Skip to content
Βρίσκεστε εδώ : Ασφάλειες Αυτοκινήτων
Ασφάλειες Αυτοκινήτων

1) Ποια δικαιολογητικά/ έγγραφα χρειάζεται η Generali για την έκδοση του ασφαλιστηρίου;

2) Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος;

3) Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση κλοπής ή πυρκαγιάς του αυτοκινήτου μου;

4) Σε περίπτωση κλοπής αυτοκινήτου, η Generali μου καλύπτει τα έξοδα ενοικίασης αυτοκινήτου;

5) Σε περίπτωση θραύσης κρυστάλλων, πώς με αποζημιώνει η Generali;

6) Αν προσθέσω στο όχημά μου ρυμουλκούμενο όχημα ή κοτσαδόρο, ποιές είναι οι ενέργειες που πρέπει να κάνω;

7) Σε περίπτωση που μου προκαλέσει ατύχημα ένα ανασφάλιστο όχημα, αποζημιώνομαι και πώς;

8) Με ποιο τρόπο μπορώ να αποκαταστήσω τη ζημιά του αυτοκινήτου μου χωρίς να πληρώσω;

9) Άλλαξα αυτοκίνητο. Ποια είναι η διαδικασία ασφάλισης του νέου μου αυτοκινήτου με αντικατάσταση του παλαιού;

10) Ποιες είναι οι διαδικασίες που χρειάζεται να ακολουθήσω και ποια τα δικαιολογητικά ώστε να ταξιδέψω στο εξωτερικό;

11) Ποιά είναι τα πακέτα καλύψεων;

12) Τι προσφέρει ο «Φιλικός Διακανονισμός Ζημιών»;

13) Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω τα ασφάλιστρά μου;







1) Ποια δικαιολογητικά/ έγγραφα χρειάζεται η Generali για την έκδοση του ασφαλιστηρίου;

  • Πλήρως συμπληρωμένη αίτηση ασφάλισης.
  • Aδεια κυκλοφορίας.
  • Tιμολόγιο αγοράς (για καινούργιο αυτοκίνητο.)

Επιστροφή στην αρχή




2) Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος;

  • Να καλέσετε υποχρεωτικά τη Φροντίδα Ατυχήματος στο τηλέφωνο 210 3497023 (λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο), είτε βρίσκεστε ακόμη στον τόπο του ατυχήματος είτε εντός οκτώ (8) ημερών προκειμένου να κάνετε την Αναγγελία Ζημιάς.
  • Να ενημερώσετε άμεσα την αρμόδια Αστυνομική Αρχή.

Επιστροφή στην αρχή




3) Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση κλοπής ή πυρκαγιάς του αυτοκινήτου μου;

  • Να καλέσετε υποχρεωτικά τη Φροντίδα Ατυχήματος στο τηλέφωνο 210 3497023 το αργότερο μέσα σε διάστημα οκτώ (8) ημερών προκειμένου να κάνετε την Αναγγελία Ζημιάς.
  • Να ενημερώσετε άμεσα την αρμόδια Αστυνομική Αρχή.
  • Να ενημερώσετε άμεσα για την πυρκαγιά την Πυροσβεστική Υπηρεσία.

Επιστροφή στην αρχή




4) Σε περίπτωση κλοπής αυτοκινήτου, η Generali μου καλύπτει τα έξοδα ενοικίασης αυτοκινήτου;

Ναι, εφόσον υπάρχει η κάλυψη κλοπής αυτοκινήτου στο ασφαλιστήριο, καλύπτεται η ημερήσια χρέωση από την εταιρία ενοικίασης έως το όριο των 1.500 € ανά ζημιά και ανά ασφαλιστικό έτος και για ενοικίαση οχήματος έως 11 φορολογήσιμων ίππων. Δεν καλύπτονται άλλα έξοδα όπως καύσιμα, ασφάλιση κτλ.

Επιστροφή στην αρχή




5) Σε περίπτωση θραύσης κρυστάλλων, πώς με αποζημιώνει η Generali;

Εάν έχετε επιλέξει τη συγκεκριμένη κάλυψη, η Generali αναλαμβάνει την επισκευή ή την αντικατάσταση των κρυστάλλων σε περίπτωση θραύσης, άμεσα, ΧΩΡΙΣ καμία δική σας οικονομική επιβάρυνση, σε οποιοδήποτε σημείο της Ελλάδας σε συνεργασία με την εταιρία CarGlass, τηλ.: 800 11 36136 και 210 5311409 ή την εταιρία Glassdrive, τηλ. 800 11 777999 και 2310 798770 ή των Συνεργαζόμενων Συνεργείων του δικτύου μας. Στην περίπτωση που επιλέξετε να εξυπηρετηθείτε μέσω της GarGlass, της Glassdrive ή των Συνεργαζόμενων Συνεργείων δεν θα επιβαρυνθείτε με το ποσό της απαλλαγής που αναγράφεται στον πίνακα καλύψεων του Ασφαλιστηρίου σας.

