Ασφάλεια Επιχείρησης – Πληροφορίες

Η ασφάλιση της επιχείρησής σας είναι η καλύτερη διασφάλιση της επένδυσής σας. Στην Generali, είμαστε δίπλα σας με ένα σύστημα παροχών και υπηρεσιών που ενεργοποιούνται σε περίπτωση απροόπτου και εξασφαλίζουν την ομαλή συνέχιση των εργασιών σας.

Αναγγελία ζημιάς

Σε περίπτωση ζημιάς της επιχείρησής σας, πρέπει να ενημερώσετε εντός οκτώ (8) ημερών για το συμβάν γραπτά μέσω email είτε τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο είτε στο info@generali.gr. Παρακαλούμε ενημερώστε μας για τα παρακάτω:

  1. Το είδος της ζημιάς
  2. Την αιτία και όλες τις πληροφορίες που συνδέονται με το γεγονός

Στη συνέχεια, εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για τα αποδεικτικά που θα χρειαστούν καθώς και για τον προγραμματισμό επίσκεψης πραγματογνώμονα για την καταγραφή της ζημιάς. Η καταγραφή μπορεί να πραγματοποιηθεί και εξ’ αποστάσεως με την υπηρεσία μας «My eClaim», εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις. Κατά τη διάρκεια της καταγραφής της ζημιάς, εφόσον δεν υπερβαίνει τα 2.500€, αποζημιώνεστε άμεσα, χωρίς να απαιτούνται δικαιολογητικά (On the spot payment).

Online Πραγματογνωμοσύνη

Με την mobile εφαρμογή «My eClaim», σε περίπτωση ζημιάς της επιχείρησής σας υπάρχει δυνατότητα να γίνει online πραγματογνωμοσύνη και καταγραφή της ζημιάς μέσω βιντεο κλήσης. Σε αυτή την περίπτωση, ο πραγματογνώμονάς μας θα σας στείλει έναν σύνδεσμο με sms, ώστε να κατεβάσετε την εφαρμογή στο κινητό σας.

Στη συνέχεια, θα επικοινωνήσετε μαζί του μέσω βίντεο κλήσης για την καταγραφή της ζημιάς και την αποδοχή της δήλωσης των στοιχείων. Σε αυτό το σημείο θα ενημερώσετε εάν επιθυμείτε τον προγραμματισμό της επισκευής της ζημιάς από συνεργαζόμενο συνεργείο της Generali, μέσω της υπηρεσίας Direct Repair ή εάν θα επιλέξετε συνεργείο της επιλογής σας. Με την online πραγματογνωμοσύνη, μειώνεται σημαντικά ο χρόνος αναμονής σας, καθώς δεν περιμένετε να οριστεί ραντεβού για την καταγραφή της ζημιάς.

Άμεση Αποζημίωση

Λάβετε άμεση αποζημίωση, χωρίς δικαιολογητικά και άλλες έγνοιες!

Με την υπηρεσία Άμεσης Αποζημίωσης «On the Spot Payment» σας προσφέρουμε τη δυνατότητα να αποζημιωθείτε άμεσα χωρίς να απαιτούνται δικαιολογητικά, για ζημιές στην ασφαλισμένη Κατοικία ή Επιχείρησή σας μέχρι 2.500€. Η υπηρεσία ενεργοποιείται μετά την αναγγελία της ζημιάς σας, κατά τη διάρκεια της καταγραφής της από τον πραγματογνώμονα, είτε στο χώρο σας, είτε αξιοποιώντας την εξ’ αποστάσεως πραγματογνωμοσύνη μέσω του “My eClaim”.

Direct Repair

Υπηρεσία Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών

Με την υπηρεσία άμεσης εξυπηρέτησης ζημιών «Direct Repair» σάς εξασφαλίζουμε συνθήκες ηρεμίας και άμεση «επιστροφή» στην καθημερινότητά σας, μετά από ζημιά στην επιχείρησή σας, ελαχιστοποιώντας παράλληλα, την εμπλοκή σας στην αποκατάστασή της. Με το «Direct Repair» ο χρόνος αποζημίωσης και επισκευής περιορίζεται σημαντικά, από τη στιγμή της αναγγελίας και καταγραφής της ζημιάς. Τι προσφέρει το «Direct Repair»:

  • Άμεση επισκευή των ζημιών με συνεργαζόμενο συνεργείο
  • Συντονισμό και επίβλεψη των εργασιών κεντρικά
  • Άμεση αποζημίωση χωρίς εκταμίευση χρημάτων από εσάς
  • Εγγύηση εργασιών για 2 έτη, έπειτα από τον τελικό έλεγχο των εργασιών από τον πραγματογνώμονα και τον υπεύθυνο της τεχνικής εταιρίας

Κοντά σας, σε κάθε επείγον περιστατικό, 24/7

Με την υπηρεσία «Άμεση Τεχνική Βοήθεια» ένας εξειδικευμένος τεχνικός του δικτύου θα είναι δίπλα σας για την άμεση αποκατάσταση & περιορισμό της ζημιάς.

