Πληροφορίες Ατομικών Ασφαλιστηρίων Υγείας

Το πρόγραμμα υγείας που έχετε επιλέξει, έχει σχεδιαστεί ώστε να σας προσφέρει ολοκληρωμένη προστασία. Σας ακολουθεί σε κάθε φάση της ζωής σας, θέτοντας στη διάθεσή σας τις υπηρεσίες εκείνες που είναι απαραίτητες για την αντιμετώπιση κάθε σας προγραμματισμένης ή έκτακτης ανάγκης, από την πρόληψη έως την αποκατάσταση.

Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας Generali

Βρισκόμαστε δίπλα σας, 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο, για κάθε σας ανάγκη. Καλέστε στο 210 8096100, ώστε να:

  1. Λάβετε καθοδήγηση και ιατρικές πληροφορίες
  2. Κλείσετε ραντεβού για διαγνωστικές εξετάσεις ή/ και επίσκεψη σε ιατρό δικτύου, βάσει των όρων του ασφαλιστηρίου σας
  3. Ενημερώσετε για έκτακτα περιστατικά και τη μετάβασή σας στο νοσοκομείο ή την προγραμματισμένη νοσηλεία σας ώστε να διευκολυνθείτε κατά τη διαδικασία εισαγωγής
  4. Λάβετε πληροφορίες για τα συνεργαζόμενα νοσηλευτικά ιδρύματα τα οποία μπορείτε να απευθυνθείτε

Mάθετε περισσότερα για την ασφάλισή σας και τη διαδικασία αιτήματος αποζημίωσης.

Είμαι πελάτης:

Generali

Πρώην AXA

My Check-In

Σε περίπτωση νοσηλείας σας, μπορείτε να γνωρίζετε τουλάχιστον μία εργάσιμη ημέρα πριν την εισαγωγή σας στο νοσηλευτικό ίδρυμα, εάν δικαιούστε κάλυψη ή όχι. Τι πρέπει να κάνετε:

  • Να συμπληρώσετε το έντυπο «My Check-In» που θα βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας και μαζί με την γνωμάτευση του θεράποντα γιατρού σας τα στείλετε στο email check-in@generali.gr, τουλάχιστον 2 εργάσιμες ημέρες πριν την προγραμματισμένη νοσηλεία σας
  • Εφόσον έχετε προγραμματίσει & μας ενημερώσει για τη νοσηλεία σας, εμείς επικοινωνούμε απευθείας με το συμβεβλημένο νοσηλευτικό ίδρυμα για την κάλυψή σας. Μόλις λάβετε τη βεβαίωση κάλυψης, απλά ενημερώνετε το γραφείο κίνησης του νοσηλευτικού ιδρύματος ότι έχετε ήδη λάβει βεβαίωση κάλυψης από εμάς

Η υπηρεσία δεν αφορά σε έκτακτα περιστατικά.

Frequent Check-Up Discount

Βάλτε την πρόληψη στη ζωή σας και κερδίστε πολλαπλά, προστατεύοντας την υγείας σας και κερδίζοντας έκπτωση στο ασφάλιστρό σας! Πραγματοποιώντας το ετήσιο check-up σας η Generali σας επιβραβεύει με έκπτωση ασφαλίστρων στην ετήσια ανανέωση του προγράμματος Mediσυν3 και Alpha Global Medical Care. Επιπλέον, για κάθε πραγματοποίηση ετήσιου check-up και από τα υπόλοιπα ασφαλισμένα μέλη κερδίζετε επιπλέον έκπτωση ασφαλίστρων για κάθε έναν από αυτά.

