ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Μιλάτε, σας ακούμε!

Η γνώμη σας είναι σημαντική για εμάς. Μία από τις βασικές μας αξίες είναι να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των ασφαλισμένων, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους. Θέλουμε να ακούμε τη γνώμη των πελατών μας και να γινόμαστε καλύτεροι. Για να το πετύχουμε, πραγματοποιούμε συστηματικά ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης πελατών- Net Promoter System.

Για τη διενέργεια της έρευνας NPS η Generali συνεργάζεται με τη Medallia, μια εταιρία που ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη και που διαθέτει εργαλεία για την αναγνώριση και μέτρηση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης στις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού.

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

4/5

500 αξιολογήσεις πελατών

5 ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

  • ΥΓΕΙΑ

    5/5
    Η άψογη εξυπηρέτηση του αντιπροσώπού σας και φυσικά η ποικιλία προγραμμάτων που προσφέρετε
  • ΥΓΕΙΑ

    4,2/5
    Θεωρώ πώς είναι μια αξιόπιστη εταιρεία
  • ΥΓΕΙΑ

    4,5/5
    Ευελιξία στην επιλογή προγράμματος!!
  • ΣΠΙΤΙ

    5/5
    Υψηλό επίπεδο υπηρεσιών
  • AYTOKINHTO

    4,5/5
  • AYTOKINHTO

    5/5
    Επειδή δεν σας χρειαστήκαμε ακόμη, για να έχουμε άποψη, θα σας προτείνουμε επειδή έχουν ωραία φωνή οι τηλεφωνήτριες.
  • AYTOKINHTO

    5/5
    Έχω μείνει ευχαριστημένη με την εταιρεία
  • ΥΓΕΙΑ

    3/5
  • ΥΓΕΙΑ

    4,5/5
    Ποιότητα στο service
  • ΥΓΕΙΑ

    3,4/5