Συχνές ερωτήσεις

Πώς καλύπτομαι σε φυσικές καταστροφές;

Σε περίπτωση φυσικής καταστροφής, δηλαδή πλημμύρας, θύελλας, καταιγίδας, χιονόπτωσης, παγετού ή χαλαζιού, σας καλύπτουμε τα έξοδα για τις υλικές ζημιές και την αναγκαία δαπάνη που απαιτείται για την άντληση των υδάτων από την επιχείρησή σας.

Επιπλέον, με την υπηρεσία «Natural Catastrophe Response» ενεργοποιούμε ένα σύνολο υπηρεσιών σε περίπτωση μεγάλου καταστροφικού γεγονότος μειώνοντας χρονικές και γραφειοκρατικές διαδικασίες. Αναλυτικότερα, μέσω του δικτύου εξειδικευμένων συνεργατών μας, έχετε άμεση καταγραφή ζημιών όλο το 24ωρο, προκαταβολή για την έναρξη των εργασιών αποκατάστασης της ζημιάς σας, διαμονή σε ξενοδοχείο και ψυχολογική υποστήριξη.

Τι προβλέπεται αν η ασφαλισμένη επιχείρησή δεν μπορεί να λειτουργήσει λόγω ζημιάς;

Εάν η επιχείρησή σας δεν μπορεί να λειτουργήσει λόγω ζημιάς σας καταβάλλουμε ημερήσιο επίδομα για κάθε ημέρα που παραμένει εκτός λειτουργίας, μετά την επέλευση ασφαλισμένου κινδύνου.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που η ζημιά αφορά απώλεια χρημάτων;

Οι οικονομικές συναλλαγές αποτελούν την καθημερινή λειτουργία κάθε επιχείρησης. Για να αισθάνεστε σίγουροι για την επόμενη ημέρα, σας καλύπτουμε απώλεια χρημάτων, επιταγών, γραμματίων και συναλλαγματικών που οφείλονται σε:

  • Κλοπή / Ληστεία Χρημάτων από το Χρηματοκιβώτιο και το Ταμείο
  • Ληστεία κατά τη μεταφορά τους

Τι πρέπει να κάνω αν συμβεί κλοπή στην επιχείρησή μου;

  • Να ενημερώσετε την αρμόδια Αστυνομική Αρχή και
  • Να δηλώσετε την κλοπή στην Generali ή στον ασφαλιστικό σας σύμβουλο

Πώς μπορώ να αποζημιωθώ για πυρκαγιά;

  • Πρέπει να δηλώσετε το συμβάν στην αρμόδια Πυροσβεστική Αρχή και
  • Να δηλώσετε το συμβάν στην Generali ή στον ασφαλιστικό σας σύμβουλο

Υπό ποιες προϋποθέσεις καλύπτεται ο σεισμός;

O σεισμός καλύπτεται εφόσον η οικοδομή είναι αντισεισμικής κατασκευής μετά το 1960 και δεν έχει υποστεί ζημιές από προηγούμενο σεισμό.

Σε περίπτωση ατυχήματος πελάτη μου ή υπαλλήλου μου, μέσα στο χώρο της επιχείρησής μου, από υπαιτιότητά μου, η Generali μπορεί να μου προσφέρει κάλυψη για τα ποσά που τυχόν θα πρέπει να καταβάλω ως αποζημίωση;

Εάν διαθέτετε κάλυψη αστικής ευθύνης στο πρόγραμμά σας, τότε σας καλύπτουμε για ζημιές έναντι τρίτων για σωματική βλάβη, θάνατο ή και υλική ζημιά που οφείλεται αποκλειστικά σε πράξη ή σε παράλειψή σας από τη λειτουργία της ασφαλισμένης επιχείρησής σας. Επίσης, με την Αστική Ευθύνη Εργοδότη σάς καλύπτουμε την ευθύνη που έχετε ως εργοδότης προς το προσωπικό σας σε περίπτωση σωματικής βλάβης ή θανάτου, κατά τη διάρκεια της εργασίας τους.