Πώς μπορώ να πάρω την έκπτωση Frequent Check Up Discount;

  • Όλα τα ασφαλισμένα μέλη μπορούν να επωφεληθούν από την ενέργεια αυτή
  • Η παροχή έκπτωσης ισχύει στην επόμενη ανανέωση του ασφαλιστηρίου σας, εφόσον πραγματοποιήσετε τον προληπτικό έλεγχο υγείας σας έως και 3 μήνες πριν την ανανέωση του
  • Το δωρεάν ετήσιο check-up σας παρέχετε εάν έχετε εξωνοσοκομειακό πρόγραμμα, καλώντας το Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας Generali στο 210 8096100. Σε αντίθετη περίπτωση, έχουμε εξασφαλίσει αποκλειστικά για εσάς ετήσιο check-up σε προνομιακή τιμή, στα συνεργαζόμενα διαγνωστικά κέντρα του Ομίλου Affidea και μπορείτε να κλείσετε το ραντεβού σας στο 213 0178527

DOWNLOAD

Έντυπο «My Check-In»

σύμβολο σελίδας κόκκινου χρώματος για pdf αρχείο

Συχνές ερωτήσεις

Ποια είναι τα συνεργαζόμενα νοσηλευτικά ιδρύματα και γιατί να τα επιλέξω;

Μπορείτε να ενημερωθείτε για τα συνεργαζόμενα νοσηλευτικά ιδρύματα εδώ, επιλέγοντας «Πρώην ΑΧΑ».

Προτείνεται να επιλέγετε συνεργαζόμενα νοσηλευτικά ιδρύματα καθώς δεν χρειάζεται να εκταμιεύσετε χρήματα κατά το εξιτήριό σας, πέρα από τη συμμετοχή σας βάσει των Όρων του Ασφαλιστηρίου σας.

Επιπλέον, στα Ειδικά Συμβεβλημένα Νοσηλευτικά Ιδρύματα κάνοντας χρήση του ασφαλιστικού σας φορέα, μειώνεται η συμμετοχή σας στο κόστος της καλυπτόμενης νοσηλείας.

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για τις καλύψεις μου;

Μπορείτε να ενημερωθείτε για τις καλύψεις σας, είτε από τον Ασφαλιστικό σας Σύμβουλο, είτε καλώντας το Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο στο 210 8096100, είτε από την ψηφιακή πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών MyGenerali.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση έκτακτου περιστατικού;

Σε περίπτωση έκτακτου περιστατικού μπορείτε να καλέσετε το Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας στο 210 8096100 ώστε να ενημερωθείτε για τα Προνόμια που διαθέτετε σύμφωνα με το Πρόγραμμά σας στα συμβεβλημένα νοσηλευτικά ιδρύματα.

Επιπλέον, σε περίπτωση επείγουσας νοσηλείας θα πρέπει εσείς ή συγγενικό σας πρόσωπο να ενημερώσετε εντός 48 ωρών από την εισαγωγή  στο νοσοκομείο, ώστε να σας παρέχουμε διευκρινίσεις σχετικά με την ασφαλιστική σας κάλυψη.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση νοσηλείας μου σε συμβεβλημένο νοσηλευτικό ίδρυμα;

Σε περίπτωση νοσηλείας σας σε συμβεβλημένο νοσηλευτικό ίδρυμα, και αφού έχετε ενημερώσει για την νοσηλεία σας το Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο της Generali, δηλώνετε κατά την εισαγωγή σας στο Γραφείο Κίνησης, τον αριθμό του ασφαλιστηρίου σας και την ασφαλιστική σας εταιρία.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση νοσηλείας μου σε μη συμβεβλημένο νοσηλευτικό ίδρυμα;

Σε περίπτωση που επιλέξετε μη συμβεβλημένο νοσηλευτικό ίδρυμα είναι σημαντικό να ενημερωθείτε πριν την εισαγωγή σας σε αυτό για τις καλύψεις του ασφαλιστηρίου σας και τη διαδικασία απολογιστικής αποζημίωσή σας. Ενημερώστε καλώντας το Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο στο 210 8096100 για την προγραμματισμένη νοσηλεία σας, τουλάχιστον μία (1) ημέρα πριν την επικείμενη εισαγωγή σας ώστε να σας δοθούν όλες οι απαραίτητες κατευθύνσεις.

Πώς μπορώ να αποζημιωθώ για τα έξοδα νοσηλείας μου;

Για να κάνετε αίτημα αποζημίωσης για τα έξοδα νοσηλείας σας, πρέπει να συμπληρώσετε την Αίτηση Αποζημίωσης Ατομικού Συμβολαίου Ζωής και Υγείας  εντός οκτώ (8) ημερών από το περιστατικό και εάν είναι δυνατόν πριν την έξοδό σας από το νοσηλευτικό ίδρυμα.

