/5
    Είμαι ευχαριστημένος με τις υπηρεσίες που προσφέρει η Generali. Πάντα εξυπηρετικοί σε όποιες απορίες μπορεί να έχουμε.
  • ΥΓΕΙΑ

    4,2/5
    Σοβαρή και σταθερή ασφαλιστική
  • ΣΠΙΤΙ

    3,8/5
    Η έως τώρα καλή συνεργασία
  • AYTOKINHTO

    4,5/5
    Η άψογη εξυπηρέτηση και συνεργασία
  • ΥΓΕΙΑ

    4,2/5
    Είμαι αρκετά ευχαριστημένος
  • ΥΓΕΙΑ

    5/5
    Η άψογη συνεργασία και η ανταπόκριση της όταν χρειάστηκε
  • ΥΓΕΙΑ

    4,5/5
    Εξυπηρέτηση
  • AYTOKINHTO

    4,5/5
    Πολύ καλή εξυπηρέτηση