6 αποδεδειγμένα αποτελεσματικές συμβουλές για να κόψετε το κάπνισμα μια για πάντα!

Είτε επιθυμείτε να βελτιώσετε την υγεία σας είτε απλά να βοηθήσετε το πορτοφόλι σας, υπάρχουν πολλοί και εξαιρετικοί λόγοι για να κόψετε το κάπνισμα. Το τσιγάρο είναι πολύ εθιστικό και εάν καπνίζετε αρκετά οι πιθανότητες είναι να δυσκολευτείτε να κόψετε αυτή τη βλαβερή συνήθεια.

Ευτυχώς, υπάρχουν πολλοί τρόποι που μπορούν να σας βοηθήσουν στην προσπάθειά σας να μείνετε στο σωστό δρόμο και να μην εγκαταλείψετε τον αγώνα για απεξάρτηση. Για να σπάσετε το φαύλο κύκλο αυτής της συνήθειας, συγκεντρώσαμε τις 6 πιο πετυχημένες και αποτελεσματικές τεχνικές -σύμφωνα με πρώην καπνιστές, ώστε να το κόψετε μια για πάντα!

 

Μην είστε αυστηροί με τον εαυτό σας

 

Εάν καπνίζετε για να μπορέσετε να διαχειριστείτε το στρες και το άγχος σας -όπως άλλωστε κάνει η πλειοψηφία των καπνιστών, είναι σημαντικό να βρείτε και άλλους τρόπους να χαλαρώνετε και να εκτονώνεστε. Σκεφτείτε σοβαρά το διαλογισμό, τη χρήση χαλαρωτικών τεχνικών, τις βαθιές ανάσες και τα θετικά mantras ώστε να βοηθηθείτε στην προσπάθειά σας.

 

Φτιάξτε μια λίστα με τους λόγους για τους οποίους το κόψατε

 

Ψάξτε τις αρνητικές συνέπειες του καπνίσματος όπως τα προβλήματα υγείας και το υψηλό κόστος και κάντε μια λίστα με όλα τα οφέλη που θα αποκομίσετε από τη διακοπή του καπνίσματος. Κάθε φορά που θα απελπίζεστε ή θα νιώθετε την επιθυμία να καπνίσετε θα μπορείτε να ανατρέχετε στη συγκεκριμένη λίστα για να παίρνετε δύναμη και κουράγιο. Μπορείτε σε αυτή να συμπεριλάβετε και πλεονεκτήματα που να μη φαίνονται εκ’ πρώτης όψεως τόσο σημαντικά όπως το λαμπερό δέρμα ή η αποταμίευση χρημάτων για ένα ταξίδι στον προορισμό των ονείρων σας.  

 

Αλλάξτε τις καθημερινές σας συνήθειες

 

Πέραν πάσης αμφιβολίας, θα έχετε συνήθειες συνδυασμένες με το κάπνισμα, οπότε κάντε προσπάθεια και αλλάξτε την καθημερινότητά σας ή προσθέστε της κάποιο νέο στοιχείο. Αυτό μπορεί να σημαίνει την αντικατάσταση του τσιγάρου μετά το φαγητό με ένα φρούτο ή μια τσίχλα ή ακόμα το να κάνετε μια μικρή βόλτα κατά την ώρα του διαλείμματος στη δουλειά όταν παλιά θα πηγαίνατε για τσιγάρο. Σκόπιμο θα ήταν να αποφύγετε την κατανάλωση αλκοόλ που αποτελεί άλλωστε μαζί με τον καφέ την πιο καλή παρέα του τσιγάρου.

 

Βασιστείτε στους αγαπημένους σας

 

Η στήριξη της οικογένειάς σας και των φίλων σας κάνει σε αυτές τις περιπτώσεις όλη τη διαφορά, οπότε διασφαλίστε ότι θα βρίσκονται στο πλευρό σας σε αυτήν σας την προσπάθεια. Πείτε τους ότι κόβετε το κάπνισμα και έτσι εκτός από βοήθεια μπορεί να έχετε και ένα επιπλέον κίνητρο να παραμείνετε πιστοί στα λεγόμενα σας! Να μη χρειαστεί να παραδεχτείτε ότι δεν καταφέρατε να τηρήσετε το λόγο σας!

 

Επιλέξτε υποκατάστατα του καπνίσματος

 

Υπάρχουν πολλά υποκατάστατα διαθέσιμα που θα σας βοηθήσουν να καταπολεμήσετε τη λαχτάρα για τσιγάρο, από patches έως τσίχλες νικοτίνης και ηλεκτρονικά τσιγάρα. Αυτά μπορεί να αποτελέσουν έναν εκπληκτικό τρόπο να μειώσετε το κάπνισμα σταδιακά αν και θα πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε το γιατρό σας προτού δοκιμάσετε κάποιο από αυτά.

 

Επιβραβεύστε την προσπάθειά σας

 

Διατηρήστε το ηθικό σας ακμαίο θέτοντας ορόσημα και επιβραβεύστε τον εαυτό σας κάθε φορά που θα πετυχαίνετε κάποιο από αυτά. Η επιβράβευση δε χρειάζεται να απαιτεί όλον σας το μισθό. Μπορεί να είναι κάτι απλό όπως ένα μπάνιο με αιθέρια έλαια ή η απόλαυση του αγαπημένου σας γλυκού. Μπορεί ακόμα, να είναι κάτι πιο ολοκληρωμένο όπως το να χαρίσετε στον εαυτό σας ένα πρόγραμμα Υγείας Medical Safety ή Medical Prime της Generali!

 

Τέλος, εάν νιώσετε κάποια στιγμή ότι θα υποκύψετε στον πειρασμό, μη χάσετε χρόνο τιμωρώντας τον εαυτό σας. Αντίθετα, συγχωρήστε τα όποια λάθη σας, δείτε τι ήταν αυτό που σας έκανε να κυλήσετε και προχωρήστε μπροστά.