Επιπλέον, μαζί με τη Αίτηση, θα χρειαστεί να προσκομίσετε ταχυδρομικώς στα γραφεία της Εταιρίας, όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά (διαφέρουν για κάθε παροχή και κατά περίπτωση) και τις πρωτότυπες αποδείξεις εξόδων νοσηλείας και αμοιβών γιατρών.

Τι είναι το εκπιπτόμενο ποσό ή απαλλαγή;

«Εκπιπτόμενο ποσό» ή «απαλλαγή» είναι το ποσό που αναγράφεται στο ασφαλιστήριο σας και το οποίο αφορά τη συμμετοχή σας στην εκάστοτε νοσηλεία.

Το ποσό αυτό αφαιρείται από το σύνολο των αναγνωριζομένων εξόδων για κάθε νοσηλεία από ασθένεια ή ατύχημα που καλύπτεται από το ασφαλιστήριο.

Έχω πληρώσει και δεν έχω λάβει το ασφαλιστήριό μου

Αν είστε ψηφιακός πελάτης , θα λάβετε ενημερωτικό email μετά την εξόφληση του, μέσω του οποίου έχετε την δυνατότητα να συνδεθείτε στην πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών MyGenerali και να πραγματοποιήσετε τη λήψη του σχετικού εγγράφου.

Αν δεν είστε ψηφιακός πελάτης, θα σας στείλουμε το ασφαλιστήριό σας στη διεύθυνση αλληλογραφίας που μας έχετε δηλώσει, εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία εξόφλησης του. 

Είμαι κάτοχος Mediσυν 3. Πού μπορώ να βρω τον πίνακα βαρύτητας χειρουργικών επεμβάσεων που ισχύει για το πρόγραμμα μου;

Πατήστε εδώ για να δείτε τον σχετικό πίνακα

MyGenerali

Με στόχο να απολαμβάνετε άμεση και εύκολη πρόσβαση, 24/7, σε όλες τις υπηρεσίες της Generali, έχουμε δημιουργήσει για εσάς το MyGenerali, την ψηφιακή πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών. Με το MyGenerali μπορείτε να:

  • Ενημερωθείτε για τις καλύψεις και τις παροχές του ασφαλιστηρίου σας
  • Πραγματοποιήσετε αναγγελία νοσηλείας
  • Λάβετε προέγκριση νοσηλείας
  • Κλείσετε ραντεβού με γιατρό και διαγνωστικό κέντρο, ή για check up
  • Υποβάλλετε ιατρικά έξοδα και παρακολουθήστε την πορεία αποζημίωσής τους
  • Αποκτήσετε άμεση πρόσβαση σε όλες τις Υπηρεσίες του προγράμματός σας

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ

MY GENERALI

Ασφάλεια σε κάθε σας βήμα

Συχνές ερωτήσεις

Με ποιους τρόπους μπορώ να κλείσω ραντεβού για ιατρική εξέταση ή διαγνωστικές εξετάσεις;

Οποιαδήποτε κάλυψη του ασφαλιστηρίου σας και αν θέλετε να αξιοποιήσετε (ραντεβού για check-up, διενέργεια διαγνωστικών εξετάσεων ή ραντεβού με γιατρό), θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε πρώτα με την εταιρία. Με τον τρόπο αυτό, η Generali αναλαμβάνει τον προγραμματισμό της σχετικής ιατρικής εξέτασης ή της επίσκεψης καθώς και την έγκριση των διαγνωστικών εξετάσεων με τους συνεργαζόμενους γιατρούς και τα συνεργαζόμενα διαγνωστικά κέντρα. Μπορείτε να επιλέξετε όποιον από τους παρακάτω τρόπους επικοινωνίας σας εξυπηρετεί:

  • Τηλεφωνικά, καλώντας στο Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας Generali στο 210-8096100 ή στο 18112
  • Μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας εξυπηρέτησης πελατών MyGenerali (διαθέσιμη από υπολογιστή και εφαρμογή για κινητά και tablets). Συγκεκριμένα, μέσα από την εφαρμογή έχετε τη δυνατότητα να κλείσετε ραντεβού σε ημέρα και ώρα της επιλογής σας, εύκολα και γρήγορα, όπου κι αν βρίσκεστε. Δείτε πώς εδώ.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση εισαγωγής μου σε νοσοκομείο;

