Ασφάλεια Σπιτιού – Πληροφορίες

Το σπίτι σας είναι το προσωπικό σας καταφύγιο αλλά αποτελεί συγχρόνως και ένα πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο. Στην Generali, είμαστε δίπλα σας σε κάθε απρόοπτο περιστατικό, εξασφαλίζοντάς σας ηρεμία και αίσθηση ασφάλειας.

Αναγγελία ζημιάς

Σε περίπτωση ζημιάς της κατοικίας σας, πρέπει να ενημερώσετε εντός οκτώ (8) ημερών για το συμβάν γραπτά μέσω email είτε τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο είτε στο info@generali.gr. Παρακαλούμε ενημερώστε μας για τα παρακάτω:

  1. Το είδος της ζημιάς
  2. Την αιτία και όλες τις πληροφορίες που συνδέονται με το γεγονός

Στη συνέχεια, εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για τα αποδεικτικά που θα χρειαστούν καθώς και για τον προγραμματισμό επίσκεψης πραγματογνώμονα για την καταγραφή της ζημιάς. Η καταγραφή μπορεί να πραγματοποιηθεί και εξ’ αποστάσεως με την υπηρεσία μας «My eClaim», εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις. Κατά τη διάρκεια της καταγραφής της ζημιάς, εφόσον δεν υπερβαίνει τα 2.500€, αποζημιώνεστε άμεσα, χωρίς να απαιτούνται δικαιολογητικά (On the spot payment).

Online Πραγματογνωμοσύνη

Με την mobile εφαρμογή «My eClaim», σε περίπτωση ζημιάς της κατοικίας σας υπάρχει δυνατότητα να γίνει online πραγματογνωμοσύνη και καταγραφή της ζημιάς μέσω βιντεο κλήσης. Σε αυτή την περίπτωση, ο πραγματογνώμονάς μας θα σας στείλει έναν σύνδεσμο με sms, ώστε να κατεβάσετε την εφαρμογή στο κινητό σας.

Στη συνέχεια, θα επικοινωνήσετε μαζί του μέσω βίντεο κλήσης για την καταγραφή της ζημιάς και την αποδοχή της δήλωσης των στοιχείων. Σε αυτό το σημείο θα ενημερώσετε εάν επιθυμείτε τον προγραμματισμό της επισκευής της ζημιάς από συνεργαζόμενο συνεργείο της Generali, μέσω της υπηρεσίας Direct Repair ή εάν θα επιλέξετε συνεργείο της επιλογής σας. Με την online πραγματογνωμοσύνη, μειώνεται σημαντικά ο χρόνος αναμονής σας, καθώς δεν περιμένετε να οριστεί ραντεβού για την καταγραφή της ζημιάς.

Άμεση Αποζημίωση

Λάβετε άμεση αποζημίωση, χωρίς δικαιολογητικά και άλλες έγνοιες!

Με την υπηρεσία Άμεσης Αποζημίωσης «On the Spot Payment» σας προσφέρουμε τη δυνατότητα να αποζημιωθείτε άμεσα χωρίς να απαιτούνται δικαιολογητικά, για ζημιές στην ασφαλισμένη Κατοικία ή Επιχείρησή σας μέχρι 2.500€. Η υπηρεσία ενεργοποιείται μετά την αναγγελία της ζημιάς σας, κατά τη διάρκεια της καταγραφής της από τον πραγματογνώμονα, είτε στο χώρο σας, είτε αξιοποιώντας την εξ’ αποστάσεως πραγματογνωμοσύνη μέσω του “My eClaim”.