Επιστροφή στην αρχή





6) Αν προσθέσω στο όχημά μου ρυμουλκούμενο όχημα ή κοτσαδόρο, ποιές είναι οι ενέργειες που πρέπει να κάνω;

Να δηλώσετε στο Υπουργείο Μεταφορών για να εκδοθεί η σχετική άδεια, την οποία πρέπει να προσκομίσετε στη Generali για να συμπεριληφθεί στο Ασφαλιστήριο.

Επιστροφή στην αρχή

 

 

7) Σε περίπτωση που μου προκαλέσει ατύχημα ένα ανασφάλιστο όχημα, αποζημιώνομαι και πώς;

Αποζημιώνεστε απευθείας για τις υλικές ζημιές του αυτοκινήτου σας από την Generali αποφεύγοντας τη διαδικασία εμπλοκής με το Επικουρικό Κεφάλαιο. Οφείλετε να ειδοποιήσετε άμεσα την αρμόδια Αστυνομική Αρχή για το συμβάν ώστε να βεβαιώνεται από νόμιμο δημόσιο έγγραφο, ο χαρακτηρισμός του οχήματος που σας προκάλεσε τη ζημιά ως ανασφάλιστο.

Επιστροφή στην αρχή



8) Με ποιο τρόπο μπορώ να αποκαταστήσω τη ζημιά του αυτοκινήτου μου χωρίς να πληρώσω;
  • Μπορείτε να απευθυνθείτε σε ένα από τα εξουσιοδοτημένα, εξειδικευμένα Συνεργεία που συνεργάζονται μαζί μας και να επισκευάσετε το αυτοκίνητό σας εύκολα, γρήγορα και με εγγύηση τουλάχιστον δώδεκα (12) μηνών για την εργασία και τα ανταλλακτικά ΧΩΡΙΣ να εκταμιεύσετε χρήματα.
  • Δεν θα καταβάλετε οποιοδήποτε χρηματικό  ποσό, παρά μόνο τη συμφωνημένη απαλλαγή της κάλυψης εάν υπάρχει. Η αποκατάσταση των ζημιών πραγματοποιείται σε συνεννόηση της Generali με το Συνεργαζόμενο Συνεργείο της επιλογής σας.
Επιστροφή στην αρχή






9) Άλλαξα αυτοκίνητο. Ποια είναι η διαδικασία ασφάλισης του νέου μου αυτοκινήτου με αντικατάσταση του παλαιού;

  • Να ενημερώσετε άμεσα την Generali για την αλλαγή.
  • Να υποβάλλετε νέα αίτηση ασφάλισης.
  • Να προσκομίσετε στην Generali τη νέα άδεια κυκλοφορίας.
  • Να προσκομίσετε στην Generali το τιμολόγιο αγοράς.
  • Να υποβάλλετε γραπτό αίτημα για την ακύρωση του ασφαλιστηρίου του παλιού σας αυτοκινήτου.

Επιστροφή στην αρχή




10) Ποιες είναι οι διαδικασίες που χρειάζεται να ακολουθήσω και ποια τα δικαιολογητικά ώστε να ταξιδέψω στο εξωτερικό;

Για να ταξιδέψετε στο εξωτερικό χρειάζεται:

  • Να υπάρχει σε ισχύ ασφαλιστήριο συμβόλαιο αυτοκινήτου στη Generali και
  • Να ενημερωθεί η Generali ή ο ασφαλιστικός σας σύμβουλος, λίγες μέρες πριν, για τον προορισμό σας και τη διάρκεια του ταξιδιού ώστε να σας χορηγηθεί Πράσινη Κάρτα.
  • Σε περίπτωσηπου εμπλακείτε σε τροχαίο ατύχημα θα πρέπει να καταγράψετε τον αριθμό κυκλοφορίας του άλλου ή των άλλων οχημάτων και οπωσδήποτε να ειδοποιήσετε την Αστυνομία για να καταγράψει το συμβάν. Στη συνέχεια επικοινωνείτε με την Εταιρία ή τη Φροντίδα Ατυχήματος.

Με την έκδοση της Πράσινης Κάρτας καλύπτεστε για ταξίδι στο εξωτερικό, όχι μόνο στον Ενιαίο Ευρωπαϊκό Χώρο (Ε.Ο.Χ.) αλλά και στις υπόλοιπες χώρες όπου ισχύει το σύστημα Πράσινων Καρτών.
Επιπροσθέτως θα πρέπει να γνωρίζετε ότι για ταξίδι στη Γερμανία ισχύει το μέτρο των Περιβαλλοντικών Ζωνών όπου πρέπει οι ταξιδιώτες να είναι εφοδιασμένοι με ειδική πλακέτα μικροσωματιδίων.