Είναι εξαιρετικά σημαντικό να επικοινωνείτε με την Generali προκειμένου να ενημερώσετε για την εισαγωγή σας σε νοσοκομείο, είτε πρόκειται για προγραμματισμένη νοσηλεία είτε για έκτακτο/ επείγον περιστατικό. Με τον τρόπο αυτό, θα ενεργοποιήσετε τις σχετικές παροχές του ασφαλιστηρίου σας και θα μπορέσετε να κινητοποιήσετε τη διαδικασία αποζημίωσής σας.

Μπορείτε να επιλέξετε να επικοινωνήσετε με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Τηλεφωνικά, στο Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας Generali, στο 210-80.96.100 ή στο 18112 ή
  • Υποβάλλοντας αίτημα αναγγελίας ή προέγκρισης νοσηλείας μέσω του MyGenerali, της ψηφιακής πλατφόρμας εξυπηρέτησης πελατών (διαθέσιμη από υπολογιστή και εφαρμογή για tablets και κινητά). Δείτε περισσότερα εδώ.

Πώς καλύπτομαι σε περίπτωση νοσηλείας μου;

Σε περίπτωση που χρειαστεί να νοσηλευτείτε, σας καλύπτουμε σε ποσοστό 100% στην Ελλάδα και το εξωτερικό και σε ποσοστό 95% συγκεκριμένα για ΗΠΑ και Καναδά. Στην Ελλάδα, η κάλυψη αφορά τα έξοδα νοσηλείας τόσο σε δημόσια όσο και σε ιδιωτικά νοσοκομεία, συνεργαζόμενα ή μη εφόσον καταβάλετε το ποσό τυχόν συμμετοχής σας.

Σε περίπτωση χειρουργικής επέμβασης χωρίς διανυκτέρευση, η επιλογή του νοσοκομείου (δημόσιο ή ιδιωτικό) είναι αυτή που καθορίζει το εάν θα καταβάλλετε το ποσό τυχόν συμμετοχής σας καθώς η καταβολή γίνεται μόνο σε περίπτωση επιλογής ιδιωτικού νοσοκομείου (συνεργαζόμενου ή μη).

Οι ασφαλισμένοι των Προγραμμάτων Medical Prime και Medical Select απολαμβάνουν απευθείας κάλυψη στο δίκτυο των νοσοκομείων του προγράμματός τους στην Ελλάδα εφόσον καταβάλλουν το ποσό τυχόν συμμετοχής τους. Στο εξωτερικό καλύπτονται σε ποσοστό 100% εκτός από ΗΠΑ και Καναδά όπου το ποσοστό κάλυψης είναι 90%.

Πώς μπορώ να αποζημιωθώ σε περίπτωση νοσηλείας μου;

Σε περίπτωση που η νοσηλεία σας πραγματοποιηθεί σε Συνεργαζόμενο ή Ειδικά Συνεργαζόμενο Νοσοκομείο στην Ελλάδα και έχει ενημερωθεί η εταιρία, η κάλυψη είναι απευθείας. Η ενημέρωση της  εταιρίας γίνεται με κάποιον από τους παρακάτω τρόπους:

  • Τηλεφωνικά, καλώντας στο Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας Generali στο 210-8096100 ή στο 18112
  • Ηλεκτρονικά στο lifeclaimsapproval@generali.gr ή
  • Μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας εξυπηρέτησης πελατών MyGenerali (διαθέσιμη από υπολογιστή και εφαρμογή για κινητά και tablets). Από εδώ, μπορείτε να αξιοποιήσετε μια σειρά από δυνατότητες όπως να υποβάλλετε τα ιατρικά σας έξοδα και να παρακολουθείτε την πορεία τους. Με αυτόν τον τρόπο, θα είστε ανά πάσα στιγμή ενήμεροι για την εξέλιξη της διαδικασίας αποζημίωσής σας. Μάθετε περισσότερα εδώ.

