MyGenerali: Το ανανεωμένο και έξυπνο portal των πελατών
ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

MyGenerali: Το ανανεωμένο και έξυπνο portal των πελατών

17.10.2018 - 5 λεπτά ανάγνωσης

Το νέο portal πελατών της εγκαινιάζει η Generali, αναβαθμίζοντας την εμπειρία εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων.

Η νέα ψηφιακή υπηρεσία MyGenerali δίνει τη δυνατότητα στον ασφαλισμένο να παρακολουθεί άμεσα και εύκολα οποιαδήποτε πληροφορία αφορά στην ασφάλισή του και να εκτελεί μία σειρά εργασιών εύκολα και γρήγορα, όπου κι αν βρίσκεται.

Έξυπνη ασφάλιση …on the go!

Για τον πελάτη που είναι σε συνεχή κίνηση και ζητάει πιο πολλά και πιο γρήγορα, η Generali έχει σχεδιάσει ένα νέο smart & simple εργαλείο, που ενεργοποιεί έναν κόσμο υπηρεσιών με ένα απλό κλικ. Χάρη στο responsive design του, ο πελάτης έχει πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με την ασφάλισή του από το tablet, το κινητό και την οθόνη του υπολογιστή του.

Οι πληροφορίες βρίσκονται οργανωμένες σε ευδιάκριτες κατηγορίες, ανά κλάδο ασφάλισης και χρονολογική σειρά, ώστε ο χρήστης να βρίσκει εύκολα τα στοιχεία που τον αφορούν. Το φιλικό περιβάλλον χρήστη και η βήμα-προς-βήμα καθοδήγηση, καθιστά  την πλοήγηση στο MyGenerali, μια ευχάριστη και απλή εμπειρία.

Ψηφιακή εξυπηρέτηση με ένα κλικ

Χαρακτηριστικό του νέου portal πελατών MyGenerali, είναι η διαφάνεια, καθώς με τη δημιουργία ενός ατομικού λογαριασμού, ο ασφαλισμένος αποκτάει πρόσβαση στο σύνολο των πληροφοριών που αφορούν στην ασφαλιστική του σχέση με την εταιρεία.

Το MyGenerali παρέχει μια σειρά πλεονεκτημάτων στον πελάτη όπως:

  • Πρόσβαση ανά πάσα στιγμή στις πληροφορίες των συμβολαίων και στις καλύψεις που προσφέρει η ασφάλισή του
  • Δυνατότητα on-line πληρωμής σε ασφαλές περιβάλλον
  • Δυνατότητα εκτύπωσης και αποθήκευσης χρήσιμων εγγράφων, όπως είναι οι όροι συμβολαίων, οι οδηγοί ασφάλισης, το ιστορικό χρήσης της ασφάλισής, οι αποδείξεις πληρωμών, κ.α.
  • Παρακολούθηση και ενημέρωση για την πορεία έγκρισης αιτημάτων / ζημιών, Claims Status Update, σε πραγματικό χρόνο.
  • Δυνατότητα υποβολής / φόρτωσης εγγράφων και απαραίτητων δικαιολογητικών στην πλατφόρμα, εξοικονομώντας χρόνο και διασφαλίζοντας την ταχύτερη διευθέτηση εκκρεμοτήτων.
  • Δυνατότητα αποστολής αιτημάτων αποζημίωσης ψηφιακά καθώς και αιτημάτων προέγκρισης αλλά και αναγγελίας νοσηλείας on-line.

Όπως τονίζει η Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας της Generali, Μαρία Λαμπροπούλου: «Η ψηφιακή αναμόρφωση που θέτει στο επίκεντρο τον πελάτη αποτελεί μία στρατηγική μας δέσμευση. Με την αναβάθμιση του portal πελατών MyGenerali, η υπόσχεση αυτή γίνεται πράξη. Μέσω του portal, προσφέρουμε στους πελάτες μας μια αναβαθμισμένη εμπειρία διαχείρισης της ασφαλιστικής τους σχέσης με την εταιρεία. Με τρόπο απλό, άμεσο και εύκολο, ο πελάτης αποκτάει πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες της ασφάλισής τους, ανά πάσα στιγμή, όπου κι αν βρίσκεται. Στην Generali κατανοούμε ότι η Ασφάλιση είναι ένα σύνολο υπηρεσιών, που αγγίζουν κάθε πτυχή της ζωής των πελατών μας. Για το λόγο αυτό, ενισχύουμε το έργο των Συνεργατών μας, προσφέροντας στους ασφαλισμένους ψηφιακές λύσεις, με στόχο να κάνουμε την καθημερινότητά τους ευκολότερη. Η απόλυτη εμπειρία εξυπηρέτησης, ξεκινά με ένα κλικ και φέρει τη σφραγίδα ενός παγκόσμιου ασφαλιστικού οργανισμού, που έχει την καινοτομία στο DNA του».