Direct Repair

Υπηρεσία Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών

Με την υπηρεσία άμεσης εξυπηρέτησης ζημιών «Direct Repair» σας εξασφαλίζουμε συνθήκες ηρεμίας και άμεση «επιστροφή» στην καθημερινότητά σας, μετά από ζημιά στην κατοικία σας, ελαχιστοποιώντας παράλληλα, την εμπλοκή σας στην αποκατάστασή της. Με το «Direct Repair» ο χρόνος αποζημίωσης και επισκευής περιορίζεται σημαντικά, από τη στιγμή της αναγγελίας και καταγραφής της ζημιάς. Τι προσφέρει το «Direct Repair»:

  • Άμεση επισκευή των ζημιών με συνεργαζόμενο συνεργείο
  • Συντονισμό και επίβλεψη των εργασιών κεντρικά
  • Άμεση αποζημίωση χωρίς εκταμίευση χρημάτων από εσάς
  • Εγγύηση εργασιών για 2 έτη, έπειτα από τον τελικό έλεγχο των εργασιών από τον πραγματογνώμονα και τον υπεύθυνο της τεχνικής εταιρίας

Κοντά σας, σε κάθε επείγον περιστατικό, 24/7

Με την υπηρεσία «Άμεση Τεχνική Βοήθεια» ένας εξειδικευμένος τεχνικός του δικτύου θα είναι δίπλα σας για την άμεση αποκατάσταση & περιορισμό της ζημιάς.

Συχνές ερωτήσεις

Πώς καλύπτομαι σε φυσικές καταστροφές;

Σε περίπτωση φυσικής καταστροφής, δηλαδή πλημμύρας, θύελλας, καταιγίδας, χιονόπτωσης, παγετού ή χαλαζιού, σας καλύπτουμε τα έξοδα για τις υλικές ζημιές και την αναγκαία δαπάνη που απαιτείται για την άντληση των υδάτων από την κατοικία σας.

Επιπλέον, με την υπηρεσία «Natural Catastrophe Response» ενεργοποιούμε ένα σύνολο υπηρεσιών σε περίπτωση μεγάλου καταστροφικού γεγονότος μειώνοντας χρονικές και γραφειοκρατικές διαδικασίες. Αναλυτικότερα, μέσω του δικτύου εξειδικευμένων συνεργατών μας έχετε άμεση καταγραφή ζημιών όλο το 24ωρο, προκαταβολή για την έναρξη των εργασιών αποκατάστασης της ζημιάς σας, διαμονή σε ξενοδοχείο και ψυχολογική υποστήριξη.

Τι πρέπει να κάνω αν συμβεί κλοπή στο σπίτι μου;

  • Να ενημερώσετε την αρμόδια Αστυνομική Αρχή και
  • Να δηλώσετε την κλοπή στην Generali ή στον ασφαλιστικό σας σύμβουλο

Πώς μπορώ να αποζημιωθώ για πυρκαγιά;

  • Πρέπει να δηλώσετε το συμβάν στην αρμόδια Πυροσβεστική Αρχή και
  • Να δηλώσετε το συμβάν στην Generali ή στον ασφαλιστικό σας σύμβουλο

Υπό ποιες προϋποθέσεις καλύπτεται ο σεισμός;

O σεισμός καλύπτεται εφόσον η οικοδομή είναι αντισεισμικής κατασκευής μετά το 1960 και δεν έχει υποστεί ζημιές από προηγούμενο σεισμό.

Ποιες θεωρούνται ασφαλισμένες αξίες;

Η ασφαλισμένη περιουσία σε αξία ανακατασκευής, αν πρόκειται για κτίριο και σε αξία αντικατάστασης με καινούργιο αν πρόκειται για περιεχόμενο.

 

Ως αξία ανακατασκευής ορίζεται το άθροισμα των τετραγωνικών μέτρων του ασφαλισμένου ακινήτου και των βοηθητικών και κοινόχρηστων στεγασμένων χώρων του, επί 1.000 ευρώ ανά τ.μ. Για το περιεχόμενο, ορίζεται το παραπάνω άθροισμα επί 300 ευρώ ανά τ.μ.

 

Η αξία των ειδικών κατασκευών (πισίνα μετά των εγκαταστάσεων αυτής, κιόσκια, πέργκολες, BBQ, μαντρότοιχοι, αυλόπορτες, γκαράζ, εγκαταστάσεις κεραιών, τέντες και ηλιακοί θερμοσίφωνες) θα συμπεριλαμβάνεται στην αξία του ασφαλισμένου ακινήτου.