Είναι πολύ σημαντικό να μεριμνήσετε για την ενημέρωση της Generali καθώς σε διαφορετική περίπτωση δε θα ενεργοποιηθεί η απευθείας κάλυψη.

Σε περίπτωση προγραμματισμένης νοσηλείας στο εξωτερικό ο ασφαλισμένος θα πρέπει να ενημερώσει τουλάχιστον 10 ημέρες πριν την είσοδό του στο νοσοκομείο και να υποβάλλει όλα τα νόμιμα παραστατικά που θα ζητήσει η Εταιρία, μετά την έξοδό του από αυτό. Τα παραστατικά αυτά θα πρέπει να είναι οπωσδήποτε θεωρημένα από Αρμόδιες Αρχές και νόμιμα μεταφρασμένα.

Ποια δικαιολογητικά απαιτούνται σε περίπτωση νοσηλείας μου σε μη συμβεβλημένο νοσοκομείο;

Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, είναι:

  • Το Έντυπο «Αίτημα Αποζημίωσης» συμπληρωμένο και υπογεγραμμένο
  • Το Έντυπο «Θεράποντος Γιατρού» συμπληρωμένο, υπογεγραμμένο και με τη σφραγίδα του γιατρού
  • Ο πλήρης Ιατρονοσηλευτικός Φάκελος που περιλαμβάνει το εισιτήριο και το εξιτήριο, τα ιατρικά πορίσματα – και τις γνωματεύσεις των θεραπόντων γιατρών, τα αποτελέσματα των εργαστηριακών ή και απεικονιστικών εξετάσεων και τα φύλλα νοσηλείας
  • Αντίγραφο της πρώτης σελίδας του Τραπεζικού Βιβλιαρίου ή οποιοδήποτε αποδεικτικό στο οποίο αναγράφεται το IBAN

Τα δικαιολογητικά στο εξωτερικό πρέπει να είναι μεταφρασμένα και θεωρημένα.

Επιπλέον δικαιολογητικά που μπορεί να ζητηθούν ανάλογα με το περιστατικό είναι ενδεικτικά:

  • Το πρακτικό χειρουργείου
  • Η ιστολογική εξέταση
  • Η πρωτότυπη βεβαίωση συμμετοχής άλλου ασφαλιστικού φορέα (δημόσιου ή ιδιωτικού) σε περίπτωση συμμετοχής του 

Τι είναι η Συμμετοχή; Μπορώ να επιλέξω ποσό Συμμετοχής;

Συμμετοχή είναι το ποσό ή ποσοστό που καταβάλει ο ασφαλισμένος στα έξοδα σε περίπτωση ενεργοποίησης των παροχών και των καλύψεων του. Το ποσό αυτό το επιλέγει κατά τη σύναψη του Ασφαλιστηρίου και αναγράφεται στον Πίνακα Καλύψεων. 

Σας συμφέρει να επιλέξετε ποσό συμμετοχής, καθώς μειώνει το ύψος των ασφαλίστρων σας και με αυτό τον τρόπο απολαμβάνετε χαμηλό ετήσιο ασφάλιστρο. Επιπλέον, εάν κάνετε ταυτόχρονη χρήση άλλου ασφαλιστικού φορέα (δημόσιου ή ιδιωτικού), μπορείτε να δείτε τη συμμετοχή σας να μειώνεται ή ακόμα και να μηδενίζεται σε σχέση με το ποσό που έχει καταβάλλει ο άλλος φορέας. Έτσι, ουσιαστικά, εκταμιεύετε από μηδενικό έως πολύ μικρό ποσό για τα έξοδά σας.

Πώς μπορώ να συνδυάσω το πρόγραμμά μου με τις παροχές του ασφαλιστικού μου φορέα; Ποια τα οφέλη;

Μπορείτε να κάνετε ταυτόχρονη χρήση του ασφαλιστικού σας φορέα. Με αυτό τον τρόπο, μπορείτε να μειώσετε το ποσό τυχόν συμμετοχής σας και να επωφεληθείτε από την καταβολή του αντιστοιχου επιδόματος καλής χρήσης του ασφαλιστηρίου.