Για περισσότερες πληροφορίες, απευθυνθείτε στις παρακάτω ιστοσελίδες:

Επιστροφή στην αρχή




11) Ποιά είναι τα πακέτα καλύψεων;

ΚΑΛΥΨΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Επιστροφή στην αρχή



 

12) Τι είναι και τι προσφέρει ο «Φιλικός Διακανονισμός Ζημιών»;

  • Είναι συμφωνία μεταξύ των ασφαλιστικών ετιαριών, μέσω της οποίας επιτυγχάνεται ταχύτητα στην καταβολή της αποζημίωσής σας από την Generali, σε περίπτωση που το ατύχημα δεν προκλήθηκε από δική σας υπαιτιότητα.
  • Πρέπει να συμπληρώσετε το έντυπο Φιλικού Διακανονισμού το οποίο πρέπει να υπογράψετε τόσο εσείς όσο και ο άλλος οδηγός που έχει εμπλακεί στο τροχαίο και να το υποβάλετε στη Generali για να φροντίσει άμεσα για την αποζημίωσή σας.

Επιστροφή στην αρχή




13) Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω τα ασφάλιστρά μου;

  1. Αυτόµατη χρέωση µέσω της Χρεωστικής σας Κάρτας (χωρίς δόσεις) ή της Πιστωτικής σας Κάρτας (και µε άτοκες δόσεις) (VISA, MASTERCARD) µέσω του site της εταιρείας µας https://fastpay.generali.gr.
  2. Εναλλακτικά, µπορείτε να συµπληρώσετε το παρακάτω έντυπο (µόνο για Πιστωτική Κάρτα) και να το αποστείλετε υπογεγραµµένο µέσω e-mail στο collections@generali.gr ή µε Fax στο 210-8096361.
  3. Πάγια Εντολή Χρέωσης του Τραπεζικού σας Λογαριασµού. Για να ενεργοποιήσετε αυτή την επιλογή, επικοινωνήστε µε την Τράπεζά σας ή µε το Τµήµα Εξυπηρέτησης Πελατών της Generali Hellas A.A.E., στα τηλέφωνα Αθηνών 210 8096100 (επιλογή 3) και Θεσσαλονίκης 2310-551144.
  4. Με Χρέωση του Τραπεζικού σας Λογαριασµού στα καταστήµατα των τραπεζών: ΕΘΝΙΚΗΤΡΑΠΕΖΑ, ALPHA BANK, ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΕURΟΒΑΝΚ, ΑΤΤΙCΑ ΒΑΝΚ, HSBC και στα καταστήµατα των ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ, χρησιµοποιώντας σαν αιτιολογία κατάθεσης µόνο τον ηλεκτρονικό κωδικό πληρωµής.
  5. Με Μετρητά στα καταστήµατα των τραπεζών: ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ και ALPHA BANK, χρησιµοποιώντας σαν αιτιολογία κατάθεσης µόνο τον ηλεκτρονικό κωδικό πληρωµής.
  6. Μέσω Web-Banking στις τράπεζες ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, EUROBANK, ALPHA BANK, ΑΤTICA ΒΑΝΚ, HSBC και στα καταστήµατα των ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ, χρησιµοποιώντας σαν αιτιολογία κατάθεσης µόνο τον ηλεκτρονικό κωδικό πληρωµής.
  7. Μέσω Phone-Banking στις τράπεζες ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, EUROBANK, ALPHA BANK, ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ και HSBC, χρησιµοποιώντας σαν αιτιολογία κατάθεσης µόνο τον ηλεκτρονικό κωδικό πληρωµής.
  8. Στα ΕΛΤΑ, χρησιµοποιώντας το έντυπο της ταχυπληρωµής.
Προσφέρεται επιπλέον και η δυνατότητα πληρωµής:
  • Στα Κεντρικά Γραφεία της Generali Hellas A.A.E. για φυσικά πρόσωπα µέχρι 500,00 €.
  • Σε Εξουσιοδοτηµένο Συνεργάτη.
Για άµεση εξόφληση και ισχύ του Ασφαλιστηρίου σας, µπορείτε να κάνετε την πληρωµή σας online στο https://fastpay.generali.gr

Επιστροφή στην αρχή



Προσοχή: οι πληροφορίες που δίνονται σε αυτή την ενότητα είναι συμβουλευτικές και όχι δεσμευτικές. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τον ασφαλιστικό σας διαμεσολαβητή ή απευθείας με την εταιρία.

Θα ήθελα να έρθω σε επαφή με έναν ασφαλιστικό σύμβουλο της εταιρίας.